Gå til innhold

Hun kommer først!

Trygdefrue

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Hans Tore Lem skrev (6 minutter siden):

Da hadde nok ikke vi vært en bra match nei. :)

Det finnes heldigvis kvinner som setter pris på å kunne holde på lenge også

Jeg var i ett forhold med en ellers herlig mann, men måtte avslutte pga dette. Begynte å grue meg til å møte han. Visste det ville bli sex og av den langvarige sorten hver gang. Han er velutstyrt og jeg ble sår og utslitt hver gang. Og kjedet meg. Bare håpet han ble ferdig snart. Greit en gang iblant, men ikke når det er sånn hver gang 

Anonymkode: 47018...6dc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Hans Tore Lem skrev (2 minutter siden):

Det er jo helt topp det når bagge kommer kjapt, og du ikke orker mange orgasmer etter hverandre. 

Jeg er sånn bygd at etter en orgasme kommer jeg ikke flere ganger. Sånn som mange menn er. Hjelper ikke hva man gjør. Dette passer jo heldigvis de fleste menn veldig bra. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg var i ett forhold med en ellers herlig mann, men måtte avslutte pga dette. Begynte å grue meg til å møte han. Visste det ville bli sex og av den langvarige sorten hver gang. Han er velutstyrt og jeg ble sår og utslitt hver gang. Og kjedet meg. Bare håpet han ble ferdig snart. Greit en gang iblant, men ikke når det er sånn hver gang 

Jeg vet akkurat hva du mener. Ikke alle som takler det. 
Jeg er selv velutrustet. Godt over snittet i lengde, men spesielt i tykkelse. 
Mange digger det, men jeg har også opplevd noen jenter som sliter med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er sånn bygd at etter en orgasme kommer jeg ikke flere ganger. Sånn som mange menn er. Hjelper ikke hva man gjør. Dette passer jo heldigvis de fleste menn veldig bra. 

Selv elsker jeg å gi mange orgasmer. Både med tunge og penetrering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er satt sammen slik at etter en klitoris orgasme vil jeg aller helst bli knullet vettet av. Jeg blir nærmest desperat etter mannen. Så det kunne ikke falle meg inn å gi meg etter min orgasme. 

Den bør riktig nok komme før hans om han ikke klarer fler enn en runde, for ellers blir jeg merkelig seksuelt frustrert. 

Sex handler mest om samspill og felles nytelse. Egoistiske menn i senga får ikke flere sjanser hos meg for å si det sånn! 

Anonymkode: 9c2ea...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, slik har jo menn holdt på siden tidenes morgen. Velkommen til kvinnenes verden.

Anonymkode: ed054...d4b

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er litt usikker på om TS er kvinne eller mann, men uavhengig av det bør det være greit å fullføre selv med partner ved siden av seg. Partner bør være der og støtte opp, men verste fall får partner gå ut av rommet.

Men dette starter altså med en samtale. F.eks. spør om det er greit at du fullfører selv etter at h*n har fått nok, spør gjerne også hva h*n kan tenke seg å bidra med. F.eks., kjæle, onanere, osv.

Anonymkode: 76abd...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mannen her orker lite når han er ferdig, så kommer han før meg så må jeg nesten gjøre resten selv.  Så mulig derfor 

Anonymkode: 511cc...b40

Ja så hvorfor skal det være annerledes for oss kvinner- hvorfor skal vi stå til tilgjengelighet for mannen når vi er ferdig først?:) 

Anonymkode: 80f3a...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Haha, slik har jo menn holdt på siden tidenes morgen. Velkommen til kvinnenes verden.

Anonymkode: ed054...d4b

Ja når mannen er ferdig og sliten så er det «over». Men er kvinnen det først- da er hun egoistisk;)

Anonymkode: 80f3a...8f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hans Tore Lem skrev (2 timer siden):

Et velkjent fenomen i min verden. Selv har jeg aldri slitt med tidlig utløsning. Den må jobbes litt for. 
Mange jenter forventer at mannen skal jobbe og gi flere orgasmer mens de selv bare skal ligge å nyte. 
Jeg gir gjerne orgasmer, men da forventer jeg også å få orgasme tilbake. 
Som trådstarter beskriver, har jeg også flere ganger opplevd å gi flere orgasmer, og så er jenta fornøyd. Ikke noe tegn på at hun vil gjøre noe for at jeg skal komme. Dette har skjedd med flere partnere gjennom årene. 
Er det ikke ganske egoistisk å ta imot flere orgasmer, og så ikke gjøre noe forsøk på å gjengjelde?

Jovisst er det egoistisk. Det kalles feminisme. Nå skal damene ta tilbake for århundrer…

Anonymkode: 5df2b...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hans Tore Lem skrev (47 minutter siden):

Da hadde nok ikke vi vært en bra match nei. :)

Det finnes heldigvis kvinner som setter pris på å kunne holde på lenge også

I starten ja, mens de er nyforelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hans Tore Lem skrev (36 minutter siden):

Du er jo praktisk talt en kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I starten ja, mens de er nyforelsket.

Så når du ikke er nyforelska vil du bare ha en kjapp en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Hans Tore Lem skrev (1 time siden):

Jeg vet akkurat hva du mener. Ikke alle som takler det. 
Jeg er selv velutrustet. Godt over snittet i lengde, men spesielt i tykkelse. 
Mange digger det, men jeg har også opplevd noen jenter som sliter med det. 

Ja, selvfølgelig.

Anonymkode: 4f5ae...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hans Tore Lem skrev (36 minutter siden):

Snakker ikke om meg. Snakker om de damene som er så desperate at de går med på å pule og tror de er forelsket i tungpulte menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Snakker ikke om meg. Snakker om de damene som er så desperate at de går med på å pule og tror de er forelsket i tungpulte menn. 

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Off…

Mye heller en slapp en, mye heller en liten en. Det å ikke komme er noe de burde lage tråd om, i stedet for alle disse uendelige størrelses-trådene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hans Tore Lem skrev (7 timer siden):

Kommer aldri av tunge. Og med pikk eller fingre bare en gang. Også ved onani. Er veldig ferdig etter 1. Heldigvis greit for de fleste menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, tungpulte menn er ikke noe for meg. Når sex blir som en treningsøkt, da mister jeg lyst. Går greit i nyforelsket fasen. Etter det bare ett ork

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hans Tore Lem skrev (7 timer siden):

Det vil iallefall jeg. 5-15 minutter. Helt perfekt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...