AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #1 Skrevet 20. mai 2024 Pusen vår har ikke blitt sett siden 12:30 19 mai, slapp henne ut samtidig som jeg dro til Sverige. Hun viser seg alltid Ila dagen da vi alltid er ute, spiser, soler oss osv. ligger og sover i buksene rundt huden, men i dag har vi ikke sett snurten av henne. Hun er min sjelevenn og jeg er veldig bekymret. Er ulikt henne og bare bli søkk vekk som på denne måten, skjedde i fjor. Men da var hun innesperret i noen dager. Frykter alt det værste, at hun er borte, påkjørt, skadet osv. gjør vondt i hele hjertet mitt og får ikke sove Til Info ja hun er sterilisert og chippet og kommer fra ett godt hjem❤️ Anonymkode: bb686...f3a
kaiturid Skrevet 20. mai 2024 #2 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Pusen vår har ikke blitt sett siden 12:30 19 mai, slapp henne ut samtidig som jeg dro til Sverige. Hun viser seg alltid Ila dagen da vi alltid er ute, spiser, soler oss osv. ligger og sover i buksene rundt huden, men i dag har vi ikke sett snurten av henne. Hun er min sjelevenn og jeg er veldig bekymret. Er ulikt henne og bare bli søkk vekk som på denne måten, skjedde i fjor. Men da var hun innesperret i noen dager. Frykter alt det værste, at hun er borte, påkjørt, skadet osv. gjør vondt i hele hjertet mitt og får ikke sove Til Info ja hun er sterilisert og chippet og kommer fra ett godt hjem❤️ Anonymkode: bb686...f3a Det er jo risken med å ha katt... 1
Andonym Skrevet 20. mai 2024 #3 Skrevet 20. mai 2024 Kanskje hun har kommer seg inn i garasjer eller boder i nærheten? Er mange som har reist bort i pinsen og kanskje hun er innesperret et sted?❤️ Jeg ville tatt meg en tur i nabolaget og ropt på henne, så mjauer hun kanskje når hun hører deg. Lykke til, håper hun kommer til rette❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #4 Skrevet 20. mai 2024 Hun er sikker ute på vift.Pushild var ute i hele 2 dager nå sist.Blir jo engstelig men hun kom jo hjem igjen:) Anonymkode: ae2e8...7a0
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #5 Skrevet 20. mai 2024 Det er da bare litt over 12 timer siden, de fleste katter liker å utforske litt ute på denne tiden av året, spesielt på nattestid. Den dukker nok snart opp igjen. Anonymkode: 9df40...d77 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #6 Skrevet 20. mai 2024 Hvorfor ikke investere i gps? De fra tractive skal visstnok være bra. Anonymkode: cd6fe...4df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå