Katrinaa Skrevet 20. mai #1 Del Skrevet 20. mai Hei, Er det noen her inne som har brukt Medforeldre.no? Hva er deres opplevelse av tjenesten/sidene deres? 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #2 Del Skrevet 20. mai Katrinaa skrev (14 timer siden): Er det noen her inne som har brukt Medforeldre.no? "Medforeldre.no"..... Når en trodde en hadde hørt det meste... Stakkars barn som vokser opp i dag sier jeg bare Anonymkode: 8d867...237 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrinaa Skrevet 20. mai Forfatter #3 Del Skrevet 20. mai 26 minutter siden, AnonymBruker said: "Medforeldre.no"..... Når en trodde en hadde hørt det meste... Stakkars barn som vokser opp i dag sier jeg bare Anonymkode: 8d867...237 Jeg tror faktisk at mange slike foreldre kan samarbeide bedre enn foreldre som går fra hverandre når barnet er lite og ikke har et bra samarbeid. Det ser jeg dessverre mye av i egen omgangskrets. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #4 Del Skrevet 21. mai Er ikke det er annet ord for fosterforeldre? Anonymkode: ce23f...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #5 Del Skrevet 17. juni Nysgjerrig på dette. Anonymkode: 1a311...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #6 Del Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (På 22.5.2024 den 0.48): Er ikke det er annet ord for fosterforeldre? Anonymkode: ce23f...f9f Nei. Det er mennesker, som ikke er i parforhold, som går sammen om å lage et barn slik at de voksne sitt ønske kan bli realisert Anonymkode: 5ca32...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå