Gå til innhold

Hvilket forum er best og hvilket er verst på KG?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min mening: Best: Reiseliv og geografi

Verst: Rampelys (hvorfor er det tillatt mtp etikk, mobbing?)

Anonymkode: cbad6...70a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har blokkert Rampelys og Seksualforumet. Første er lavmål og burde vært ulovlig. Andre brukes jo bare til en ting. Har også blokkert alt av telletråder. 

Jeg har likt økonomitrådene. Men de blir nå forsøplet av særlig en person som utgjør seg for å være ekspert, men egentlig ikke har peiling. 

Samlivsforumet drukner av troll som bruker AI for å lage historier. 

Anonymkode: 0b21d...322

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 5.45):

Jeg har blokkert Rampelys og Seksualforumet. Første er lavmål og burde vært ulovlig. Andre brukes jo bare til en ting. Har også blokkert alt av telletråder. 

Jeg har likt økonomitrådene. Men de blir nå forsøplet av særlig en person som utgjør seg for å være ekspert, men egentlig ikke har peiling. 

Samlivsforumet drukner av troll som bruker AI for å lage historier. 

Anonymkode: 0b21d...322

Hvordan blokkerer man? Jeg vil blokkere Prøvere og ufrivilig barnløse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rampelys er verdt, det er så åpenbart at det underforumet kun holdes åpent fordi det genererer mye trafikk. Regelbruddene florerer, og det virker nesten som det er hjemsted for folk som ikke har noe liv utenom. Det bidrar også til å holde haugevis av influencere i live. Ellers er det ikke lett å se noen nytteverdi. 

Økonomiforumet er kanskje det mest interessante, man må bare klare å luke ut alle de feilaktige påstandene folk kommer med. Noe av det verste jeg leser er feks når noen hardnakket påstår det ikke er mulig å arve gjeld. Det er også mye tull rundt skatt, påstander om at det lønner seg å få mest mulig igjen på skatten osv. Og masse feilinfo rundt feriepenger. Tross alt dette synes jeg forumet er nyttig, så lenge man bruker sunn fornuft og kvalitetssjekker det folk kommer med.

Reiselivsforumet er veldig fint. Relativt lite krangling der, siden de fleste av oss liker å reise på ferie. 

Anonymkode: f0b5e...494

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 1.27):

Min mening: Best: Reiseliv og geografi

Verst: Rampelys (hvorfor er det tillatt mtp etikk, mobbing?)

Anonymkode: cbad6...70a

Ganske enig i det beste, men nominerer Bil og Trafikk som det værste. Det er to leirer: De som bare kjører bil og de som elsker en som heter Elon Musk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reiseliv og trening og sport er fine.

Rampelys og Aktuelle saker og politikk kan virke litt småradikalt. Misinformasjon og ignoranse som har en stor aksept og det virker som om, folk baserer meningene sine utelukkende på hva de leser der.😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De jeg unngår er Rampelys, Seksualitet, Skråblikk og Aktuelle saker og politikk. Der er det for mye rart + ufin tone til tider. 

Sorgforumet er tøff å være inne på, men viktig, og kanskje det fineste underforumet sånn sett, fine ord fra fine mennesker. 

De jeg for det meste er innom er Samliv, Singelliv, Vennskap, Trening, Økonomi og Karriere. De tre førstnevnte er mest for krise-historier 😅

Anonymkode: 0c63c...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det beste synes jeg er Trening og Sport, mange gode og inspirerende innlegg der.

Det verste er Rampelys, det er jo bare mobbing og uthenging av enkeltpersoner. Virker rart for meg at voksne folk holder på slik. Og at KG tillater det. 

Anonymkode: 60d3c...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det desidert verste er seksualforumet.

Liker godt reiseliv og økonomi. Synes også at aktuelle saker og politikk kan være interessant, men er enig i at det til tider kan være en ufin tone der.

Anonymkode: 1cd40...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Beste er: Kjæledyr

Verste: Seksualitet 
Så mye bullshit, griser, og utroskap... Spar meg.

Anonymkode: 11187...95b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det absolutt verste er iaf seksualforumet🤮 Hvordan blokkerer man forum, som en her nevnte??

Anonymkode: a191f...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1. Rampelys for mobbing

2. Seksualforumet for utroskap og alt annen drit.

Syns alt av debatter også blir veldig radikale og overdrevne, men å se mennesker skrive om hvordan de ruinere de de burde vært glad i, eller hvordan noen stalker kjendiser og sprer hat, det er neste level.

Anonymkode: e0177...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Taiko

Verste er definitivt Seksualitet forumet, æsj.

Beste er Kjæledyr, Trening og Sport, Telletråder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Reiseliv er kanskje det beste. I alle fall et av de jeg bruker mest, og jeg synes det meste der skjer i ordnede former. Andre fora jeg bruker en del er Klær, sko og mote, Kultur, litteratur og musikk og Kjæledyr. Til tider litt mer uenighet på spesielt de to første, men jeg trives der. 

De verste synes jeg er Mat og drikke, fordi det er så utrolig mange skumle og smått bedrevitende mennesker der inne. De venter i kulissene til noen er så dum at de nevner at de vil lage noe fra pose, da hopper de frem og holder lange foredrag om hvor lett det er å lage fra bunnen. De faste brukerne der inne spiser ikke noe annet enn det som er laget fra bunnen, og har minst 30 timer i døgnet for å rekke alt sammen. Jeg er aldri der inne lenger, om jeg ikke trykker feil. Det skjer ikke så ofte, men jeg blir like fascinert de gangene det skjer. Og glad jeg ikke kjenner noen som er sånn, for da hadde jeg aldri turt å servere mat til andre.

Og så har du Singelliv og dating. Det er forumet å være på om du har lyst til å miste alt av selvtillit, og miste troen på menneskeheten i samme slengen. 

Anonymkode: 477a7...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...