Gå til innhold

I kinkig situasjon- ekteskap og sex med annen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vet ikke om jeg mistolker deg (du er kanskje bare ironisk 🙃), men det er ikke mulig å redigere et innlegg når man skriver som AB.

Anonymkode: 29cf0...6f2

Ja, mulig jeg var bittelitt ironisk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 0.55):

Ja..

Par i tidlig 30-årene og vært gift i fire. Vi har ikke barn sammen, men har vurdert det :) har det bra i dagliglivet, men jeg har gått med en undertrykket biseksualitet 

Har kun vært med menn, men siden jeg var 13/14 vært nysgjerrig på sex med samme kjønn da

det har vanligvis ikke vært noe jeg har tenkt på, kun nå og da. Men tidlig ifjor kom tankene jevnlig, ble større, og var til slutt alt jeg tenkte på. At jeg ønsker å prøve sex med en kvinne altså. Tok det opp med mannen og vi endte faktisk med at han ga meg tillatelse til å prøve EN gang, i håp om at det skulle gå over

og jeg gjorde det. Fant en kvinne på en datingapp, snakket litt, og møttes for å ha sex. Og her starter problemene: jeg elsket det. Til mannen svarte jeg at det var godt og greit å ha testet. Men saken er at jeg ikke evner å ha tankene et annet sted. Jeg vil bare ha mer, jeg føler jeg er låst fast nå og blir holdt fra det jeg trenger. Men jeg vil ikke gå fra mannen

Noen som har vært i lignende situasjon? Er det ille å spørre mannen om jeg kan fortsette å møte henne for litt kos? Er så redd for reaksjonen 😕

Anonymkode: c9d25...dd7

Er vel verdt et forsøk å spørre? Er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...