AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #1 Del Skrevet 19. mai 2024 Ja.. Par i tidlig 30-årene og vært gift i fire. Vi har ikke barn sammen, men har vurdert det har det bra i dagliglivet, men jeg har gått med en undertrykket biseksualitet Har kun vært med menn, men siden jeg var 13/14 vært nysgjerrig på sex med samme kjønn da det har vanligvis ikke vært noe jeg har tenkt på, kun nå og da. Men tidlig ifjor kom tankene jevnlig, ble større, og var til slutt alt jeg tenkte på. At jeg ønsker å prøve sex med en kvinne altså. Tok det opp med mannen og vi endte faktisk med at han ga meg tillatelse til å prøve EN gang, i håp om at det skulle gå over og jeg gjorde det. Fant en kvinne på en datingapp, snakket litt, og møttes for å ha sex. Og her starter problemene: jeg elsket det. Til mannen svarte jeg at det var godt og greit å ha testet. Men saken er at jeg ikke evner å ha tankene et annet sted. Jeg vil bare ha mer, jeg føler jeg er låst fast nå og blir holdt fra det jeg trenger. Men jeg vil ikke gå fra mannen Noen som har vært i lignende situasjon? Er det ille å spørre mannen om jeg kan fortsette å møte henne for litt kos? Er så redd for reaksjonen 😕 Anonymkode: c9d25...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 19. mai 2024 #2 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja.. Par i tidlig 30-årene og vært gift i fire. Vi har ikke barn sammen, men har vurdert det har det bra i dagliglivet, men jeg har gått med en undertrykket biseksualitet Har kun vært med menn, men siden jeg var 13/14 vært nysgjerrig på sex med samme kjønn da det har vanligvis ikke vært noe jeg har tenkt på, kun nå og da. Men tidlig ifjor kom tankene jevnlig, ble større, og var til slutt alt jeg tenkte på. At jeg ønsker å prøve sex med en kvinne altså. Tok det opp med mannen og vi endte faktisk med at han ga meg tillatelse til å prøve EN gang, i håp om at det skulle gå over og jeg gjorde det. Fant en kvinne på en datingapp, snakket litt, og møttes for å ha sex. Og her starter problemene: jeg elsket det. Til mannen svarte jeg at det var godt og greit å ha testet. Men saken er at jeg ikke evner å ha tankene et annet sted. Jeg vil bare ha mer, jeg føler jeg er låst fast nå og blir holdt fra det jeg trenger. Men jeg vil ikke gå fra mannen Noen som har vært i lignende situasjon? Er det ille å spørre mannen om jeg kan fortsette å møte henne for litt kos? Er så redd for reaksjonen 😕 Anonymkode: c9d25...dd7 Finnes det en mulighet for å inkludere ham på et eller annet vis? Som tilskuer? I seksuell kommunikasjon før og etter du har truffet kvinnen? «Bildebevis»? Det å bli inkludert av deg i dette, vil gjøre at det også oppleves som en lek dere deler sammen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #3 Del Skrevet 19. mai 2024 Jeg er i lignende situasjon, men har ikke forsøkt å ha sex med en kvinne enda. Samboeren min er åpen for at jeg kan finne meg en elskerinne dersom jeg liker å ha sex med dame. Jeg har forklart for han at jeg ikke klarer å se for meg et samliv med en kvinne og at det kun er det seksuelle jeg er nysgjerrig på. Anonymkode: 82b8e...197 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #4 Del Skrevet 20. mai 2024 Tema er interessant. Kjæresten min har prøvd, og hun likte det. Nå har begge damene hatt kjæreste en stund, så det har liksom ikke kommet opp, men det kan jo plutselig gjøre det. Som mann er det jo fristende å bruke sånne sjanser til å se kvinner ha sex på nært hold, men det er noe de involverte må finne ut av. Anonymkode: 0a981...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #5 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja.. Par i tidlig 30-årene og vært gift i fire. Vi har ikke barn sammen, men har vurdert det har det bra i dagliglivet, men jeg har gått med en undertrykket biseksualitet Har kun vært med menn, men siden jeg var 13/14 vært nysgjerrig på sex med samme kjønn da det har vanligvis ikke vært noe jeg har tenkt på, kun nå og da. Men tidlig ifjor kom tankene jevnlig, ble større, og var til slutt alt jeg tenkte på. At jeg ønsker å prøve sex med en kvinne altså. Tok det opp med mannen og vi endte faktisk med at han ga meg tillatelse til å prøve EN gang, i håp om at det skulle gå over og jeg gjorde det. Fant en kvinne på en datingapp, snakket litt, og møttes for å ha sex. Og her starter problemene: jeg elsket det. Til mannen svarte jeg at det var godt og greit å ha testet. Men saken er at jeg ikke evner å ha tankene et annet sted. Jeg vil bare ha mer, jeg føler jeg er låst fast nå og blir holdt fra det jeg trenger. Men jeg vil ikke gå fra mannen Noen som har vært i lignende situasjon? Er det ille å spørre mannen om jeg kan fortsette å møte henne for litt kos? Er så redd for reaksjonen 😕 Anonymkode: c9d25...dd7 Det faktum at du løy til din partner om opplevelsen, betyr i mine øyne at en åpen relasjon ville vært fullstendig utelukket. Dersom du ikke er klar til å være ærlig, hvordan tenker du en åpen relasjon vil fungere? Anonymkode: d1157...4c8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #6 Del Skrevet 20. mai 2024 Topper og daler skrev (10 timer siden): Finnes det en mulighet for å inkludere ham på et eller annet vis? Som tilskuer? I seksuell kommunikasjon før og etter du har truffet kvinnen? «Bildebevis»? Det å bli inkludert av deg i dette, vil gjøre at det også oppleves som en lek dere deler sammen. Hva i alle dager får deg til å tro at partner ønsker å delta i noe som helst? Er innlegget redigert, for jeg finner ikke frem til hvor ts har skrevet at det er ønskelig? Anonymkode: d1157...4c8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 20. mai 2024 #7 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva i alle dager får deg til å tro at partner ønsker å delta i noe som helst? Er innlegget redigert, for jeg finner ikke frem til hvor ts har skrevet at det er ønskelig? Anonymkode: d1157...4c8 Ja, antakelig må innlegget være redigert, siden du ikke får dette til å gå opp. Fryktelig med disse redigerte innleggene. De ødelegger alt. Blir bare så forbanna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #8 Del Skrevet 20. mai 2024 Jeg hadde en del seksuell erfaring med menn før jeg hadde sex med en annen dame for første gang. Etter det har det blitt flere ganger. Jeg kunne aldri vært i et «kjæresteforhold» med en annen dame. Kun seksuell relasjon. Sexen har vært mye bedre med andre damer en med menn,,,hver gang😅💁🏼♀️ Anonymkode: 1e95a...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #9 Del Skrevet 20. mai 2024 Topper og daler skrev (2 timer siden): Ja, antakelig må innlegget være redigert, siden du ikke får dette til å gå opp. Fryktelig med disse redigerte innleggene. De ødelegger alt. Blir bare så forbanna! Godt å se humoristisk sans hos deg. Jeg hadde egentlig avskrevet det. Anonymkode: 0a981...b41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 20. mai 2024 #10 Del Skrevet 20. mai 2024 Åpent forhold da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 20. mai 2024 #11 Del Skrevet 20. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Godt å se humoristisk sans hos deg. Jeg hadde egentlig avskrevet det. Anonymkode: 0a981...b41 Ok, trodde du skulle svare meg med ordet «svulstig» som du pleier, herr anonym. Du er jo så forgapt i det ordet. Ble derfor sjokkert når det ikke var med. Uansett spennende å ha en personlig og anonym fan som trofast følger en i alle tråder her inne. En sunnere og mer oppbyggelig hobby enn å forfølge debattanter på kg kan vel knapt finnes. Endret 20. mai 2024 av Topper og daler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #12 Del Skrevet 20. mai 2024 Topper og daler skrev (21 minutter siden): Ok, trodde du skulle svare meg med ordet «svulstig» som du pleier, herr anonym. Du er jo så forgapt i det ordet. Ble derfor sjokkert når det ikke var med. Uansett spennende å ha en personlig og anonym fan som trofast følger en i alle tråder her inne. En sunnere og mer oppbyggelig hobby enn å forfølge debattanter på kg kan vel knapt finnes. En hobby må man jo ha. Kan ellers glede deg med at du må ha flere fans her inne, for "svulstig" er ikke i mitt begrensede vokabular. Anonymkode: 0a981...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 20. mai 2024 #13 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En hobby må man jo ha. Man må vel strengt tatt ikke ha en hobby, men når man først har funnet seg en såpass stimulerende hobby som digital stalking, kan det være fristende å leve den helt ut. Det er forståelig for de fleste av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #14 Del Skrevet 20. mai 2024 Topper og daler skrev (9 timer siden): Ja, antakelig må innlegget være redigert, siden du ikke får dette til å gå opp. Fryktelig med disse redigerte innleggene. De ødelegger alt. Blir bare så forbanna! Vet ikke om jeg mistolker deg (du er kanskje bare ironisk 🙃), men det er ikke mulig å redigere et innlegg når man skriver som AB. Anonymkode: 29cf0...6f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #15 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ja.. Par i tidlig 30-årene og vært gift i fire. Vi har ikke barn sammen, men har vurdert det har det bra i dagliglivet, men jeg har gått med en undertrykket biseksualitet Har kun vært med menn, men siden jeg var 13/14 vært nysgjerrig på sex med samme kjønn da det har vanligvis ikke vært noe jeg har tenkt på, kun nå og da. Men tidlig ifjor kom tankene jevnlig, ble større, og var til slutt alt jeg tenkte på. At jeg ønsker å prøve sex med en kvinne altså. Tok det opp med mannen og vi endte faktisk med at han ga meg tillatelse til å prøve EN gang, i håp om at det skulle gå over og jeg gjorde det. Fant en kvinne på en datingapp, snakket litt, og møttes for å ha sex. Og her starter problemene: jeg elsket det. Til mannen svarte jeg at det var godt og greit å ha testet. Men saken er at jeg ikke evner å ha tankene et annet sted. Jeg vil bare ha mer, jeg føler jeg er låst fast nå og blir holdt fra det jeg trenger. Men jeg vil ikke gå fra mannen Noen som har vært i lignende situasjon? Er det ille å spørre mannen om jeg kan fortsette å møte henne for litt kos? Er så redd for reaksjonen 😕 Anonymkode: c9d25...dd7 Kan du ikke fortelle om det du opplevde? Det høres jo ut som at dette er noe som må avklares før eller senere Anonymkode: d8b66...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cervus Skrevet 20. mai 2024 #16 Del Skrevet 20. mai 2024 Kona hadde fått frie tøyler på timen! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 20. mai 2024 #17 Del Skrevet 20. mai 2024 Du må jo først av alt være ærlig med mannen din. Både om at du faktisk likte det mer enn det du opprinnelig sa, om hvorfor du ikke var ærlig om det, og til slutt om at det er noe du kunne tenke deg mer av. Folk som er ærlige med hverandre og snakker åpent sammen pleier å finne ut av ting, så prøv det! Topper og daler skrev (23 timer siden): Finnes det en mulighet for å inkludere ham på et eller annet vis? Som tilskuer? I seksuell kommunikasjon før og etter du har truffet kvinnen? «Bildebevis»? Det å bli inkludert av deg i dette, vil gjøre at det også oppleves som en lek dere deler sammen. Jeg tenker det samme. Det er i det minste noe du, TS, bør utforske. Han ga deg lov en gang, da kan det hende han er åpen for en slik ordning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 21. mai 2024 #18 Del Skrevet 21. mai 2024 Hvis dama hadde elsket sex med andre damer over meg, ja da hadde det vært over. Hvis jeg hadde likt analsex med menn over hennes sex, så vet jeg at min samboer hadde vist meg døra også. På dagen! Og hvis det jeg presterte i senga til henne var så dårlig, ja da hadde jeg gått på dagen. To damer er jo menns drøm, og kanskje man kunne lært noe da. Men nei. Så kink er ikke jeg med «love of my life». Med en kjæreste for en periode, ja. Men ikke mor til mine (fremtidige) barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #19 Del Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det faktum at du løy til din partner om opplevelsen, betyr i mine øyne at en åpen relasjon ville vært fullstendig utelukket. Dersom du ikke er klar til å være ærlig, hvordan tenker du en åpen relasjon vil fungere? Anonymkode: d1157...4c8 Ja dette var skikkelig dårlig gjort. Du har skapt et problem for deg selv. Du burde sett selv at dette var noe du kunne komme til å like. Du må glemme sex med kvinner, eller finne deg en mann som liker eller aksepterer det. Anonymkode: d2888...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #20 Del Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva i alle dager får deg til å tro at partner ønsker å delta i noe som helst? Er innlegget redigert, for jeg finner ikke frem til hvor ts har skrevet at det er ønskelig? Anonymkode: d1157...4c8 Det bør være kjent at for de aller fleste menn er tanken på to kvinner samtidig særdeles opphissende. Anonymkode: 0a5ca...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå