Maggie74 Skrevet 12. november 2002 #1 Skrevet 12. november 2002 Akk.. må bare frustrere litt. For hver dag som går har jeg mer og mer symptomer på å være gravid. Var hos legen forrige uke pga. blødninger. Han var sikker på at jeg hadde en SA. Tok test og greier, men den var negativ. Ble sendt til Gyn.pol. på sykehuset hvor hun tettet en rift i sjeden, tok UL og fant at alt var normalt. Hun sa ikke mer enn dette. Hun kunne ikke se så mye på UL fordi jeg hadde overfyllt blære. Da jeg skulle gå krysset hun av for gravid. Jeg har prøvd å innbille meg at hun bare gjorde feil, fordi jeg var siste pasient for dagen og hun hadde hatt masse å gjøre. Men allikevel surrer det i bakhodet. Så hun noe som hun ikke vil fortelle fordi det er tidlig? Og så kommer kvalmen, og hovne pupper, og vondt i nedre del av magen. Sånn mensvondt. Men ingen mens. Venter mens sånn en gang mellom forrige fredag og den som kommer (har hatt sykluser på 30-35 dager). Jeg håper så inderlig at jeg ikke får mensen, men hodet spiller meg et puss. Jeg blir smågal. *sukk* Måtte bare få det ut. Takk for oppmerksomheten. Maggie!
Labella Skrevet 12. november 2002 #2 Skrevet 12. november 2002 Uff da, skjønner godt at du er frustrert... Den eneste måten å få sikkerhet på er jo å ta en test, og det kan du vel gjøre nå? *krysser fingre for deg*
Mistyen Skrevet 12. november 2002 #3 Skrevet 12. november 2002 Hei Maggie..... Kan du ikke ta en test da? Det er vel bedre enn å gå sånn og lure. Er du gravid, så slår den nok ut nå...
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2002 #4 Skrevet 12. november 2002 DU SKAL BARE TA EN TEST NÅ. DET AT FORRIGE TEST VAR NEGATIV, BETYDDE AT OM DU ER GRAVID, SÅ HADDE DU DA FOR LITE HCG I URINEN TIL AT TESTEN KUNNE FANGE DET OPP! HÅPER DET DUKKER TO BLÅ STREKER OPP I TESTEN DIN, LYKKE TIL KLEM FRA TERMIN 27.MAI...
Maggie74 Skrevet 13. november 2002 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2002 Takker for støtte. Jeg har bestemt meg for å vente til over helgen før jeg tester. Jeg blir så utrolig skuffet hver gang de testene blir negative. Og når syklusene har gått fra det normale 28 dager til 35 dager, så har det blitt litt testing. Har opplevd såre pupper og slikt før mensen før, så jeg venter bittelittegranne til. *smøre meg med masse tålmodighet* Som jeg sa til legen min.. "er jeg gravid så kommer'n ut om 9 måneder allikevel". Maggie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå