AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #21 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg er dame med en hetrofil mann å dette er altså min største sex-drøm! Jeg kan godt like å bli dominert, men tenner nokk mest på å dominere. Det å kunne ligge over mannen med strap-on på å gi han en deilig runk samtidig - hjelpes. Vi må heller ikke glemme at menn har g punktet sitt, nettop i toern. Man kan jo jobbe seg oppover også, prøv med hånda nærmere rumpa, se hva det gjør med nytelsen hans, og deretter prøve butplugs o.l Å bare for å ha det sagt - dette har ikke nødvendig vis noe med legning å gjøre. Blir som å si jeg er trans eller ønsker å bli mann for jeg liker strap-on. Jeg er, og vil alltid være en feminin kvinne. Vær frigjort å drit litt i hva alle synes, det er hva som blir rett for dere som betyr noe. Bare det at han tar dette opp med det, er jo en stor tillitserklæring. Anonymkode: a6480...931 Stor forskjell 😂 ikke trans fordi du liker strap on? Ehhh..selvfølgelig ikke. Er du lesbisk kan du penetrere noen på lik måte som en hetero. Vagina. Er du mann og hetero så liker du ikke en penis/dildo i rompa! Da er du BI. Det er forskjellen. Vi damer lesbiske eller straight så er det underlivet. Menn som er BI/homo penetrerer rompa. Anonymkode: e49eb...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #22 Del Skrevet 19. mai 2024 Uff. hadde mistet lysten på en mann som ville at jeg skulle tatt han bakfra med en strap on.. Er jo tydelig at han ønsker å prøve pikk når han maser om dette. Nei, dette hadde faktisk vært en dealbreaker for min del. Anonymkode: abf5a...2ae 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 19. mai 2024 #23 Del Skrevet 19. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han har nevnt det flere ganger, at han vin jeg skal ha strap on. Det byr meg så i mot. Jeg liker å bli dominert, ikke å dominere. Late som om jeg er en mann....? Nei årh... Anonymkode: e5e21...e7e Det blir et overgrep for deg å måtte gjøre noe når du absolutt ikke vil. Si "nei, dette gjør jeg ikke" og vend han ryggen ang dette. Endret 20. mai 2024 av Fighter83 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #24 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Synes du er veldig dømmende her. Slapp av. Si at det er dessverre ikke noe du kan oppfylle. Også anbefaler jeg deg å jobbe litt med tanken for deg selv, for mannen din har ett ønske om det. Hvorfor ikke kanskje vurdere å gjøre noe mannen din har veldig lyst til... Trist å leve hele livet uten å få prøvd en litt uskyldig sexlek. Anonymkode: 90db2...30f Men en finger er vel greit, men en dildo? Noe som skal forestille en penis? At min mann skal bli knulla bakfra av meg? At vi skal bytte posisjon? Nei hallo...?Det ER faktisk turnnoff Anonymkode: e5e21...e7e 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #25 Del Skrevet 19. mai 2024 Homofilt. Han vil bli hamra laus på i ræven? Kan strengt tatt ikke bli mer gay. Er helt lov å avvise dette. Anonymkode: 33fb2...e8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #26 Del Skrevet 19. mai 2024 Herregud, for en gjeng fordomsfulle homofobe folk! Sex er nytelse, anal stimulering kan gi sinnsyke orgasmer. At dama bruker finger eller dildo på meg når hun suger meg gjør meg ikke til homo. Homser suger også, blir en homo av å bli sugd også da? Anonymkode: 4ceeb...52c 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 19. mai 2024 #27 Del Skrevet 19. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor blir en mann bifil eller homofil av å like å bli berørt analt? Det er ikke annerledes enn kvinner. Hva blir vi om vi liker leking med analen? Bifile og lesbiske...? Nope. Det gjør ikke menn heller. Anonymkode: 577c6...9ab Folk er gjerne ikke så veldig oppegående på KG når det kommer til analsex. Det er fortsatt veldig tabu og "homofilt" Det ser man jo bare ved å lese svarene her. Tror du at folk som sier slikt har tenkt tanken om at mange homofile heller ikke liker analsex? Det tror ikke jeg. Utrolig nok er homofile mennesker de og. Med sine egne preferanser. Hele tråden handler egentlig om homofobi. Ikke analsex. Endret 19. mai 2024 av Rosa Gnom 5 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #28 Del Skrevet 20. mai 2024 Da gjør du det ikke, du skal aldri føle deg presset til noe som gjør deg ukomfortabel. Akkurat det der skjønner jeg godt, det hadde bydd meg i mot også. Faktisk alt som har med 2'eren å gjøre, jeg vil ikke drive å rote rundt i nærheten av der drit kommer ut. Anonymkode: 71bf0...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #29 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er kanskje da...? At jeg liksom skal være mannen og "knulle" han føles fullstendig feil og noe som overhode ikke gir meg noe annet enn avtennelse. TS Anonymkode: e5e21...e7e For det første, du skal aldri gjøre noe seksuelt som byr deg i mot. Der støtter jeg deg fullt ut. Likevel tenker jeg det er holdningene dine til det hele som gjør dette så feil for deg. Han ber deg ikke om å være mann. Det trenger heller ikke å ha noe med dominanse å gjøre heller. Han er en mann som tenner på deg (kvinne) og ønsker å prøve analstimuli. Jeg var også skeptisk da min mann luftet ønske om strapon og det forklarte jeg ham. Jeg sa rett ut at det ikke er sikkert jeg noensinne vil klare å gjennomføre det. Han presset aldri og det var aldri noe mas. Så har det seg slik at jeg tenner veldig på hans nytelse og med tiden ble jeg mer og mer komfortabel av tanken på å prøve. Til slutt tok jeg initiativ til å prøve og jeg angrer ikke et sekund! Det var sensuelt og vakkert, og aldri har han fått en slik orgasme før. Den følelsen av å kunne gi ham dette gjorde meg både lykkelig og tent. Så nå gjør vi dette innimellom til begges glede. Jeg føler meg ikke som en mann, ei heller dominerende. Han er sårbar ja, men ikke submissiv. For min del blir doggy feil selv om vi har forsøkt flere ganger. Det blir en dynamikk jeg ikke er komfortabel med. I misjonæren derimot, får vi en fin nærhet og vi kjenner oss likestilte. Vi kan ha øyekontakt og vi kan bytte på å stimulere penis samtidig. Hvis man skal begynne å trekke inn legning og dominanse i settingen skjønner jeg at det kan bli feil for mange. Skjønner også at mange ikke ønsker anallek da det for mange er noe urent. Jeg er likevel veldig glad for at jeg var åpen nok til å prøve. Anonymkode: cd9af...397 2 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #30 Del Skrevet 20. mai 2024 Fytti, blir matt av å lese svarene her inne. At en mann blir mindre mann av å ha analstimuli. Er dere så enkle? Dere havner i samme grøft som religiøse fanatikere som kristne fra Sørlandet eller muslimer. Lav iq, saue mentalitet. Anonymkode: 39056...2e4 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #31 Del Skrevet 20. mai 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Men en finger er vel greit, men en dildo? Noe som skal forestille en penis? At min mann skal bli knulla bakfra av meg? At vi skal bytte posisjon? Nei hallo...?Det ER faktisk turnnoff Anonymkode: e5e21...e7e Som jeg skrev: si nei takk. Også jobber du litt med eget hode...... Anonymkode: 90db2...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #32 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Herregud, for en gjeng fordomsfulle homofobe folk! Sex er nytelse, anal stimulering kan gi sinnsyke orgasmer. At dama bruker finger eller dildo på meg når hun suger meg gjør meg ikke til homo. Homser suger også, blir en homo av å bli sugd også da? Anonymkode: 4ceeb...52c Det gjør deg IKKE til en homofil nei, jeg er ts. Men det er tanken på at mannen skal bli pult bakfra av "lille" meg, som er veldig avtennense hele greia Skal jeg bøye meg over en voksen mann og pule han med en falsk kuk? Ærlig, det får meg til å tenke ush.. jeg vil ha en mann som tar meg oppetter veggen, ikke omvendt Anonymkode: e5e21...e7e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 20. mai 2024 #33 Del Skrevet 20. mai 2024 Hadde vært turn off og helt uaktuelt for meg. Og det må være lov å si. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
homber Skrevet 20. mai 2024 #34 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han er homo. Anonymkode: d6c8b...c73 Å ha sånne holdninger i 2024 er sjokkerende 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 20. mai 2024 #35 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han er homo. Anonymkode: d6c8b...c73 Opplysende og intelligent kommentar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #36 Del Skrevet 20. mai 2024 Min erfaring er at kvinner, som kulturelt sett er opplært til å være mer passive, både i dating og knulling, faktisk kan øve seg opp til å like å dominere, men da må de være åpne for å prøve å dominere litt. Det trenger ikke begynne med strap-on, men feks ved å øke egen deltagelse under sex, sette seg på fjeset hans eller lignende. Så mye fordommer her. Er jo ikke rart menn sliter mer med å være seg selv, når de møter så mange fordommer fra alle kanter når de beveger seg innenfor et område som liksom ikke er "macho". Anonymkode: 95cf3...ce8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 20. mai 2024 #37 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han er homo. Anonymkode: d6c8b...c73 Hallo, det er han så absolutt ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 20. mai 2024 #38 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det gjør deg IKKE til en homofil nei, jeg er ts. Men det er tanken på at mannen skal bli pult bakfra av "lille" meg, som er veldig avtennense hele greia Skal jeg bøye meg over en voksen mann og pule han med en falsk kuk? Ærlig, det får meg til å tenke ush.. jeg vil ha en mann som tar meg oppetter veggen, ikke omvendt Anonymkode: e5e21...e7e Du skal ikke gjøre ting du ikke liker og ser gått settingen og forstår følelsen av dette. Som du selv sier, er det hele settingen for deg som blir feil. Dette må aksepteres av han. Men det er som en sier her, analstimuli på menn kan og oftest gir det hinnsides orgasmer for han. Kunne det vært aktuelt å brukt butplug og eller anal vibrator på han i stede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #39 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han har nevnt det flere ganger, at han vin jeg skal ha strap on. Det byr meg så i mot. Anonymkode: e5e21...e7e Det er for så vidt all info man trenger. Det er ikke slik at man på død og liv må være med på alt av seksuelle handlinger. Selv byr det meg i mot å suge. Derfor suger jeg ikke. Ganske lett. Respekterer ikke partneren din dette, så gå videre. Anonymkode: d5deb...4f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #40 Del Skrevet 20. mai 2024 Hvis det gjør meg bi , eller homo, så værsågod. 99% av sexen vår består av vaginalt samleie, eller "vanlig" oralsex. Når hun av og til spør pent om å få gjøre noe analt på meg, så lar jeg henne gjøre det. Det skaper nærhet på en annen måte. Anonymkode: f4366...7ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå