AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #1 Skrevet 19. mai 2024 Jeg har så ille gressallergi, har lyst til å dra på ferie til lofoten i sommer, men redd for at det blir mye gresspollen der også. erfaringer?😊 Anonymkode: f4611...2ac
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #2 Skrevet 19. mai 2024 Akkurat NÅ er det ingen gresspollen, men i sommer blir d en del. Men aldri så ille som sørpå. Man er i havgapet og har ofte en del vind, og det hjelper nok sikker på rundt gressallergi. Det er også mye fri natur, som i seg selv er bedre enn å bo midt i en by der naboene rundt deg klipper gresset annenhverdag. På det verste tror jeg at pollenvarselet er gult her nord. Tror kanskje Nord-Norge er ett av de bedre stedene du kan reise på ferie til. Det er sikkert gresspollen her også, men mer levelige kår. Flytt hit, om du vil Anonymkode: 162e6...c2c
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #3 Skrevet 20. mai 2024 Har du prøvd behandling for det? Vet om ei som brukte sugetabletter for det lenge og fikk bukt med det. Anonymkode: 82e50...844
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #4 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du prøvd behandling for det? Vet om ei som brukte sugetabletter for det lenge og fikk bukt med det. Anonymkode: 82e50...844 Vanskelig å få innvilget. Jeg fikk utelukkende fordi jeg var alene med et lite barn som måtte være inne pga meg. Jeg hadde ekstrem allergi og jo lenger nord i landet jeg kom jo mildere ble allergien. Men jeg reagerer på timotei, ikke de andre typene Anonymkode: a2517...85e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #5 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Akkurat NÅ er det ingen gresspollen, men i sommer blir d en del. Men aldri så ille som sørpå. Man er i havgapet og har ofte en del vind, og det hjelper nok sikker på rundt gressallergi. Det er også mye fri natur, som i seg selv er bedre enn å bo midt i en by der naboene rundt deg klipper gresset annenhverdag. På det verste tror jeg at pollenvarselet er gult her nord. Tror kanskje Nord-Norge er ett av de bedre stedene du kan reise på ferie til. Det er sikkert gresspollen her også, men mer levelige kår. Flytt hit, om du vil Anonymkode: 162e6...c2c Ka jeg tenkte mest på i sommer, midten av juli-starten av august 😊 fint å høre at det ikke blir rødt varsel da, er jo endel bedre enn her. Bor i midt norge🙈 veldig lyst til å flytte nordover ja, skal hvertfall få meg feriehus der etterhvert 😍 har slekt fra lofoten. Anonymkode: f4611...2ac
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #6 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vanskelig å få innvilget. Jeg fikk utelukkende fordi jeg var alene med et lite barn som måtte være inne pga meg. Jeg hadde ekstrem allergi og jo lenger nord i landet jeg kom jo mildere ble allergien. Men jeg reagerer på timotei, ikke de andre typene Anonymkode: a2517...85e Reagerer på både gress og timotei her. Så fint at den ble mildere dess lengre nord du kom😊 Anonymkode: f4611...2ac
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #7 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Reagerer på både gress og timotei her. Så fint at den ble mildere dess lengre nord du kom😊 Anonymkode: f4611...2ac Men hvilke gressarter da? Timotei er en gressart. Du kan ikke reagere så veldig voldsomt om du ikke vet basics om gressallergi. Anonymkode: a2517...85e
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #8 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men hvilke gressarter da? Timotei er en gressart. Du kan ikke reagere så veldig voldsomt om du ikke vet basics om gressallergi. Anonymkode: a2517...85e Burot da vel.. nei huffameg..tenk at jeg sa feil 🥴 Anonymkode: f4611...2ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå