Gjest Gjest_Trond_* Skrevet 11. februar 2006 #1 Skrevet 11. februar 2006 Nå ligger det en dame i senga mi, som sikkert er 20 år eldre enn meg, og jeg husker ikke hva hun heter, og lite av hva vi gjorde. Er det greit å rote i veska hennes for å finne ut hva hun heter? Hvordan blir jeg kvitt henne uten at jeg må si noe forpliktende eller noe svada i morgentimene? Holder det med å late som jeg sover? Gi meg svar fort, please.
Gjest Nummer To Skrevet 11. februar 2006 #2 Skrevet 11. februar 2006 Uff da Har faktisk aldri vært i tilsvarende situasjon, men prøver likevel. Jeg ville tatt en kjapp titt i vesken for å se om jeg fant førerkort, VISA el. så du i det minste vet hva hun heter (men ikke rot mer enn nødvendig!). Så ville jeg lagt meg og håpet at hun våknet og snek seg ut i all stillhet. Men hvis det ikke skjer, så kan du ihvertfall vekke henne og vite hva hun heter, og beklage at du må raskt til Jessheim for å feire søsters bursdag eller noe. Trenger ikke si noe forpliktende, faktisk er det bedre å la være hvis du vet at du aldri vil ringe allikevel... Og så ville jeg tatt det roligere på byen neste helg Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #3 Skrevet 11. februar 2006 Nå ligger det en dame i senga mi, som sikkert er 20 år eldre enn meg, og jeg husker ikke hva hun heter, og lite av hva vi gjorde. Er det greit å rote i veska hennes for å finne ut hva hun heter? Hvordan blir jeg kvitt henne uten at jeg må si noe forpliktende eller noe svada i morgentimene? Holder det med å late som jeg sover? Gi meg svar fort, please. ← :grine2: venter på oppdatering.
Gjest Gjest_Trond_* Skrevet 11. februar 2006 #5 Skrevet 11. februar 2006 Okay, nå begynner jeg så langsomt å våkne.. Vel, jeg prøvde å bare purke videre og late som om jeg sov og det funka visst bra. (og jeg som hadde funnet navnet og sånn.. vel da trengte jeg ikke det) Men hun la igjen nummeret sitt!! Hmmm.. hvorfor bare dra og legge igjen nummeret sitt? Rimer ikke helt..
Brunhilde Skrevet 11. februar 2006 #6 Skrevet 11. februar 2006 Hva med å drikke litt mindre neste gang du er på byen?
Mossa Skrevet 11. februar 2006 #7 Skrevet 11. februar 2006 :grine2: Siden hun la igjen nummeret sitt må du i allefall ha gjort noe rett...selv om du ikke helt husker!! Og som de andre her sier; reduser litt på drikkevarene! Så husker du i allefall tabbene/bragdene dine neste gang!!
Gjest Gjest_Trond_* Skrevet 11. februar 2006 #8 Skrevet 11. februar 2006 Hva med å drikke litt mindre neste gang du er på byen? ← Jeg drakk ikke SÅ mye, jeg hadde to øl og en white russian. Eller kanskje en cocktail til, for jeg så akkurat at jeg hadde parkert litt utradisjonelt.. lol. Vel, jeg tok det egentlig rolig på byen men nå har jeg barskap hjemme, og jeg lagde oss noen drinker og sånn.. Og så husker jeg mindre og mindre.. hehe.. men gikk jo greit, jeg ga henne jo ikke nummeret mitt.
Gjest GreenSky Skrevet 11. februar 2006 #10 Skrevet 11. februar 2006 Meeeeen hun vet hvor du bor. :hår:
:-) anna Skrevet 11. februar 2006 #11 Skrevet 11. februar 2006 Parkert?! Som i bil? Og så full at du ikke huska hvordan dama endte i senga ved siden av deg... La oss håpe på mange nivåer at dette er et tulleinnlegg.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #12 Skrevet 11. februar 2006 Dere kunne tatt en taxi, selv om du ikke hadde drukket så mye på byen. Dessuten; et par øl og en cocktail gir deg ganske sikkert ulovlig promille, selv om du er istand til å kjøre. Hva hadde du gjort dersom du hadde kjørt over noen, eller noe som ikke er så lett og se, som en hund f.eks? Det er lov å bruke hodet selv om du er så sprengkåt at du vil fortest mulig hjem.
Laini Skrevet 11. februar 2006 #14 Skrevet 11. februar 2006 Veldig bra, ser for meg en person litt panisk halvnaken klimpre avgårde på PC for å finne ut hva du skal si og gjøre.. Men det med å late sove er jo bra da, liksom aldri komme til live helt. Kipt om du må på do eller noe da og må ligge lenge å holde deg.. En positiv ting sånn sett var jo at damen var minst 20 år eldre enn deg!! Så da er det jaggu håp! Tenk kor hun skryter til vennene sine nå Kjekt det ordnet seg..........
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #15 Skrevet 11. februar 2006 Okay, nå begynner jeg så langsomt å våkne.. Vel, jeg prøvde å bare purke videre og late som om jeg sov og det funka visst bra. (og jeg som hadde funnet navnet og sånn.. vel da trengte jeg ikke det) Men hun la igjen nummeret sitt!! Hmmm.. hvorfor bare dra og legge igjen nummeret sitt? Rimer ikke helt.. ← sefølgelig rimer det hun ville sikkert ikke vekke deg. så da kunne hun bare notere nr slik at hun ungår å bli avslått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå