AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #1 Skrevet 19. mai 2024 Barnet mitt på 2 år har fått utslett på kroppen. Det startet med en prikk på ryggen, og nå har det dukket opp flere (se bilde). Barnet har ikke hatt feber, virker ikke plaget, og allmenntilstanden er helt fin. Hva kan det være? Til informasjon skal jeg ringe legen på tirsdag. Anonymkode: 24dad...a83
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #2 Skrevet 19. mai 2024 Det kan se ut som vannkopper, ja. Anonymkode: 9a6fe...b1c
Anononyma Skrevet 19. mai 2024 #3 Skrevet 19. mai 2024 Litt rart at det ikke er feber inne i bildet. Starter ikke vannkopper alltid feber? Jeg og min sønn fikk det i høst da det gikk i bhg. Nøyaktig samme forløp på både meg, han og barna i bhg: plutselig høy feber, prikker ca 24 timer etter.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #4 Skrevet 19. mai 2024 Ser ut som starten på vannkopper. Akkurat hatt det på 4 åringen. Feberen kom to dager ETTER første prikk. Anonymkode: 8baf2...6d3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #5 Skrevet 19. mai 2024 Anononyma skrev (3 minutter siden): Litt rart at det ikke er feber inne i bildet. Starter ikke vannkopper alltid feber? Jeg og min sønn fikk det i høst da det gikk i bhg. Nøyaktig samme forløp på både meg, han og barna i bhg: plutselig høy feber, prikker ca 24 timer etter. nei, her startet det med prikker på begge. Anonymkode: 1ec49...cbe
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #6 Skrevet 19. mai 2024 Begge mine fikk bare prikker. Ingen feber i det hele tatt. Dette ser veldig ut som vannkopper. Anonymkode: efe63...3fe
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #7 Skrevet 19. mai 2024 Ligner vannkopper. Du trenger ikke ringe lege av den grunn. Det går over. Mine to hadde ingen feber og finfin allmenntilstand, men var full av vannkopper overalt. Anonymkode: 09a29...9b3 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #8 Skrevet 19. mai 2024 Mine to fikk vannkopper som lignet på disse i starten. Først fikk ene det, også andre 2 uker etterpå (smitta av hverandre). Begge starta med prikker som raskt utviklet seg over hele kroppen. Første par dagene var det ingen tegn til særlig ubehag, så begynte det å klø, og ca 3-4 dager etter første prikken, kom feberen og de ble syke/dårlig almentilstand. Så det starter ikke alltid med feber. Begge deler er nok like vanlig Anonymkode: 2309f...05d
Gjest jegerrinne Skrevet 19. mai 2024 #9 Skrevet 19. mai 2024 Anononyma skrev (1 time siden): Litt rart at det ikke er feber inne i bildet. Starter ikke vannkopper alltid feber? Jeg og min sønn fikk det i høst da det gikk i bhg. Nøyaktig samme forløp på både meg, han og barna i bhg: plutselig høy feber, prikker ca 24 timer etter. Nei Jenta her fikk ingen feber kun 2 vannkopper Broren hadde feber og hadde ryggen full
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå