Gjest Gjest_siina_* Skrevet 11. februar 2006 #1 Skrevet 11. februar 2006 Jeg trenger opptak av åpningsseremonien i Torino. Vet noen om (og når) det går i reprise, så jeg får tatt det opp? Evt om det finnes å få tak i på nett, så jeg kan få brent det på DVD? Trenger i grunnen bare det siste kvarteret, når Pavarotti synger. Finner ikke noe på nrk`s nettsider.. Noen som er flinkere enn meg til å lete, eller som vet det? Vil veldig gjerne ha dette opptaket!! -siina-
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2006 #2 Skrevet 11. februar 2006 Jeg håper også på en reprise, så jeg setter meg her og venter på at noen slenger innom med opplysninger....
Skravla Skrevet 11. februar 2006 #3 Skrevet 11. februar 2006 Tviler på at den kommer i reprise. Har dessverre slettet mitt opptak, ellers så skulle du fått det. Ellers er det mulig å kjøpe OL-tilgang via nett-tv. Der får du sett åpningssermonien så ofte du vil. Koster kr 39 for et døgn.
Annie Skrevet 12. februar 2006 #4 Skrevet 12. februar 2006 De har utdrag fra den på NRK nett TV. Det er gratis å registrere seg der. Fikk ikke opp bilder nå, men det står at det skal være der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå