AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #1 Skrevet 19. mai 2024 Hva gjør kjæresten din/mannen din for deg og har gjort for deg som gjør at han skiller seg ut positivt❤❤ Her har jeg kjæreste på 2 året,men jeg var åpen om alvorlig sykdom, et helvete med eks barnefar+ barnevernet osv fra dag 1 (!), han har allikevel valgt meg foran alt hver dag siden jeg møtte han😍 Han skriver snap hver morgen hvor høyt han elsker meg og at det er oss to for alltid. Han trøster,klemmer,ler,gråter med meg hver dag er jeg evig takknemlig for han❤ Vil gjerne høre fra andre med gode menn. Å lese innlegg om menn på KV er jo direkte deprimerende😩 Anonymkode: 08cc1...bf8 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #2 Skrevet 19. mai 2024 Jeg har en fantastisk mann som kona er så hyggelig å ville dele med meg 🤩 Anonymkode: 4976b...0ee
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #3 Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har en fantastisk mann som kona er så hyggelig å ville dele med meg 🤩 Anonymkode: 4976b...0ee Håper dere deler 50/50 da. Må være likt❤❤❤ Anonymkode: 08cc1...bf8
Trolltunge Skrevet 19. mai 2024 #4 Skrevet 19. mai 2024 Vi er ikke perfekte noen av oss, men vi er nok perfekte for hverandre. Det er vår kjærlighet og relasjon til hverandre som er det unike for meg. Han er min beste venn, min kjæreste, min elsker, den som løfter meg opp når jeg er nedfor, den som stadig får meg til å le og leve godt. Livet med ham er mest deilig, trygt, innholdsrikt og interessant. Jeg ville ikke vært foruten ham, og vet det er gjensidig. Han er definitivt også den som kan frustrere og irritere meg mest... men det er jo fordi jeg har så sterke følelser for akkurat ham. 😄 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #5 Skrevet 19. mai 2024 Han masserer meg daglig, han lager favorittmaten til meg ofte, kommer med blomster og gaver på helt vanlige hverdager, gjør mine arbeidsoppgaver i hjemmet, så jeg skal slippe, løfter og bærer ting for meg (selv om jeg fint klarer det selv) og han sier han elsker meg og kysser og stryker på meg daglig ❤️ vi har aldri kranglet og han har aldri hevet stemmen ovenfor meg Anonymkode: 0f6fe...5e4 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #6 Skrevet 19. mai 2024 Jeg har en fantastisk mann som jeg har vært kjæreste med i 17 år 🤩 han deler selvsagt alt husarbeidet med meg og er mye mer ryddig enn meg. Han tar seg også av alt av pynting til jul etc samtidig som han snekrer og fikser det vi trenger. Han har mye høyere standard enn meg når det kommer til vasking og er helt konge på kjøkkenet. Vi har jobbet hardt for å holde sammen i så mange år og har nå to flotte barn som vi samarbeider godt om. Vi småkrangler i blant og er slitne av lite søvn etc, men vi har aldri krangler som går over flere dager feks. Han får meg fortsatt til å krible i magen når han smiler til meg. Det er fullt mulig å finne gode partnere, men man må vite sine grenser, forventninger og kommunisere dem! Gresset er grønnere der det blir vannet 😊 Anonymkode: 0a584...982
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #7 Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han masserer meg daglig, han lager favorittmaten til meg ofte, kommer med blomster og gaver på helt vanlige hverdager, gjør mine arbeidsoppgaver i hjemmet, så jeg skal slippe, løfter og bærer ting for meg (selv om jeg fint klarer det selv) og han sier han elsker meg og kysser og stryker på meg daglig ❤️ vi har aldri kranglet og han har aldri hevet stemmen ovenfor meg Anonymkode: 0f6fe...5e4 Sånn det skal være❤ Jeg får også massasje hver gang vi ses,og jeg kan ikke gå forbi han uten at han stryker på meg. Han har aldri hevet stemmen til meg,vi har aldri kranglet ,og vi er alltid enige i det meste iallefall fordi vi nok er ganske like. Han kan også sitte timesvis i telefonen for å høre på meg om jeg har det vanskelig selv om han skal på jobb dagen derpå. Det eneste negative jeg kommer på er at han er litt vims,han roter mer enn meg😅 TS Anonymkode: 08cc1...bf8
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #8 Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har en fantastisk mann som jeg har vært kjæreste med i 17 år 🤩 han deler selvsagt alt husarbeidet med meg og er mye mer ryddig enn meg. Han tar seg også av alt av pynting til jul etc samtidig som han snekrer og fikser det vi trenger. Han har mye høyere standard enn meg når det kommer til vasking og er helt konge på kjøkkenet. Vi har jobbet hardt for å holde sammen i så mange år og har nå to flotte barn som vi samarbeider godt om. Vi småkrangler i blant og er slitne av lite søvn etc, men vi har aldri krangler som går over flere dager feks. Han får meg fortsatt til å krible i magen når han smiler til meg. Det er fullt mulig å finne gode partnere, men man må vite sine grenser, forventninger og kommunisere dem! Gresset er grønnere der det blir vannet 😊 Anonymkode: 0a584...982 Så flott å høre❤❤❤❤ Dere er sterke sammen ingen tvil😍 TS Anonymkode: 08cc1...bf8
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #9 Skrevet 19. mai 2024 Har en mann jeg elsker. Hvert sammen i 12 år, siste 7 årene har han hvert uføretrygdet pga rygg og hofter. Han lager mat til meg, tar oppvasken, vasker klær når han er i stand til det osv. En del ting jeg er nødt til og gjøre lår han ikke klarer det, men jeg elsker Hann og han meg. Sikkert masse han gjør som jeg ikke kommer på. Anonymkode: ef319...f1f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #10 Skrevet 19. mai 2024 Min mann er så absolutt min definisjon av den perfekte mann for meg. Jeg ville ha valgt ham igjen og igjen. Vi har vært sammen i 16 år og har tre barn sammen som han er en fantastisk far for. Han ser på meg med kjærlighet hver eneste dag og prioriterer meg og barna over alt. Han varter opp meg, masserer meg, tar sin del av ansvaret hjemme, stryker meg i håret til jeg sovner hver kveld, kysser meg før vi skilles og når vi møtes igjen, lytter til hva jeg sier, jobber for å dekke mine behov, kommuniserer sine behov, fokuserer på min nytelse under sex, handler med ting jeg liker når han er på butikken, overrasker med spontane datekvelder, er genuint interessert i hva jeg tenker på, tar hensyn til mine følelser, tar vare på meg når jeg trenger ekstra hjelp eller omsorg, snakker meg opp, er aldri nedlatende og viser meg hver eneste dag at jeg er verdens vakreste, mest sexy og hans favorittmenneske i hele verden. Dette går også begge veier og jeg jobber hver dag for å være den beste jeg kan for ham. Fint at det slås et slag for alle disse gode mennene der ute. De finnes, selv om mange her inne gir uttrykk for at de ikke gjør det. Anonymkode: f51c9...061 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #11 Skrevet 19. mai 2024 Han har en unik evne til å få meg til å le❤️ Han beskytter og elsker meg på en annen måte og best av alt, han har arbeidsmoral og mangfold av gode og morsomme innfall❤️ Anonymkode: 09dbd...026
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #12 Skrevet 19. mai 2024 Jeg liker selvsagt at min mann er hyggelig mot meg, men jeg er for gammel til å tro at bra oppførsel betyr at man elsker noen. Jeg kan ikke helt forklare hvorfor min mann gjør meg alt fra trygg og rolig til oppspilt, het og tent, men han er mitt menneske og jeg er overbevist om at han er en bra person. Kanskje fordi han er sta og han ikke prøver å please noen, så tror jeg på det han sier og gjør. Han lar meg være meg. Han sier stadig at jeg er drømmedama hans. Han har ikke sviktet når jeg har trengt ham. Det kan skremme meg når han er inderlig, for det minner meg om folk som sviktet meg. Men jeg jobber med saka om å åpne meg stadig mer for hans kjærlighet. Anonymkode: 1bab2...b0f 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #13 Skrevet 19. mai 2024 Jeg er en fantastisk mann! Takk for oppmerksomheten, det settes stor pris på. Anonymkode: b5080...8a1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #14 Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Min mann er så absolutt min definisjon av den perfekte mann for meg. Jeg ville ha valgt ham igjen og igjen. Vi har vært sammen i 16 år og har tre barn sammen som han er en fantastisk far for. Han ser på meg med kjærlighet hver eneste dag og prioriterer meg og barna over alt. Han varter opp meg, masserer meg, tar sin del av ansvaret hjemme, stryker meg i håret til jeg sovner hver kveld, kysser meg før vi skilles og når vi møtes igjen, lytter til hva jeg sier, jobber for å dekke mine behov, kommuniserer sine behov, fokuserer på min nytelse under sex, handler med ting jeg liker når han er på butikken, overrasker med spontane datekvelder, er genuint interessert i hva jeg tenker på, tar hensyn til mine følelser, tar vare på meg når jeg trenger ekstra hjelp eller omsorg, snakker meg opp, er aldri nedlatende og viser meg hver eneste dag at jeg er verdens vakreste, mest sexy og hans favorittmenneske i hele verden. Dette går også begge veier og jeg jobber hver dag for å være den beste jeg kan for ham. Fint at det slås et slag for alle disse gode mennene der ute. De finnes, selv om mange her inne gir uttrykk for at de ikke gjør det. Anonymkode: f51c9...061 Flott innlegg❤ Det er slik en mann skal være. Det å få komplimenter hver dag høres overfladisk ut,men det er ikke det..det å bli sett er også det viktigste synes jeg,en mann som forstår dine følelser og støtter deg uansett er utrolig viktig ,og nøkkelen til det meste. Jeg har vært mye syk og jeg kan rase fra meg i fortvilelse,men kjæresten min forstår meg alltid,han har aldri en eneste gang ikke hørt på meg og hva jeg føler. Godt poeng der altså, det å forstå og ta hensyn alltid til dine følelser er viktig😍 Det samme med sex,min kjæreste er særdeles opptatt av min nytelse. Han vil alltid jeg skal komme mange ganger først,og tenner på min nytelse. Helheten av å ha en mann som setter deg foran alt❤ Samt det å være beste venner....at man har en felles og lik grunnmur🤗 TS Anonymkode: 08cc1...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå