AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #1 Skrevet 19. mai 2024 Jeg lurer på om noen andre har opplevd at de føler mer kjærlighet til barnet når de har brukt nesespray med oxytocin? Jeg føler generelt lite om dagen, både når jeg klemmer mannen min, koser med barnet eller gjør andre ting der man liksom skal føle mye. Men når jeg har tatt oxytocin-spray og ammer føler jeg en enorm kjærlighet. Er dette bare meg? Eller har andre lignende erfaring? Lurer vel egentlig på om dette kan være normalt. Anonymkode: 449d2...ab0
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #2 Skrevet 19. mai 2024 Oxytocin er jo «velvære» hormonet som er assosiert med kjærlighet og sosiale interaksjoner da. Så det er jo ikke noe rart. Anonymkode: c9708...e2f 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #3 Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Oxytocin er jo «velvære» hormonet som er assosiert med kjærlighet og sosiale interaksjoner da. Så det er jo ikke noe rart. Anonymkode: c9708...e2f Ja, men er det ikke rart å aldri ha hørt om en sånn effekt før, hvis dette er tilfelle? At de ikke nevner det når en får resepten, at ikke det blir brukt til behandling av depresjon eller at denne tilleggseffekten forskes på? Hvis det er vanlig mener jeg. Er derfor jeg spør her, lurer liksom på om andre føler kjærlighet de ikke føler til vanlig, men bare når de bruker denne sprayen Anonymkode: 449d2...ab0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå