mammatil2gutter Skrevet 19. mai 2024 #1 Del Skrevet 19. mai 2024 Har gått å siklet på et par dr martens blair i lange tider. Endelig fikk jeg de hjem i posten. Tok de på med godt mot, men fy f som de reimene rundt ankelen gnager. Store sår på begge bena. Noen som har hatt dette problemer. Er det noe å gjøre med eller er det lost? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 19. mai 2024 #2 Del Skrevet 19. mai 2024 Min erfaring er at Dr. Martens alltid må gåes inn uansett hva slags fottøy det er . De gnager når de er nye før de får tilpasset seg føttene. Jeg vil råde deg til å bruke sandalene hjemme i korte perioder om gangen, og ikke gå barbeint i dem før de har tilpasset seg føttene dine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #3 Del Skrevet 19. mai 2024 Har alltid voldsomme gnagsår de første ukene med Dr. Martens, men det går seg til. Lurt å bruke compeed gnagsårplaster. Anonymkode: e55ac...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #4 Del Skrevet 19. mai 2024 Ha de på deg hjemme i begynnelsen. Med sokker i! Anonymkode: 24982...3d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå