Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi (en vennegjeng) var så idiotiske at vi drev med ouija da vi var tenåringer. Endte med å bli noe av det mest CREEPY vi hadde opplevd, og det kan bare ikke beskrives hvor ekkelt det endte med å bli. Huset typ KLIKKET! Lysene (stearinlysene i spillet) slukket av seg selv, det ble kaos som en virvelvind inne i huset noen sekunder, slamring av skap og dører, før det ga seg. Vi begynte å gråte og hyle, og rørte selvfølgelig aldri brettet ever igjen etter den siste episoden der dette her skjedde.

"Dessverre" spurte vi om masse crap som vi egentlig ikke skulle spørre om. Jeg husker ikke alt i dag, da det er godt over 10 år siden. Men husker at jeg spurte om jeg en dag ble rik. Altså på penger. Jeg syntes vel det virket kult å spørre om den gangen. Svaret var JA. Lurer fortsatt på om dette skjer ... 😂🫠 Nå har jeg mer enn jeg noen gang har hatt.. foreløpig.. hvert fall når det gjelder bolig og sånne ting. Ikke at DET betyr alt, men jeg undres om det vi fikk i svar faktisk kommer til å bli sant.. For da kan jo en del annet vi spurte om også bli sant. 

Noen som har opplevd at ting dere spurte om gikk i oppfyllelse? Og hvaaaa er de greiene her. Leser på nettet at folk - til og med forskere - har funnet ut at dette er bare tull, men da vil jeg bare si: prøv.... og bli veldig (negativt) overrasket og skremt

Anonymkode: d94cb...cac

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trickster spirit. Oh my lord, og du lurer enda på dette? Kjære deg, bare... nei.

Anonymkode: c76c2...32e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har opplevd ting jeg spurte om som "vil jeg få noe tilbake" og svaret var nei. Det stemte. Fikk det aldri tilbake.

Anonymkode: d3c86...951

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper at personen som bodde i huset har fått renset huset i hvert fall. 

Anonymkode: eb8f0...ed7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke Ouija-brett farlig?

Anonymkode: 3f5f6...5ef

• Nyttig 3
Skrevet

Wow. Bare wow.

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for brukerangrep, latterliggjøring og bruker som opptrer som flere personer i tråden, samt svar til dette. 

_popcorn_, adm

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 12.53):

Er ikke Ouija-brett farlig?

Anonymkode: 3f5f6...5ef

Det er farlig på samme måte som at annen overtro er farlig fordi det får folk til å tenke irrasjonelt og gjøre dumme handlinger.

Men utover det er ouija-brett akkurat like lite farlig som sjøormen i Seljord, fjøsnisser eller De vises sten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ouija brett er ikke farlig. Det er en utdatert kristen holdning som har fått det til å være farlig. Det er et brett. Det er samme som  si at tarot kort er farlig.

Anonymkode: d3c86...951

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...