AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #1 Skrevet 19. mai 2024 Hei! Har et barn som har hatt et eller annet magevirus. Nå har hun vandig avføring (i dag kremet, så satser på at vi er på bedringens vei?) én gang om dagen. Så sånn sett nesten ikke definert som diaré? Hun virker veldig plaget før hun tømmer seg. Noen med erfaringer og om har opplevd denne "én gang om dagen"-diareen? Jeg er vant til å bare forbli på toalettet hele dagen de gangene jeg har det Anonymkode: 2b66a...a7d
litle_my Skrevet 19. mai 2024 #2 Skrevet 19. mai 2024 Løs avføring en gang per dag, er ikke diare. Tenk igjennom om barnet har begynt med noen nye matvarer i det siste og oppsøk lege omdet vedvarer. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #3 Skrevet 19. mai 2024 Vanlig med løs avføring pga varmen også. Anonymkode: 275af...63a 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #4 Skrevet 19. mai 2024 Hun har kastet opp to ganger i forkjøpet av denne rare diareen. Så derfor jeg antar at det er det det er, selv om jeg også er at det er motstridende ift definisjon. Anonymkode: 2b66a...a7d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #5 Skrevet 19. mai 2024 Det kan også være forstoppelse. Og så er det bare den løse avføringen som kommer forbi proppen. Vår sliter mye med forstoppelse. Og har derfor svært ofte diaré. (Går i behandling) Anonymkode: 75d6a...72f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #6 Skrevet 19. mai 2024 Mitt barn hadde et magevirus for noen uker siden. Kastet opp én gang om dagen i 4 dager. Avsluttet siste dagen med en full bleie diaré. Vi andre i familien hadde et mer "standard" forløp. Kastet opp og hadde diaré i rundt 24 timer. Anonymkode: 2e5fe...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå