AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #1 Del Skrevet 19. mai 2024 Typ kose på han, la han patte, trøste og stryke? 🤣 Av og til kaller han meg mamma og vi tøyser litt med det Anonymkode: e0d4a...459 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #2 Del Skrevet 19. mai 2024 Wtf. NEI Anonymkode: 57341...50b 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #3 Del Skrevet 19. mai 2024 Hadde mistet all respekt og tenning for han, kastet han ut, om han hadde sånne fetisjer og mommy issues Anonymkode: 57341...50b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #4 Del Skrevet 19. mai 2024 Traff en nerve ser jeg 😔 er jo bare uskyldig moro da Anonymkode: e0d4a...459 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #5 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Traff en nerve ser jeg 😔 er jo bare uskyldig moro da Anonymkode: e0d4a...459 Gjør det som gjør dere glade 🤗 ikke hør på folk her inne, de er ofte dømmesyke. Anonymkode: 56cc5...69a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #6 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Typ kose på han, la han patte, trøste og stryke? 🤣 Av og til kaller han meg mamma og vi tøyser litt med det Anonymkode: e0d4a...459 Menn trenger kos/ trygghet og jeg synes det er viktig å møte behovene. Han har jo ei mor, men er glad i litt rollespill hvis han trenger omsorg og trøst❤️ Anonymkode: fbf65...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #7 Del Skrevet 19. mai 2024 Nei, det ville jeg ikke vært interessert i. Jeg tenkte mer i retning å rydde opp hans sure sokker i stua, ta oppvasken hans, vaske klærne hans og gi konkrete huslige plikter... For det må jeg iblant. Anonymkode: eb386...d3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattehimmel Skrevet 19. mai 2024 #8 Del Skrevet 19. mai 2024 39 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde mistet all respekt og tenning for han, kastet han ut, om han hadde sånne fetisjer og mommy issues Anonymkode: 57341...50b Jeg respekterer dine meninger og frihet til å sette grenser i møte med en kjæreste, men hva er problemet ditt og fiendtlighet en din for her egentlig? Er ikke det bare fint at folk i par kan være lekene med hverandre, da? Eller er det kun misjonærstilling på lørdagskvelden som er "lov"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #9 Del Skrevet 19. mai 2024 Patte..? At han ligger som en baby å liksom-ammer, imens du stryker ham på ryggen? Nei, det har vi aldri gjort. Anonymkode: 8ebbb...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #10 Del Skrevet 19. mai 2024 Det er noe av det mest usexye jeg har hørt! Hvordan klarer du se din svigermor i øynene uten å Tenke på at din mann har en seksuell fantasi der rollespillet går ut på at du er henne, hans mor? jeg lurer, helt oppriktig! Anonymkode: 15c3a...59b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #11 Del Skrevet 19. mai 2024 Nei , men jeg er "litt" pappa for kona mi. Anonymkode: 8f58b...f05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 19. mai 2024 #12 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Typ kose på han, la han patte, trøste og stryke? 🤣 Av og til kaller han meg mamma og vi tøyser litt med det Anonymkode: e0d4a...459 Syntes at det hørtes litt sexy ut. Jeg er glad i det selv. Noen ganger er det godt å få være lilleskje. ... Mommy?? 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 20. mai 2024 #13 Del Skrevet 20. mai 2024 Det her må jeg sannelig teste. Fikk litt fyring på peisen.. Patte litt på dama altså, ligge i hennes frodige barm.. Bleie er det nok mulig jeg hopper over. Men når kona liksom blir litt lei denne pattingen så stapper hun en tåtesmokk i kjeften på meg.. Cool🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #14 Del Skrevet 20. mai 2024 Det hadde ikke vært noe for meg. Veldig avtennende Anonymkode: 285dc...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #15 Del Skrevet 20. mai 2024 M her. Jeg har aldri opplevd dette selv, men må si at jeg synes det høres litt sexy ut. Vet at mange damer kan si at det er avtennende e.l., men i prinsippet blir det jo det samme som at noen damer / jenter kaller mannen sin for "daddy" e.l. Og det har jeg inntrykk av at det er en del som holder på med. Anonymkode: 2d324...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå