Gå til innhold

Slutt å klag og syt over varmen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anononyma skrev (2 timer siden):

Glasset er halvfullt?

Du kan ikke gå rundt å se etter problemer med alt. Vi har hatt eventyrlige mengder snø i vinter som skal smelte fra fjellene. Vi har så vi klarer oss en stund til :) 

Ikke meg du svarer men hvorfor skal folk gå å tåle ulemper fordi du skal få din tilmålte tid i solen? De som vokser og gror vil gjerne ha regn, de som lever av å dyrke trenger passe mengder med sol og regn. Og det teller hundre ganger mer enn at du skal bli brun. 

Kommunale vannkilder tømmes fort og det blir vannmangel. Det blir skogbrannfare og branner ved jernbanen. Utallige viktige ting som er problematisk. Det at folk skal "kose seg i solen" er utrolig uviktig i sammenhengen! 

Anonymkode: a4142...447

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Honey Dew skrev (5 timer siden):

Slik at det blir vannmangel?

La det bli det. Det ordner seg på sikt uansett.

Anonymkode: ac539...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er 25 grader så fungerer jeg bare ikke i jobb og i hverdagslivet, er også begrenset hvor lettkledd man kan være på jobb. Enklere å kle på seg. Da syns jeg at jeg har rett til å sutre på samme vis som de som misliker alt annet enn sommer.

Når yr og lignende oppgir temperatur er det graden i skyggen, så temperaturen i sola er betraktelig høyere. 

Og nei, jeg er heller ikke en som reiser til syden om sommeren.

Anonymkode: 84967...f47

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

La det bli det. Det ordner seg på sikt uansett.

Anonymkode: ac539...769

fordi det ikke angår og er et problem for deg så er det helt greit altså? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke meg du svarer men hvorfor skal folk gå å tåle ulemper fordi du skal få din tilmålte tid i solen? De som vokser og gror vil gjerne ha regn, de som lever av å dyrke trenger passe mengder med sol og regn. Og det teller hundre ganger mer enn at du skal bli brun. 

Kommunale vannkilder tømmes fort og det blir vannmangel. Det blir skogbrannfare og branner ved jernbanen. Utallige viktige ting som er problematisk. Det at folk skal "kose seg i solen" er utrolig uviktig i sammenhengen! 

Det er fordeler og ulemper ved alt. I fjor var en søkkvåt sommer her, høsten kom i månedsskiftet juni/juli. Det regnet hver eneste skapte dag. Ikke hyggelig er en ting, men det ble f.eks lite og dårlig honning av det for de av oss som driver med bier - de liker nemlig sommer og sol 🐝 (og tro meg, det er lurt å ikke undervurdere hvor viktige våre små sommerlige venner på 6 bein er for klodens overlevelse)

Det beste er vel helt ordinær norsk sommer med litt av alt :) MEN når det først er så fint som det er nå synes jeg likevel det er innafor å nyte det. Det snur før vi aner!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klager aldri over varmen, jeg elsker den og nyter den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 17.14):

Vi har 10 måneder med kaldt vær i Norge og 2 måneder med varme. Slutt å klag og syt. Og vær heller glad for den korte lille varmen vi har i dette landet.

Anonymkode: 37d41...613

Det er da ikke du som skal bestemme hva slags vær folk skal like.

Anonymkode: ea493...f2f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor var det kun regn fra juni/juli og ut året. Det var flom overalt og masse ødeleggelser av veier her jeg bor som rant bort. Fossen her var så sterk at kommunen måtte komme flere ganger per dag pga. ødeleggelsene.

Er bare glad for sol og varme nå. Det er tross alt sommer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gine skrev (6 minutter siden):

I fjor var det kun regn fra juni/juli og ut året. Det var flom overalt og masse ødeleggelser av veier her jeg bor som rant bort. Fossen her var så sterk at kommunen måtte komme flere ganger per dag pga. ødeleggelsene.

Er bare glad for sol og varme nå. Det er tross alt sommer.

Den ekstreme varmen er jo ekstremvær på samme måte som regn og flom. Savner den norske sommeren jeg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den ekstreme varmen er jo ekstremvær på samme måte som regn og flom. Savner den norske sommeren jeg.

Elsker når det er alt-mulig-vær-sommer. Da får alle litt av det de ønsker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Honey Dew said:

Elsker når det er alt-mulig-vær-sommer. Da får alle litt av det de ønsker seg.

Men som gode nordmenn betyr det at vi alle blir misfornøyd 😅

Anonymkode: 9080c...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...