AnonymBruker Skrevet 19. mai #61 Del Skrevet 19. mai Jeg bor i Norge. Jeg er verken tilpasset eller ønske glovarme sommere. Jeg klager så mye jeg vil 😂 Anonymkode: 2aa6f...8bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. mai #62 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Asså serriøst da. Jeg er litt opptatt med å bade i isbiter i badekaret mitt nå. 2 hot 4 moi. Anonymkode: 65a96...776 Isbiter? Huff, stakkars deg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #63 Del Skrevet 19. mai Irak skrev (Akkurat nå): Isbiter? Huff, stakkars deg altså! Nei! Det er ikke synd på meg. Jeg er ikke noe offer. 🥹 klarner tankene gjør det og. Anonymkode: 65a96...776 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 19. mai #64 Del Skrevet 19. mai Har ikke klaget et sekund og har ikke tenkt å begynne med det heller 😎 Dette er bare helt vanvittig deilig - måtte det vare hele sommeren!! 🥰 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. mai #65 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei! Det er ikke synd på meg. Jeg er ikke noe offer. 🥹 klarner tankene gjør det og. Anonymkode: 65a96...776 Hva er grunnen til at du trenger isbiter da? Det var da veldig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 19. mai #66 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Trenger ikke å kjøpe løk. For det har man under armene. Anonymkode: 65a96...776 Det er sant😂 Bare å droppe sminke i varmen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 19. mai #67 Del Skrevet 19. mai Irak skrev (5 minutter siden): Hva er grunnen til at du trenger isbiter da? Det var da veldig.... Isbit i fitta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #68 Del Skrevet 19. mai Vel eg har ikkje spurt eller lengta etter varmen. Kva er koselig med å bli gjennomsvett? Kva er koselig med søvnvansker? Pollen, varme og drit? Hilsen overoppheta surpromp. Anonymkode: cb1ca...215 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. mai #69 Del Skrevet 19. mai Luksusbia skrev (2 minutter siden): Isbit i fitta Au au....Da må da være kaldt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #70 Del Skrevet 19. mai Klager aldri på været. Ser ikke poenget med det. Anonymkode: 26f82...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 19. mai #71 Del Skrevet 19. mai Jeg savner ikke metern med snø, men varme er ikke mye bedre. Lettere å varme seg når det er kaldt, enn det er å kjøle seg ned når det er varmt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 19. mai #72 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gleder meg til vinter når det river litt i lungene. Sola og varmen er helsefarlig for mange. Folk som elsker varmen, klager nesten hele året og blir rasende når de får litt av det samme tilbake. 😂 Anonymkode: 9b024...c98 Fra ett helseperspektiv er ikke så kald og skarp luft at det river i lungene veldig bra heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #73 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Varmt vær gjør meg psykisk og fysisk syk, så jeg kommer til å fortsette å klage. Anonymkode: 3fc71...c06 Hjelper det? Anonymkode: ac539...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #74 Del Skrevet 19. mai Irak skrev (12 minutter siden): Au au....Da må da være kaldt vel? Ja, men deilig. Prøv selv😛 Anonymkode: c2b17...ae9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. mai #75 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men deilig. Prøv selv😛 Anonymkode: c2b17...ae9 Mulig det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #76 Del Skrevet 19. mai Elsker varmen, men du klager på kulden. Ikke alle er som deg. Anonymkode: f99e0...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #77 Del Skrevet 19. mai Bromance skrev (1 time siden): Jeg tok utgangspunkt i HI jeg da... der var casen 10 måneder og 2 måneder. Jeg plages forøvrig av været i 8 måneder av året, ikke 10... Jeg plages av været ca 10 måneder. Varmen på sommeren, allergi, astma på vinteren (og i pollentiden), kulde pga skjelletplager. Oktober og kanskje februar er ok. Anonymkode: bbca4...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #78 Del Skrevet 19. mai Hvorfor i huleste heite skal jeg kose meg i dette varmehelvetet? Det er helt jævlig. Anonymkode: 2de82...21a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #79 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor i huleste heite skal jeg kose meg i dette varmehelvetet? Det er helt jævlig. Anonymkode: 2de82...21a Varmehelvete?Altså her på østlandet har det lagt på noen små og tyve grader. Det er da ikke veldig varmt? Anonymkode: 4fde0...397 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #80 Del Skrevet 19. mai Jeg skulle ønske det var bart, 10 - 15 grader, og vekslet mellom høst og vår hele året. 2 uker snø fra julaften til litt etter nyttårsaften og plutselig vår, 3 uker varme på sommeren og plutselig høst. Det hadde vært magisk! Anonymkode: dc80c...e5e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå