AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #41 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har 10 måneder med kaldt vær i Norge og 2 måneder med varme. Slutt å klag og syt. Og vær heller glad for den korte lille varmen vi har i dette landet. Anonymkode: 37d41...613 Ikke alle nordmenn tåler varme like godt. Så de må da få lov å syte Anonymkode: 5edad...4ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. mai 2024 #42 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ER jo ikke alltid så enkelt! Hvis man er på jobb eller har andre plikter som må gjøres. Anonymkode: a4142...447 Gå med sprayflaske og dusje seg litt da 😉. Er jo deilig og avkjølende i varmen det ❤️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #43 Del Skrevet 19. mai 2024 1 hour ago, Bromance said: Det syns jeg faktisk ikke man gjør. (Blir hugget hodet av altså). Isåfall så er det minst like mye hodehugging av kronikere som sliter med norsk vinterklima. Det er kanskje ikke så rart at "klagingen" føles konstant hvis det er snakk om 10 måneder i året, versus 2 måneder av året. (---) Jeg ville fremdeles foretrukket å hatt det ille i 2 måneder versus i 10 måneder hvis jeg hadde hatt valget. Nå forutsetter du at vi bare har plager av varme 2 måneder i året, men dette er jo individuelt. Selv plages jeg av varme minst 5-6 måneder i året. Anonymkode: 9080c...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #44 Del Skrevet 19. mai 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Gå med sprayflaske og dusje seg litt da 😉. Er jo deilig og avkjølende i varmen det ❤️. Praktisk det hvis man driver med papirarbeid eller annet som ikke skal ha vann på seg. Nei, innse at av og til er det bare uutholdelig med varme. Anonymkode: a4142...447 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. mai 2024 #45 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Praktisk det hvis man driver med papirarbeid eller annet som ikke skal ha vann på seg. Nei, innse at av og til er det bare uutholdelig med varme. Anonymkode: a4142...447 Er jo bare å snu seg litt vekk fra papirene det da 😂😂😂😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 19. mai 2024 #46 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå forutsetter du at vi bare har plager av varme 2 måneder i året, men dette er jo individuelt. Selv plages jeg av varme minst 5-6 måneder i året. Anonymkode: 9080c...d2d Jeg tok utgangspunkt i HI jeg da... der var casen 10 måneder og 2 måneder. Jeg plages forøvrig av været i 8 måneder av året, ikke 10... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #47 Del Skrevet 19. mai 2024 Irak skrev (Akkurat nå): Er jo bare å snu seg litt vekk fra papirene det da 😂😂😂😂. Bare slutt å vær så positiv du, det smitter ikke over på oss som misliker varmen. Anonymkode: a4142...447 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. mai 2024 #48 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare slutt å vær så positiv du, det smitter ikke over på oss som misliker varmen. Anonymkode: a4142...447 Kverulant er du 🤣🤣🤣🤣. Er det du er... Har du lest tittelen på denne tråden... Dere som klager på varmen har en egen tråd. Tror du med fordel kan poste der istedenfor hvis dette er plagsomt for deg ❤️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 19. mai 2024 #49 Del Skrevet 19. mai 2024 Nordmenn er eksperter på å klage på været da. Er det for varmt, så er det galt... Er det for kaldt, så er det galt også 😄 Nordmenn i et nøtteskall 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #50 Del Skrevet 19. mai 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Kverulant er du 🤣🤣🤣🤣. Er det du er... Har du lest tittelen på denne tråden... Dere som klager på varmen har en egen tråd. Tror du med fordel kan poste der istedenfor hvis dette er plagsomt for deg ❤️. Neida, jeg er bare uenig med deg og kommer jo ikke til å skifte mening eller si det er noen enkel fix på å tåle varmen. Anonymkode: a4142...447 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #51 Del Skrevet 19. mai 2024 5 minutter siden, Bromance said: Jeg tok utgangspunkt i HI jeg da... der var casen 10 måneder og 2 måneder. Jeg plages forøvrig av været i 8 måneder av året, ikke 10... TS sitter ikke på noen fasit. Jeg er enig i at man ikke trenger klage over været støtt og stadig, uansett hvordan det er. Men jeg vil ta oppgjør med holdningen om at varme er noe man er pålagt å "nyte". Selv om man altså ikke gjør det. Anonymkode: 9080c...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #52 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): TS sitter ikke på noen fasit. Jeg er enig i at man ikke trenger klage over været støtt og stadig, uansett hvordan det er. Men jeg vil ta oppgjør med holdningen om at varme er noe man er pålagt å "nyte". Selv om man altså ikke gjør det. Anonymkode: 9080c...d2d yes! Akkurat som meg , poenget er ikke å klage men å få folk til å innse at det ikke er en fasit for hva slags vær man nyter. Anonymkode: a4142...447 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #53 Del Skrevet 19. mai 2024 I dag var det 4 grader og sludd her. Det mangler folk i Nord-Norge, så anbefaler å flytte hit hvis man vil ha vinter 9 mnd i året Anonymkode: af233...b72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #54 Del Skrevet 19. mai 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Folk her på KG Anonymkode: 37d41...613 Jeg klager ikke på varmen da jeg liker den, men hvilke rett har du til å bestemme hva folk plages av og dertil klager på? Anonymkode: 0ab66...1e3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #55 Del Skrevet 19. mai 2024 Irak skrev (47 minutter siden): Kverulant er du 🤣🤣🤣🤣. Er det du er... Har du lest tittelen på denne tråden... Dere som klager på varmen har en egen tråd. Tror du med fordel kan poste der istedenfor hvis dette er plagsomt for deg ❤️. Asså serriøst da. Jeg er litt opptatt med å bade i isbiter i badekaret mitt nå. 2 hot 4 moi. Anonymkode: 65a96...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 19. mai 2024 #56 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg klager de to månedene vi har varme. Flertallet andre klager de 10 månedene med kulde. Hvem av oss klager mest? Anonymkode: f22f1...e39 Takk, problemet med varme er jo at man hele tiden må søke skygge og drikke vann/ dusje i kaldt vann. Om vinteren kan man kle på seg. Er det 25 grader og som er det ikke mulig å avkjøle kroppen. Det er derfor folk som er eldre dør av hetebølger. Dehydrering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #57 Del Skrevet 19. mai 2024 Elsker norsk sommer, nettopp fordi det er ikke lange perioder med sol. Man vet det kommer regn og at været kan snu raskt. Jeg klager ikke på varmen, for vi er fortsatt skånet for ekstremvarmen som har vært de Sister årene i resten av Europa. Det er bekymringsfult og en katastrofe for både mennesker, dyr og planter. Anonymkode: 3c836...fb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #58 Del Skrevet 19. mai 2024 Luksusbia skrev (4 minutter siden): Takk, problemet med varme er jo at man hele tiden må søke skygge og drikke vann/ dusje i kaldt vann. Om vinteren kan man kle på seg. Er det 25 grader og som er det ikke mulig å avkjøle kroppen. Det er derfor folk som er eldre dør av hetebølger. Dehydrering Ja og så blir man svett. Åh Gud. Den svetten. Anonymkode: 65a96...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #59 Del Skrevet 19. mai 2024 Folk må få klage på det de vil. Men selv ELSKER jeg varme🥂☀️ Anonymkode: f52bf...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #60 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja og så blir man svett. Åh Gud. Den svetten. Anonymkode: 65a96...776 Trenger ikke å kjøpe løk. For det har man under armene. Anonymkode: 65a96...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå