Gå til innhold

Slutt å klag og syt over varmen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi har 10 måneder med kaldt vær i Norge og 2 måneder med varme. Slutt å klag og syt. Og vær heller glad for den korte lille varmen vi har i dette landet.

Anonymkode: 37d41...613

• Liker 10
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bromance

Hvem syter? Nordmenn farter til Syden til alle tider på året. Tviler på de gjør dette om de syns at varmen er fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo, jeg skal klage og syte fordi dette været gir meg helt jævlig migrene. 

Anonymkode: df24b...680

• Liker 7
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

🙄

Anonymkode: 3f5be...741

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har 10 måneder med kaldt vær i Norge og 2 måneder med varme. Slutt å klag og syt. Og vær heller glad for den korte lille varmen vi har i dette landet.

Jeg er med på at vi ikke trenger syte og klage, men vi trenger ikke være glade for noe som bare er ubehagelig for oss. Og det er ikke som om varmeelskerne ikke klager om vinteren. 

Anonymkode: 9080c...d2d

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg klager de to månedene vi har varme. Flertallet andre klager de 10 månedene med kulde.

Hvem av oss klager mest?

Anonymkode: f22f1...e39

• Liker 14
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er så glad for all varme vi får 🤩 er  trist med skogbrann fare og tørke for bøndene,så kunne godt regnet om nettene, men foretrekker å ha masse sol og varme om dagene. 

Anonymkode: 84c19...e5d

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor skal jeg slutte å syte? Jeg liker ikke denne varmen. For ikke å snakke om all den jævla pollen som følger med årstiden. Jeg kan ikke være glad for varmen, når jeg ikke liker den.

Anonymkode: 7ca75...049

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er glad jeg bor i sydlige Europa, hvor vi har litt mere varme, men ikke en gang her er det nok varme for meg. 😄

Anonymkode: cf57c...91a

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er for varmt i mai, juni, juli og august, ikke bare to måneder. Noen ganger er det for varmt i starten av september og. I alle fall i sør. 

Enig i at man bør prøve å ikke syte for mye, men når det er vanskelig å få gjort jobben sin i varmen og ungene er svimete og overoppheta når de blir henta i barnehagen, så er det ikke så lett. Personlig liker jeg høst, vinter og vår mye bedre. 

Anonymkode: 98499...800

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter pris på kulde, snø og frost. Farter aldri til syden, så jeg syter iblant om varmen.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det ikke litt feil å syte og klage over at folk syter og klager over varmen? 

Nyt heller det fine været, ta deg en is (og en bolle) og ta livet med ro 🍦☀️

Anonymkode: 5765f...cd1

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Samme her

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Varmt vær gjør meg psykisk og fysisk syk, så jeg kommer til å fortsette å klage.

Anonymkode: 3fc71...c06

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Gleder meg til vinter når det river litt i lungene. 

Sola og varmen er helsefarlig for mange.

Folk som elsker varmen, klager nesten hele året og blir rasende når de får litt av det samme tilbake. 😂

Anonymkode: 9b024...c98

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Sol og varme tapper meg for energi og gir meg ingenting. For meg er det slitsomt, og jeg foretrekker maks 20 grader og bris.

Anonymkode: eb7cd...11e

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bromance skrev (27 minutter siden):

Hvem syter? Nordmenn farter til Syden til alle tider på året. Tviler på de gjør dette om de syns at varmen er fælt.

Folk her på KG

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klager ikke på varmen generelt, da jeg bor på vestlandet ;) Glosene kommer gjerne da det blir varmere inne enn ute, når jeg ikke har muligheten til å stikke ut pga. barn som må legges, mates osv.

Anonymkode: 51da0...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Folk klager ikke på normal sommervarme. Folk klager på ekstremvarme, slik som det har vært de siste årene. Når planeten vår koker slik at vi her i nord opplever unormal varme over er flere mnd så er ikke det noe å hygge seg med. Å kose seg i denne varmen blir som å glede seg over at jordkloden brenner opp, og da er man rett og slett en psykopat! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...