Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #141 Skrevet 19. februar 2006 Hmm..ja..men hva skal jeg skrive der da? ← Hvis du endrer det negative i url'en til noe positivt så kommer du nok videre...
Annie Skrevet 19. februar 2006 #142 Skrevet 19. februar 2006 "Don't be so negative" er det som blinker...er det noe i url'en som er negativt? ← Hmm..ja..men hva skal jeg skrive der da? ← Om du ikke skjønner det, så tror jeg nok ikke dette spillet er noe for deg.
Gjest marthepia Skrevet 20. februar 2006 #144 Skrevet 20. februar 2006 Om du ikke skjønner det, så tror jeg nok ikke dette spillet er noe for deg. ← Nei..det er kanskje ikke det!
lille__lulu Skrevet 20. februar 2006 #146 Skrevet 20. februar 2006 *Skriiiike-Hyle-Sparke-Slå-RøskeIHåret-DonkeHodeIVeggen* Utrolig frustrerende spill!!!! Nå har jeg stått fast på level 8 siden igår ettermiddag, hvorfor skjønner ikke jeg dette når alle andre skjønner det etterhvert?? Jeg har nå lest alle hint som finnes på dette level'et, og skjønner allikevel svært lite... Dom jeg..
Gjest marthepia Skrevet 21. februar 2006 #147 Skrevet 21. februar 2006 Jeg ga meg på 4 om det er noen trøst ← hehe Jeg gir opp spillet nå jeg.. Tror ikke dette er noe for meg!
Donnie Darko Skrevet 21. februar 2006 #148 Skrevet 21. februar 2006 Husker jeg spilte det for noen måneder siden. Etter det jeg har skjønt så er det 99 levels? jeg gadd iallefall ikke flere dager med enorm frustrasjon så jeg ga opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå