Gå til innhold

Nettspill som virkelig tester din tålmodighet

Anbefalte innlegg

Gjest marthepia
Skrevet
Se hvor hånda peker...

Ser ikke noe hånd? Er jeg blind eller? ser bare teksten jeg.. :ler: Hoff :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrev ikke noe i adr. i level 2, så det er tydeligvis flere måter å komme seg videre fra det level'et.

Men nå er jeg altså på an' igjen. Klarete ikke holde meg unna så lenge. Kanskje jeg får til level 10 idag....

Gjest marthepia
Skrevet (endret)
Jeg skrev ikke noe i adr. i level 2, så det er tydeligvis flere måter å komme seg videre fra det level'et.

Men nå er jeg altså på an' igjen. Klarete ikke holde meg unna så lenge. Kanskje jeg får til level 10 idag....

Level 3 da? hvilken hånd?

Endret av marthepia
Skrevet

JA, eeelsker sånne spill! helt til jeg blir stående fast da... farlig for min nye bærbare pc dette her gitt :overrasket::ler:

Skrevet (endret)

blir gal av level 6 snart..

Endret av vixen
Skrevet
Level 3 da? hvilken hånd?

Hmm..nei, nå ser jeg heller ingen hånd i level 3. Men mener å huske at det var det tidligere? :klø: Omtrent der hvor 3-tallet er.

Jaja, uansett. Les url'en og det som blinker på bildet. Hva er sammenhengen der?

Skrevet

Er det flere/alternative måter å finne bn/p i level 6? Jeg synes de hintene jeg ser ulike steder ikke peker til samme måte å løse dette på. Noen som vet om det er riktig?

Skrevet
Er det flere/alternative måter å finne bn/p i level 6? Jeg synes de hintene jeg ser ulike steder ikke peker til samme måte å løse dette på. Noen som vet om det er riktig?

Det er bare en måte å finne bn/p på i level 6 (så vidt jeg kan forstå hvertfall..)

Du skal finne noen tall i en av source codene...

Skrevet

level 4???

tror jeg er inne på noe men kommer ikke lenger...

Skrevet
Det er bare en måte å finne bn/p på i level 6 (så vidt jeg kan forstå hvertfall..)

Du skal finne noen tall i en av source codene...

Er det flere kildekoder?!

Skrevet
Er det flere kildekoder?!

:Nikke:

Det fant jeg ut etter ett par frustrerende dager.... Det er hvertfall to forskjellige. Gå langt ned på siden og se om du finner noe der ;)

Skrevet
level 4???

tror jeg er inne på noe men kommer ikke lenger...

Du finner svaret på bildet. Har du veldig mørk skjerm kan det kanskje være en ide å justere fargene litt. Jeg ser hvertfall på maskinen jeg sitter idag at svaret er mindre tydelig enn på maskinen hjemme.

Skrevet

jejj, grejde endelig 4, kom ikke på hva jeg skulle søke etter for å tyde koden:P

Skrevet
:Nikke:

Det fant jeg ut etter ett par frustrerende dager.... Det er hvertfall to forskjellige. Gå langt ned på siden og se om du finner noe der  ;)

flotters... FLOTTERS!!! etter å ha endevendt hele jævla første koden jeg så på ser jeg nå dette du skriver!!! :frustrert:

men takk skal du ha ja :)

Gjest marthepia
Skrevet
Hmm..nei, nå ser jeg heller ingen hånd i level 3. Men mener å huske at det var det tidligere?  :klø:  Omtrent der hvor 3-tallet er.

Jaja, uansett. Les url'en og det som blinker på bildet. Hva er sammenhengen der?

hakke peiling..prøver å forandre..men ingenting går.. et hint til? :)

Skrevet

okej, nå står jeg veldig fast på 8'ern... shønner virkelig ikke greiene med jay pack..

kan ikke noen gi meg et lite hint til??

:)

Skrevet
hakke peiling..prøver å forandre..men ingenting går.. et hint til? :)

"Don't be so negative" er det som blinker...er det noe i url'en som er negativt?

Gjest marthepia
Skrevet
"Don't be so negative" er det som blinker...er det noe i url'en som er negativt?

Hmm..ja..men hva skal jeg skrive der da?

Skrevet
okej, nå står jeg veldig fast på 8'ern... shønner virkelig ikke greiene med jay pack..

kan ikke noen gi meg et lite hint til??

:)

sliter selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...