Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en unge som skriker for fulle hals på bussen. Sitter i barnevogn. Ved siden av står mora og en venninne og skavler. Skjønner ikke hvordan de kan høre hverandre. Jeg ville gå av for å ta neste, men da må jeg vente 1 t. 

Hvorfor gjør ikke barnemor noe??? Late som det ikke skjer er dobbelt irriterende for oss rundt. Gå av bussen liksom

Anonymkode: b3bdb...c6f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du barn selv...de har ikke av knapp og si hold munnen hjelper heller ikke. Du får ta med propper neste gangs 

• Liker 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Veldig rart ja at de ikke går av bussen da.

Hadde hunden min bjeffet på bussen uten at noe hjalp hadde jeg gått av bussen og ventet på neste.

Det samme må også gjelde for unger som skriker.

Anonymkode: 287c0...f8c

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skriver du barnemor? Vi forstår da godt at moren ikke har et skrikende voksent menneske i vognen

Anonymkode: 2372d...f34

• Liker 3
Skrevet

Moren har tydeligvis gitt opp.

AnonymBruker
Skrevet

Enig med ts. Slike mødre mener at de / deres barn er det viktigste og alle andre må bare finne seg i dette. 

Anonymkode: 9d908...5a1

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Veldig rart ja at de ikke går av bussen da.

Hadde hunden min bjeffet på bussen uten at noe hjalp hadde jeg gått av bussen og ventet på neste.

Det samme må også gjelde for unger som skriker.

Lol. Håper du ikke får deg barn,hvis du tenker de er likestilt med bikkja di.

Anonymkode: 755fd...a44

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Små barn har ikke bedt om å komme til verden. En baby/ toddler  klarer ikke å utrykke misnøyen  / plager med ord som  oss voksne .

Det verste jeg vet er voksne mennesker som på offentlig transport  som klager over babyer/småbarn. 

Ta neste buss du.

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Selvfølgelig er dem det. Jeg hadde også gått av om det var ungen min da jeg hadde baby.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Man skal ikke plage andre uansett om det er baby eller bikkje. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Enig med ts. Slike mødre mener at de / deres barn er det viktigste og alle andre må bare finne seg i dette. 

Nei. De mener bare at de har like mye rett til å ta bussen som andre.

Vet du hva de skulle, ts? Er det mulig de skulle til legen fordi barnet hadde ørebetennelse?

Anonymkode: fb46c...741

• Liker 5
Gjest Sunfl0wer
Skrevet

Tåler man ikke barnegråt så må man holde seg unna offentlig transport👍 

AnonymBruker
Skrevet

Barn gråter, slik er livet.

Det eneste jeg hadde reagert på var om moren ikke forsøkte å trøste barnet.  

Anonymkode: 9105e...2eb

• Liker 6
Skrevet

Er ikke bare barn dette gjelder, men også tenåringer. De setter seg bakerst i bussen og er så høylytte, roper og skriker og ler på en tilgjort måte, akkurat som det er om å gjøre å bli hørt og ingen tørr å snakke til dem heller. De er ikke flinke til å ta hensyn til oss andre på bussen. Veldig slitsomt. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei. De mener bare at de har like mye rett til å ta bussen som andre.

Vet du hva de skulle, ts? Er det mulig de skulle til legen fordi barnet hadde ørebetennelse?

Like mye rett? Men da må man jo følge regelen "du forstyrrer ikke meg og jeg forstyrrer ikke deg". Småbarnsforeldre følger ikke denne regelen. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Like mye rett? Men da må man jo følge regelen "du forstyrrer ikke meg og jeg forstyrrer ikke deg". Småbarnsforeldre følger ikke denne regelen. 

Nei. Det er mange grunner til at det noen ganger er viktigere å komme dit man skal enn å være musestille for medpassasjerer. Du må øve på empati og toleranse eller slutte å ta bussen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei. Det er mange grunner til at det noen ganger er viktigere å komme dit man skal enn å være musestille for medpassasjerer. Du må øve på empati og toleranse eller slutte å ta bussen.

Slike kommentarer viser bare at småbarnsforeldre tror at de er viktigere enn andre. 

• Liker 1
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Slike kommentarer viser bare at småbarnsforeldre tror at de er viktigere enn andre. 

Men hva i alle dager skal man gjøre?? Ett barn som gråter er ikke bare bare å stoppe. Og skal man måtte gå av alle busser hver gang barnet gråter? Uaktuelt. Da får DU gå🙃 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Man skal ikke plage andre uansett om det er baby eller bikkje. 

Endel, rettelse de fleste hunder er definitivt søtere, mer tiltalende og mer veloppdratt en unger, så kortversjonen er:  ja! Hvis valget står mellom barn og hund, er ikke jeg i tvil!

Anonymkode: fc934...67c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Sunfl0wer skrev (7 minutter siden):

Men hva i alle dager skal man gjøre?? Ett barn som gråter er ikke bare bare å stoppe. Og skal man måtte gå av alle busser hver gang barnet gråter? Uaktuelt. Da får DU gå🙃 

Jeg mener at foreldre må i hvert fall prøve å roe barnet ned i stedet for å late som ingenting. 

• Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...