Nelle Skrevet 12. november 2002 #1 Skrevet 12. november 2002 Hei! Sitter på jobben og sliter pga. det er flere av folka her som ikke har eget program for bildevisning. Bildene vises da i Explorer, men siden noen (de fleste) bildene har en veldig høy oppløsning ser man bare 1/4 av bildet + må scrolle opp og ned + til siden for å se hele bildet. Utrolig tungvindt! Tror det finnes en funksjon i Explorer som man kan stille inn slik at bildet justerer seg for å "fitte til window". Men -jeg finner ikke denne funksjonen!! Har lett igjennom options + + og vet ikke hvordan jeg kan stille inn for at hele bildet skal synes i vinduet. Håper noen kan hjelpe meg. Gutta her på jobben er ikke så datakyndige, så de stoler på at jeg kan fikse dette problemet. Og jeg vil jo nødig skuffe. Nelle
Arnie Skrevet 12. november 2002 #2 Skrevet 12. november 2002 Tools... Internet option... Advanced... Multimedia... "Enable Automatic Image Resizing"
Nelle Skrevet 12. november 2002 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2002 Jeg har ikke denne funksjonen tilgjengelig under Multimedia i Advanced. Bruker Explorer 5.0. Nelle
Arnie Skrevet 12. november 2002 #4 Skrevet 12. november 2002 OK, Nelle... jeg bruke IE versjon 6. Men jeg mener da bestemt at det var en tilsvarende "bryter i versjon 5 også - det er jo bare noen uker siden jeg oppgraderte. Du har sikkert allerede lett under alle "flippene" i Internet Options? Da får du bare håpe på at noen Med IE 5 kan svare...
Gjest Gib Skrevet 12. november 2002 #5 Skrevet 12. november 2002 Mulig jeg husker feil, men jeg tror ikke denne funksjonen finnes i IE5.0 :/ Mener bestemt at den kom med IE6. Men løsningen er jo så enkel at du laster ned 6.0 via windows update. Det burde løse problemet ditt Lykke til Gib
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå