Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer og far til mine barn er veldig avhengig av bekreftelse og det passer dessverre litt dårlig med min «oppdratt til selvstendighet» personlighet og altoppslukende jobb i helsevesenet. Han mener jeg burde sende snap hver vakt om jeg virkelig elsker han, jeg vet han trenger det og det koster meg så lite sier han. Ett hjerte, ett «jeg elsker deg» på sms og sånne ting. Jeg gjør så godt jeg kan, men i perioder glipper det og han blir så sår av def. Det blir konflikter, han mener jeg ikke bryr meg, at jeg glemmer han og barna etc. etc.

Jeg sliter med å forstå dette når det er god stemning og masse kjærlighet før og etter vakt, men fordi jeg glemmer dette når jeg er på jobb elsker jeg han liksom ikke. Er ikke det litt voldsomt å reagere slik? Føles som det er bare jeg som skal forså han, ikke samme vei. Det irriterer meg at han kan gå så kort tid uten kontakt også tror han jeg har glemt han, og at han ikke forstår hvor hektisk det kan være. «Har du ikke 2 minutter til overs liksom??» spør han. Men mår jeg tar meg en pause så spiser jeg og snakker med kollegaer, eventuelt bare lukker øynene og nyter stillhet før jeg må opp og jobbe videre. Han irriteres over at jeg iblant svarer andre på sms etc., men når vi blir invitert til middag samme dag og det ikke passer, må man jo svare på det. Det blir litt annerledes enn å skulle sende ut kjærlighetserklæringer til en jeg så for 3 timer siden liksom. Jeg forstår det bare ikke. Jeg gjør det som sagt ofte, men glemmer det i hektiske (hjemme og på jobb) perioder. 

Hva tenker dere? Er jeg så dust som glemmer dette? Jeg elsker han jo, men jeg er nok litt annerledes på dette planet..

Anonymkode: 71931...915

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke dust. Du er på jobb. Det bør en voksen mann forstå. 

Anonymkode: 9ec0f...32f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der er nok i overkant stort behov for kontakt 😅 

Anonymkode: 8fa40...573

Skrevet

Utrolig merkelig av noen å kreve dette. Det er ikke DU som er "oppdratt til selvstendighet" - det er HAN som har et problem han må ta tak i. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han høres ut som en sjalu kontrollfreak.

Anonymkode: 3ed25...d38

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han høres ut som en sjalu kontrollfreak.

Anonymkode: 3ed25...d38

katties skrev (10 minutter siden):

Utrolig merkelig av noen å kreve dette. Det er ikke DU som er "oppdratt til selvstendighet" - det er HAN som har et problem han må ta tak i. 

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det der er nok i overkant stort behov for kontakt 😅 

Anonymkode: 8fa40...573

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er ikke dust. Du er på jobb. Det bør en voksen mann forstå. 

Anonymkode: 9ec0f...32f

Takk, da vet jeg at min magefølelse er riktig, dette er absurd! 

Og nå som jeg jobber dobbelvakt tar han igjen med å ikke sende en eneste snap av barna, ikke svare på sms eller telefon. Nå kjenner jeg at jeg blir utrolig sint og møkka lei den barnslige oppførselen!

TS

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, så needy

Anonymkode: b1f32...d62

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og nå som jeg jobber dobbelvakt tar han igjen med å ikke sende en eneste snap av barna, ikke svare på sms eller telefon. Nå kjenner jeg at jeg blir utrolig sint og møkka lei den barnslige oppførselen!

TS

Skulle si noe helt annet før jeg leste dette, æsj, for en mann!

Anonymkode: a6398...a8a

AnonymBruker
Skrevet

Vi har som regel at vi prøver å sende snaps hver vakt, men at hvis vi ikke gjør det, betyr det mest sannsynlig at vakta var slitsom. 

Anonymkode: c9f80...f8c

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

TS

Du har oppriktig små og "store" barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...