Gå til innhold

Hvor mye progynova skal jeg ta? Klinikken har glemt å gi beskjed

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk beskjed om å starte med progynova denne runden. Fikk også beskjed om at jeg skulle få brev i posten hvor det stod om dosering og når jeg skulle begynne.

Først glemte de å gi resept, og jeg måtte ringe å be dem ordne det. Men nå ser jeg at de også har glemt å skrive noe som helst om progynova i brevet jeg nettopp fikk.

Jeg må begynne i morgen tidlig. Klinikken er stengt. Jeg kan ringe callback på tirsdag, men de vil sannsynligvis ikke ta kontakt før på onsdag.

Jeg synes å huske at sykepleier nevnte at jeg skulle ta 1 pille morgen og 1 pille på kvelden. Usikker, men tror nesten bare jeg må gjøre det. 😕

Er det noen som har tatt progynova under ivf? Høres 2 x 2mg noenlunde riktig ut? Jeg har lite eggposer og klinikken vil at jeg skal ta progynova for å forhåpentligvis få rekruttert noen flere og få litt mer jevn vekst på dem.

Anonymkode: e2ec4...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Når du henter ut medisiner pleier dosen og antall ganger om dagen å stå på pakken.

Men det er dritirriterende når de glemmer så viktige ting!

Anonymkode: dbe85...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I felleskatalogen står det oppført normaldosene, jeg ville gått ut i fra det til du får svar fra klinikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Med vennlig hilsen,

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...