Gå til innhold

Nakentid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Deler og din erfaring med NT😅 Mye tastaturrunkere🙈 Har du tips til en litt mer seriøs side forresten?

Anonymkode: b7817...34d

Finnes det i det heletatt noen sider der du møter stort sett bare seriøse folk? Og det sier jeg som mann... Når man ser kommentarene til enkelte (mange), så er det forståelig om de ikke lykkes. 

Men, vil du prøve, så har du jo FetLife. Jodel kan jo også være verd et forsøk, men det kommer an på hva du er ute etter. Eller appen Feeld.

Kanskje er Kvinneguiden like grei å bruke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tastaturrunkere, synes jeg var et godt uttrykk. Du har dem her på KG, og hvilket som helst forum der seksualitet er tema. I tillegg må du beregne at det er 10-20 mann pr kvinne, på slike nettsteder. 

Jeg syntes Cupido holdt litt kvalitet før, men jeg har inntrykk av at det er lite brukere der nå?

Anonymkode: 97284...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 13.46):

Noen som har erfaring med "Nakentid.no"?

Anonymkode: 13406...1ee

Fungerer dårlig for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Deler og din erfaring med NT😅 Mye tastaturrunkere🙈 Har du tips til en litt mer seriøs side forresten?

Anonymkode: b7817...34d

Lystclub sin side skal jo være noe mer seriøs. Der må man betale for tilgang. Og det gidder man jo ikke hvis man er en døgnflue som ikke gidder å møte på treff

Anonymkode: 2ddd1...c2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen dates på nakenprat da jeg var singel. Det er... mye rart der... Blant gull finnes det gråstein, men jevnt over ikke noe for meg.

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Lystclub sin side skal jo være noe mer seriøs. Der må man betale for tilgang. Og det gidder man jo ikke hvis man er en døgnflue som ikke gidder å møte på treff

Testet både Lystclub og Cupido, der er/var det et helt annet nivå.

Endret av Jdz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slappe greier - 10/1 menn/damer, og virker tidvis som 8 av 10 menn har gitt opp de få damene og derfor enten begynner å jakte andre menn 🙈eller lager seg en fake «kvinnelig» profil.. 🙄 

Mange mange hakk triveligere her 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
12 hours ago, Navnet Mitt said:

Finnes det i det heletatt noen sider der du møter stort sett bare seriøse folk? Og det sier jeg som mann... Når man ser kommentarene til enkelte (mange), så er det forståelig om de ikke lykkes. 

Men, vil du prøve, så har du jo FetLife. Jodel kan jo også være verd et forsøk, men det kommer an på hva du er ute etter. Eller appen Feeld.

Eneste plassen du finner folk av nogenlunde kvalitet er Tinder, Raya og andre populære datingapper.

Feeld, Fetlife, nakentid, match, møteplassen og alt det der inneholder alle de folka som ikke får ligge på de populære app’ene. Mao lav kvalitet. 

Anonymkode: 46a75...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

LC er bra. 

Det er mer livsstil. Treff. Høyere alder. Partner/swinging. 

Endret av Sander33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakentid.no fungerer mer som et forum, mange døgnfluer og mye usmakelige menn som tror alle damer er der kun for å "knulle" som igjen blir snurt når de ikke får napp.

Men også mange trivelige folk der inne, så om du tenker det er en side for ett "sikkerstikk" så blir du nok skuffet, men om du bidrar saklig i debatter og virker som en interessant fyr/kvinne, så er det fullt mulig å treffe folk der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Navnet Mitt skrev (På 20.5.2024 den 10.54):

Det virker som om noen tror at Fetlife er et sextreffsted. Det er et nettsted for forlik med interesser for fetisher.

Anonymkode: 6a4ea...394

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er på nakentid en finner en gift mann. Det er 100% sikkert. 

Anonymkode: ae1d6...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...