AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #1 Del Skrevet 19. mai 2024 Noen som har erfaring med "Nakentid.no"? Anonymkode: 13406...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 19. mai 2024 #2 Del Skrevet 19. mai 2024 Hvilken tid er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #3 Del Skrevet 19. mai 2024 He, he. Populært nettsted for kvinner og menn av ulike orienteringer. Anonymkode: f13b1...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #4 Del Skrevet 19. mai 2024 Ja, jeg har erfaring. Anonymkode: ae1d6...977 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #5 Del Skrevet 19. mai 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg har erfaring. Anonymkode: ae1d6...977 Wow. Much thanks......... Hva er galt med folk på denne nettsiden her???? Anonymkode: 45821...750 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #6 Del Skrevet 19. mai 2024 Smeltemann skrev (2 timer siden): Hvilken tid er det? It's nude o'clock somewhere... AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Wow. Much thanks......... Hva er galt med folk på denne nettsiden her???? Anonymkode: 45821...750 Du fikk jo svar på det du spurte om... Vil du ha skikkelige og konstruktive svar må du stille skikkelige og konstruktive spørsmål, det gjelder de fleste steder. Anonymkode: 6bedf...e4b 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #7 Del Skrevet 19. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: It's nude o'clock somewhere... Du fikk jo svar på det du spurte om... Vil du ha skikkelige og konstruktive svar må du stille skikkelige og konstruktive spørsmål, det gjelder de fleste steder. Anonymkode: 6bedf...e4b Jeg er ikke TS 🙄🙄🙄🙄🙄🙄 lær deg å lese idiot. Anonymkode: 45821...750 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #8 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke TS 🙄🙄🙄🙄🙄🙄 lær deg å lese idiot. Anonymkode: 45821...750 Jepp, det er jeg som er idioten her, som antar at den som svarer på en henvendelse faktisk er den som henvendelsen ble rettet til. Men til gjengjeld besvarer du jo ditt eget spørsmål - noe av det som er galt med folk på dette forumet er at en del synes din måte å snakke til folk på er helt akseptabel. Anonymkode: 6bedf...e4b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #9 Del Skrevet 19. mai 2024 Har hatt bruker på nakentid siden de starta opp. Hva konkret er det du lurer på ts? Anonymkode: 17acc...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #10 Del Skrevet 19. mai 2024 Kan jeg finne en pulevenn på nakentid, jeg er ikke kåt på mannen min lenger, holder til i Stavanger Anonymkode: 92ddc...c65 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #11 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kan jeg finne en pulevenn på nakentid, jeg er ikke kåt på mannen min lenger, holder til i Stavanger Anonymkode: 92ddc...c65 Det er fullt mulig. Ser du ok ut? Anonymkode: 78f7c...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #12 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan jeg finne en pulevenn på nakentid, jeg er ikke kåt på mannen min lenger, holder til i Stavanger Anonymkode: 92ddc...c65 Nakentid er en skikkelig pølsefest. Så det burde være fullt mulig. Men du må forberede deg på at du vil møte mange tastaturrunkere på din vei mot noen å treffe. Er nok mange som avtaler treff de aldri har tenkt å dra på. Anonymkode: 17acc...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnet Mitt Skrevet 20. mai 2024 #13 Del Skrevet 20. mai 2024 Ja, har en profil på Nakentid i håp om å kunne finne en fwb. Men som det er nevnt her, det er stor overvekt av menn der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. mai 2024 #14 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nakentid er en skikkelig pølsefest. Så det burde være fullt mulig. Men du må forberede deg på at du vil møte mange tastaturrunkere på din vei mot noen å treffe. Er nok mange som avtaler treff de aldri har tenkt å dra på. Anonymkode: 17acc...919 Hvorfor gjør dem det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #15 Del Skrevet 20. mai 2024 Irak skrev (15 minutter siden): Hvorfor gjør dem det egentlig? Mange tenner nok på ideen om å møtes og praten rundt det mens de hygger seg på egenhånd. Som kvinne på Nakentid må man være rimelig tykkhudet. Jessu fader så mye dritt jeg har fått på pm. Anonymkode: 17acc...919 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. mai 2024 #16 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mange tenner nok på ideen om å møtes og praten rundt det mens de hygger seg på egenhånd. Som kvinne på Nakentid må man være rimelig tykkhudet. Jessu fader så mye dritt jeg har fått på pm. Anonymkode: 17acc...919 Virker ikke som det er noe for meg da nei...Er ikke så tykkhudet av meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #17 Del Skrevet 20. mai 2024 Jeg er aktiv bruker på NT. Mest på generelt forumet, da jeg har gitt opp å finne noen brukbare menn der. Har hatt alt fra helt enkel massasje til fwb annonnser ute. Får masse PM av folk som vil stille opp. Når det kommer til stykke tørr de ikke møte, slutter å svare eller sletter profilen sin. Du får også sinnsykt mange dickpics i innboksen. De er så stolte av den 😒 Hvis det derrimot er sånn at vedkommende som ønsker å treffe deg ikke helt er din cup of tea, må du forberede deg på å bli kalt både det ene og det andre. Menn på NT tåler dårlig å bli avvist. Vi har heldigvis noen veldig gode moderatorer som gir folk advarselen eller kaster dem ut hvis de ikke oppfører seg. Men, jeg har truffet flere av mine nærmeste venninner der inne. På sosiale treff som arrangeres av brukerene. Jeg har også hatt langvarig fwb fra nakenprat (siden som var før nakentid) og flere hyggelige kaffe møter. Og stemningen på forumet er veldig bra. Så det er ikke bare ille og teit altså. Men, du må være tykkhudet og tåle litt. Og ikke bli smigra over at menn sender det mld. Stort sett sender de klipp og lim mld til mange damer og håper på svar fra en av dem 😅 Anonymkode: 2ddd1...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #18 Del Skrevet 20. mai 2024 Jeg var aktiv på forløperen nakenprat, og traff flere herlige damer, treff som alltid ble gjentatt. Bor med ei av de fortsatt. Anonymkode: a074b...c03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #19 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Noen som har erfaring med "Nakentid.no"? Anonymkode: 13406...1ee Hei eg personleg synes at inne på Nakentid er de mange useriøse av par og menn. Men de må du selv finne ut av tenker eg da . Hilse fra en Ærlig mann 50 årene 😀 Anonymkode: 0194b...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #20 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er aktiv bruker på NT. Mest på generelt forumet, da jeg har gitt opp å finne noen brukbare menn der. Har hatt alt fra helt enkel massasje til fwb annonnser ute. Får masse PM av folk som vil stille opp. Når det kommer til stykke tørr de ikke møte, slutter å svare eller sletter profilen sin. Du får også sinnsykt mange dickpics i innboksen. De er så stolte av den 😒 Hvis det derrimot er sånn at vedkommende som ønsker å treffe deg ikke helt er din cup of tea, må du forberede deg på å bli kalt både det ene og det andre. Menn på NT tåler dårlig å bli avvist. Vi har heldigvis noen veldig gode moderatorer som gir folk advarselen eller kaster dem ut hvis de ikke oppfører seg. Men, jeg har truffet flere av mine nærmeste venninner der inne. På sosiale treff som arrangeres av brukerene. Jeg har også hatt langvarig fwb fra nakenprat (siden som var før nakentid) og flere hyggelige kaffe møter. Og stemningen på forumet er veldig bra. Så det er ikke bare ille og teit altså. Men, du må være tykkhudet og tåle litt. Og ikke bli smigra over at menn sender det mld. Stort sett sender de klipp og lim mld til mange damer og håper på svar fra en av dem 😅 Anonymkode: 2ddd1...c2f Deler og din erfaring med NT😅 Mye tastaturrunkere🙈 Har du tips til en litt mer seriøs side forresten? Anonymkode: b7817...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå