AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Del Skrevet 19. mai Jeg vuderer å prøve det ut over en mnd, hver dag uansett vær nå i sommer når jeg er ferdig med ferie. Jeg må ha noe håndfast og forholde meg til. Da er målet 10 000 skritt hver dag uansett vær. Noen som har gjort dette ? og hvillken erfaringer gjorde du deg? Anonymkode: f4e48...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #2 Del Skrevet 19. mai Du vil nok merke det på kroppen sålenge du ikke samtidig øker kaloriinntaket. Merker det positivt på hodet med økt mengde frisk luft. Anonymkode: d1b31...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #3 Del Skrevet 19. mai Nei, merker ikke så stor forskjell på å bare gå. Har enormt mye mer effekt av kondisjonstrening, særlig intervall. Både på form, kropp og psyke. Anonymkode: 312ee...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Del Skrevet 19. mai Jeg går som regel langt over 10 000 steg hver dag å har gjort det i mange år, så jeg merker ikke noe. Men jeg har en venninne som begynte med det å gå minst 10 000 hver dag i et år, å hun gikk sakte men sikkert ned i vekt. Anonymkode: efc7a...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #5 Del Skrevet 19. mai Det kommer an på utgangspunktet ditt. Om du nå bare går f.eks 5000 skritt hver dag i gjennomsnitt, så vil du selvfølgelig få positive effekter på humør, kondisjon (dersom turene er i terreng eller inkluderer bakker). Mulig du også vil se det litt på vekten om du er overvektig. Men tror nok mange, kanskje de fleste, går de 10.000 skrittene daglig til vanlig, og da må man nok høyere opp i puls for å få en treningseffekt. Anonymkode: 91bfd...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #6 Del Skrevet 20. mai På sommeren går jeg som regel mellom 10 000 - 20 000 skritt hver dag. Om vinteren blir det sjeldent mer enn 6 -7000 hvis jeg ikke trener. Det jeg merker av forskjell er at jeg ofte trenger litt mer mat (er ikke overvektig) på sommeren. Og de dagene jeg går nærmere 20 000 sover jeg ekstremt godt. Når jeg trener kondisjon og/eller styrke kan jeg gjerne ha litt vanskeligheter med å sovne selv om jeg er sliten, men når jeg er sliten pga gåing er det natta med en gang hodet treffer puta. Anonymkode: 1e73b...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå