AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #1 Del Skrevet 19. mai 2024 Jeg har veldig mye svai ryggen, nesten som rompa er en hoppbakke og jeg har også valker på siden lenger opp på ryggen. Om jeg krummer ryggen og liksom strekker meg, forsvinner disse. Denne svaien gjør det vanskelig å finne klær. Kan f.eks aldri gå i kjoler, uten at de er tilpasset eller veldig formsydde, fordi jeg må gå opp i størrelse for å unngå at det strammer over hofter og rompe. Til gjengjeld får jeg da ekstra masse stoff i ryggen og over skulder. Jeg kan f.eks ikke gå i disse typisk rette linkjolene på sommeren, ser ut som jeg har tredd på en svær sekk. Jeg er relativt liten oventil, så for store størrelser ser ikke bra ut på meg. Har lest om trening av hofteleddsbøyere, gjør situps osv...men er det noen som har har hatt samme problemstilling og klart å endre på dette ? Evt. hva slags trening virket ? Anonymkode: b748d...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #2 Del Skrevet 19. mai 2024 Grunnmuskelatur. Mage, rygg, hofter og skuldre. Og være bevist på holdning, både når du sitter og når du går. Prøv rette opp ryggen og trekk skuldrene bak. Anonymkode: 8c075...e45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #3 Del Skrevet 19. mai 2024 Ja, men nå er den på toppen av ryggen light pukkel rygg Anonymkode: 82a9c...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå