Gå til innhold

Jeg elsker barnet mitt så høyt at jeg får tårer i øynene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kjenner på det samme? 🥰 Hver gang jeg ser på sønnen min, så får jeg nesten tårer i øynene fordi jeg synes han er så fin og magisk. Han er virkelig livets største gave og jeg er så takknemlig for at nettopp han lå i min mage. Jeg har aldri følt på den kjærligheten jeg har til min sønn til et annet menneske, og til tider blir jeg nesten skremt over hvor mye jeg elsker barnet mitt. Jeg kjenner at jeg vil gjøre alt for dette lille mennesket, og er over snittet dedikert som mor. Jeg setter alltid han foran noe annet. Vi er et fantastisk team, og vi har en fantastisk relasjon med så mye kjærlighet, glede, harmoni og respekt i vårt hjem. 

Kan man elske sitt barn for mye? 

Anonymkode: 3cff8...662

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg gjør det samme. Jeg har 2 barn. De er voksne. Men jeg har elsket de helt fra starten av deres liv. Kjærligheten til dem er ubeskrivelig

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er helt normalt😊

Anonymkode: ace60...f21

AnonymBruker
Skrevet

Føler det samme når jeg ser på mannen 😍

Anonymkode: b35f1...fb0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei er nok like vanlig og ikke føle så ekstremt på det heller, men jeg er veldig stolt av barna mine. Jeg blir veldig rørt av og se skoleavslutninger, når det skjer noe spesielt i livet sånne ting. Jeg elsker dem også, men jeg gråter ikke fordi jeg elsker dem så høyt om du skjønner. 

Anonymkode: e1aa5...03d

• Liker 3
Skrevet

Samme gjør jeg med mine to voksne barn og fire barnebarn. Den gleden og kjærligheten jeg føler for dem kan ikke måles. ❤

Skrevet (endret)

Jeg har akkurat samme følelse som deg ts, begynte å lure på om det var jeg selv som hadde skrevet innlegget ❤️

At noe så fantastisk som sønnen min eksisterer, og at jeg får lov å ha privilegiet av å være nettopp hans mamma er jeg ubeskrivelig takknemlig for! 

Bare å nyte hvert øyeblikk og hvert sekund, før vi vet ordet av det er de store gutter som heller vil ut og leke sammen med kompisene enn å leie mamma i hånden 😅

Endret av Anononyma
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig, er nydelig å være mamma🥰

Anonymkode: 2b66d...d61

AnonymBruker
Skrevet

Innimellom. Andre dager angrer jeg på at jeg fikk dem.

Anonymkode: eeef9...5cd

• Liker 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Har jeg aldri vært i nærheten av å føle.

Er barnet ditt spesielt pent? 

Anonymkode: 4be8f...51c

AnonymBruker
Skrevet

Får bare håpe det ikke blir noe samlivsbrudd. 

Anonymkode: bb569...fb5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er det noen som kjenner på det samme? 🥰 Hver gang jeg ser på sønnen min, så får jeg nesten tårer i øynene fordi jeg synes han er så fin og magisk. Han er virkelig livets største gave og jeg er så takknemlig for at nettopp han lå i min mage. Jeg har aldri følt på den kjærligheten jeg har til min sønn til et annet menneske, og til tider blir jeg nesten skremt over hvor mye jeg elsker barnet mitt. Jeg kjenner at jeg vil gjøre alt for dette lille mennesket, og er over snittet dedikert som mor. Jeg setter alltid han foran noe annet. Vi er et fantastisk team, og vi har en fantastisk relasjon med så mye kjærlighet, glede, harmoni og respekt i vårt hjem. 

Kan man elske sitt barn for mye? 

Anonymkode: 3cff8...662

Helt normalt😅 Jeg føler det samme for mine og de er mitt ALT❤ De er veldig rolige og har aldri kjent på det å være sliten av barn,og 2 av de oppdrar jeg 100% alene. Jeg hadde nok elsket mine barn like høyt om de var høylytte og krevende,men skal innrømme at jeg er ikke en sosial person med så altfor mye tålmodighet🙈

Anonymkode: 03dcb...9cf

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har klart å gå glipp av alle som sier det samme som deg, begynner jeg å lure..

Det er meningen å føle slik, for at man skal ha lyst til å oppdra og fostre sitt avkom. 

Anonymkode: e2ef5...759

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du har klart å gå glipp av alle som sier det samme som deg, begynner jeg å lure..

Det er meningen å føle slik, for at man skal ha lyst til å oppdra og fostre sitt avkom. 

Anonymkode: e2ef5...759

Enig🤣 Og bare å skrive et slikt innlegg? Begynner å lure om personen er særdeles enkel,eller om ting ikke er så rosenrødt hun sier? ALLE vet jo at man elsker sine barn ubetinget høyt.😅

Anonymkode: 03dcb...9cf

AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Han skal ut i samfunnet og tro han er guds gave til verden. Hvordan tror du det kommer til å gå?

Anonymkode: dc557...f6a

AnonymBruker
Skrevet

Ikke la barna bli hele livet ditt på den måten. Har venninner som har mistet barn, og aldri kommer seg opp igjen. 

Mange har støtt mannen helt fra seg, da de ikke har kjærlighet igjen til han. 

Har også de som etter at barnet flyttet ut ikke har noe liv lenger, ikke bruker tid på annet enn å bekymre seg, og har en sønn som bare ringer hjem en gang i måneden, og generelt er distansert, særlig etter å ha fått seg egen familie. 

Anonymkode: 49d7a...4a8

• Nyttig 3
Skrevet

Japp. Også begynner puppene å lekke :hoho:

Skrevet
Fame skrev (20 minutter siden):

Japp. Også begynner puppene å lekke :hoho:

What?

Skrevet
AllahBallah skrev (Akkurat nå):

What?

Er du mann? :D

Skrevet
Fame skrev (3 minutter siden):

Er du mann? :D

Hmm, ja.

Er dette noe sånne greier mannfolk ikke forstår? :arwen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...