AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #1 Skrevet 19. mai 2024 Har noen "skitne" tips til meg? Jeg og min samboer avtalte å ha sex igår natt ( ja, det var planlagt 🙈🥴). Vi har tenåringer hjemme så min kjære samboer skulle passe på at de hadde sovnet før vi skulle evt ha oss. For å gjøre historien kort så sovna han før de, jeg kunne ikke vekke han pga søvnproblemer han har, så hvis jeg skulle vekke han så vet jeg at han hadde ikke sovner igjen i natt og hadde da ødelagt både søvnrytme og dagen hans idag, er jo glad i mannen så unner han ikke det. Så idag vil jeg ta igjen og erte han så mye at han skal slite med å konsentrere seg og vil holde han kåt gjennom hele dagen uten at han skal få utløsning, før evt i natt. Har noen tips? Kan ikke springe rundt her hjemme naken siden vi har tenåringer som er hjemme, vi får besøk idag idag, også har vi naboer som kan plutselig stikke innom. Har tatt på meg veldig søt, kort sommer kjole, skal fikse håret og sminken nå snart, skal ta på parfyme han liker. Jeg vil få han til å angre på at han sovna igår natt 🙈🤗 Anonymkode: d1450...166 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #3 Skrevet 19. mai 2024 Hvordan gikk det, TS? Jeg er litt sadistisk av meg, så jeg ville startet dagen med å si eller tekste han om hvor kåt og klar jeg var for han igår, og at jeg er så tent idag i mangel av tilfredsstillelse i går at jeg kanskje må unnskylde meg for å ta hånd om meg selv i løpet av dagen (min tenner på at jeg tar på meg selv). Jeg ville også pyntet meg sånn som du sier, men ville droppet trusa og gjort det klart for han på et tidspunkt. Enkle ting som å være "uheldig" og presse meg mot han lenge nok til at han blir litt hard, for så å trekke meg unna, funker. Jeg kan også sende bilder av meg selv, beskrive hva jeg ville gjort med han om vi var alene osv. Er jeg skikkelig slem forteller jeg han nøyaktig hva han gikk glipp av og lar han se meg komme så hardt at han vet han ikke får meg igjen på en stund.. Det er bare når han har vært ulydig da 💕 Anonymkode: c6d67...73e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå