AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #1 Skrevet 19. mai 2024 Dette er kanskje et litt spesielt innlegg, men vet ikke hvor ellers jeg skulle fått synspunkter på det 😅 saken er den at vi alltid har hatt et veldig aktivt sexliv, hvor han har gått mye ned på meg. Det er eneste måten jeg oppnår the big O på. Men etter jeg kom halvveis i graviditeten har han fortalt meg at ting er annerledes der nede, og at det ikke er like digg å gjøre det 😢 jeg har prøvd å maksimere hygienen, men virker som det ikke utgjør noen forskjell. Pga hormonene ble jeg litt lei meg, og han spør nå i uke 35 om jeg vil at han skal gjøre det, men nå er det en mental sperre for meg. Jeg vil gjerne, men ikke hvis situasjonen er sånn han har beskrevet det tidligere 😳 noen innspill? Anonymkode: ad320...332
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #2 Skrevet 19. mai 2024 "Ting er annerledes", han ville kanskje ikke gå inn på detaljene? Saken er vel at ting som lukt, smak, utseende, mengde utflod, etc. kan endre seg ganske mye under et svangerskap. Ikke så mye å gjøre med egentlig, bare krysse fingrene for at det normaliseres etter fødsel. Hadde det funket med slikkelapp for deg? Anonymkode: f5209...c51 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #3 Skrevet 19. mai 2024 Nei, om du ikke lengre vil, så vil du ikke. Da må du jobbe igjennom din mentale sperre. Men det er helt naturlig at ting endrer seg der nede under graviditet (og også med alderen), og det er også helt greit at en partner plutselig ikke ønsker å gjøre noe seksuelt. Da er det bedre at man sier i fra, enn at man tvinger set igjennom det likevel (og da får totalt avsmak fra handlingen). Anonymkode: 5e541...16b 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #4 Skrevet 19. mai 2024 Så bra at du har en mann som er ærlig om at han ikke er komfortabel med noe. Ja underlivet endrer seg under en graviditet. Både utseende, smak, lukt, så det er ikke unormalt at man føler at det blir rart. Det vil nok bedres etter fødsel, så tenker at dere får finne på andre ting for å ha det fint sammen ☺️ Anonymkode: 40f44...748 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #5 Skrevet 19. mai 2024 Hei. Fra en manns perspektiv. Jeg mistet lysten på sex med samboeren min omtrent dagen etter hun ble gravid. Dette hadde ingen verdens ting med henne å gjøre. Hun var fortsatt samme sexy og flotte damen, men min mentale innstilling og hvordan jeg så på henne endret seg på et blunk. Hun gikk fra å være en å begjære, til en å beskytte. Hun gikk fra en jeg skulle ha sex med, til en jeg skulle sørge for hadde alt hun trengte, var frisk og rask. Hun gikk fra å være kjæreste, til å bli vordende mor til mitt barn. Dette vedvarte igjennom hele svangerskapet og omtrent et år etter fødsel. Det samme gjentok seg med graviditet nr 2. Anonymkode: 94799...af9 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #6 Skrevet 19. mai 2024 Du bør dumpe han og finne deg en skikkelig mann med stor M Anonymkode: 1f909...86d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #7 Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, om du ikke lengre vil, så vil du ikke. Da må du jobbe igjennom din mentale sperre. Men det er helt naturlig at ting endrer seg der nede under graviditet (og også med alderen), og det er også helt greit at en partner plutselig ikke ønsker å gjøre noe seksuelt. Da er det bedre at man sier i fra, enn at man tvinger set igjennom det likevel (og da får totalt avsmak fra handlingen). Anonymkode: 5e541...16b Når det er det som gir henne orgasme, så må man faktisk reflektere over det. Mener du også at det er helt greit at dersom en kvinne ikke lenger ønsker å ha samleie i et forhold så er det helt greit? Er det alltid ok å ta fra en partner sjansen til å komme? Anonymkode: 7ee75...7c5 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #8 Skrevet 19. mai 2024 Her forsvant mannens lyst på meg i det jeg ble synlig gravid. Vi har alltid hatt et godt samliv, så det var veldig sårt og vanskelig å ikke ta personlig. Lysten ble ikke bedre av at vi pratet om det, så her ble løsningen at vi fikset oss selv på hver vår kant. Jeg kjøpte en womanizer som fikk kjørt seg varm til siste slutt, og han fikset seg selv på sitt vis. Det tok oss noe tid å komme tilbake til hverandre seksuelt etter fødsel, mye grunnet fødselsskader, men noe løsnet når baby var rundt et halvt år. Nå er vi tilbake i samme spor som før jeg ble gravid med sex en 3-4 ganger i uka, så det er veldig rart å tenke på at vi var så lenge fra hverandre på det området, men føltes naturlig når det pågikk, og nå er det så fjernt at det kjennes ut som det aldri har skjedd. Anonymkode: 89146...047
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå