AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #1 Skrevet 19. mai 2024 Dro til frisøren for en stuss. Hadde hår til langt nedover brystet. Jeg viste med fingrene at hun skulle stusse 3 cm. Håret ble vasket og hun klippet det vått. Hun stylet det veldig fint med løse krøller til slutt. Jeg syntes det virket for kort, men slo meg til ro med at det var lengre uten krøller. Det var ikke før etter neste hårvask jeg oppdaget hvor stygg og mislykket denne hårklippen ble. Hun har klippet masse mislykkede layers som er MYE kortere enn det lengste. Det lengste håret rekker meg til skuldrene nå og hele topplaget er så kort at det så vidt kan legges litt bak ørene. Jeg er virkelig knust. Lurer på om noen har tips til styling i perioden jeg sparer ut håret igjen? Det hadde hjulpet sårt. Legger ved et bilde som er nærmest identisk med denne katastrofale hårklippen. Min sveis nå er nærmest identisk med den på bildet. Jeg er nesten litt i sjokk. Anonymkode: b2122...f9f
Miaiai Skrevet 19. mai 2024 #2 Skrevet 19. mai 2024 Tilåmed jeg kan klippe bedre en det med kjøkkensaksen hjemme 😅 det er hår vokser heldigvis ut igjen. Har du brukt denne frisøren før? Har du vært hos noen du vet klipper bra? Gå til hun du ble klippet hos og klag, be om pengene igjen. Jobber hun for seg selv? Ellers klager du til sjefen om hun ikke er sjefen, men er hun sjef bør hun bytte yrke og ikke ta i hår igjen. Så drar du til noen som i det minste kan redde det litt frem til det har vokst ut 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #3 Skrevet 19. mai 2024 Du må åpenbart be om pengene tilbake. Skjønner ikke at vedkommende kan være frisør. Det er helt krise. Jeg tror jeg ville gått til en annen frisør et annet sted og bedt om noen tips. Anonymkode: 39607...ce9 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #4 Skrevet 19. mai 2024 Ts her. Det var daglig leder som klippet meg. De er visstnok alle sammen som jobber der frisører, men jeg kan ikke forstå at hun som klippet meg er det. Det skal ikke være mulig å klippe så dårlig da. Det var første gang jeg besøkte denne salongen. Jeg er fortsatt veldig veldig lei meg. Har ikke lyst å klippe håret enda mer. Men kanskje hvis det er mulig å smoothe inn de korte tuppene på en måte….?! noen andre som har tips til styling for litt penere førsteinntrykk? Anonymkode: b2122...f9f
Traktor Skrevet 19. mai 2024 #5 Skrevet 19. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Dro til frisøren for en stuss. Hadde hår til langt nedover brystet. Jeg viste med fingrene at hun skulle stusse 3 cm. Håret ble vasket og hun klippet det vått. Hun stylet det veldig fint med løse krøller til slutt. Jeg syntes det virket for kort, men slo meg til ro med at det var lengre uten krøller. Det var ikke før etter neste hårvask jeg oppdaget hvor stygg og mislykket denne hårklippen ble. Hun har klippet masse mislykkede layers som er MYE kortere enn det lengste. Det lengste håret rekker meg til skuldrene nå og hele topplaget er så kort at det så vidt kan legges litt bak ørene. Jeg er virkelig knust. Lurer på om noen har tips til styling i perioden jeg sparer ut håret igjen? Det hadde hjulpet sårt. Legger ved et bilde som er nærmest identisk med denne katastrofale hårklippen. Min sveis nå er nærmest identisk med den på bildet. Jeg er nesten litt i sjokk. Anonymkode: b2122...f9f Shit! Dette var ille! Du har min største medfølelse. Håper det ordner seg. Endret 19. mai 2024 av Traktor 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå