Gå til innhold

Gruppetrening: Vanlig å slåss om plassene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Blåmonster skrev (59 minutter siden):

Ikke sant… sånt skjer jo… not!

Spekulasjoner er ikke tillatt her på KG. Om du ikke klarer å oppføre deg eller evt. sliter med sykelig paranoia, så får du heller oppsøke helsehjelp. Og ikke komme her med hersketeknikkene og gaslightingen din. Er du sånn ellers og? Hvis noen forteller deg noe så står du og fråder og hyler: NEI DU JUUUUGER! DETTE HAR ALDRI SKJEDD! Må være slitsomt å være så paranoid. 

Det er for øvrig utrolig frekt å beskylde folk å lyve, anbefaler deg å tenke litt over hvordan du snakker til folk! Skjerpings! 

Anonymkode: 36032...51d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Spekulasjoner er ikke tillatt her på KG. Om du ikke klarer å oppføre deg eller evt. sliter med sykelig paranoia, så får du heller oppsøke helsehjelp. Og ikke komme her med hersketeknikkene og gaslightingen din. Er du sånn ellers og? Hvis noen forteller deg noe så står du og fråder og hyler: NEI DU JUUUUGER! DETTE HAR ALDRI SKJEDD! Må være slitsomt å være så paranoid. 

Det er for øvrig utrolig frekt å beskylde folk å lyve, anbefaler deg å tenke litt over hvordan du snakker til folk! Skjerpings! 

Ingen som promper deg i tryne for å ta opp plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blåmonster skrev (1 time siden):

Ingen som promper deg i tryne for å ta opp plass. 

Lær deg å lese, og forhold deg til hva som står. Jeg skrev ingenting om at hun prompa meg i trynet, jeg skrev at hun slapp en fis. Og du var ikke der så du har åpenbart ikke peiling. Skal du ha nummeret til de som var tilstede for å verifisere? Eller du går for løgndetektor du kanskje siden du sliter med ekstrem paranoia? 

Det er uansett frekt og dårlig folkeskikk å beskylde folk for å lyve sånn som du gjør her. Ta deg sammen! 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lær deg å lese, og forhold deg til hva som står. Jeg skrev ingenting om at hun prompa meg i trynet, jeg skrev at hun slapp en fis. Og du var ikke der så du har åpenbart ikke peiling. Skal du ha nummeret til de som var tilstede for å verifisere? Eller du går for løgndetektor du kanskje siden du sliter med ekstrem paranoia? 

Det er uansett frekt og dårlig folkeskikk å beskylde folk for å lyve sånn som du gjør her. Ta deg sammen! 

Du troller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke vanlig. Det høres ut som at senteret ditt mangler et godt system på dette. Jeg ville byttet senter til et som fungerer bedre. 

På mitt senter har jeg opplevd at det har vært for trangt, men da har instruktøren gjort tiltak. For eksempel fått folk til å flytte seg fram, eller redusert antall plasser på timen og ikke slippet inn flere enn det er antall plasser. 

Anonymkode: 9870a...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lo av denne tråden, uff som damer holder på🤪😂😂😂😂😂

Anonymkode: d56b7...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er ikke vanlig. Det høres ut som at senteret ditt mangler et godt system på dette. Jeg ville byttet senter til et som fungerer bedre. 

På mitt senter har jeg opplevd at det har vært for trangt, men da har instruktøren gjort tiltak. For eksempel fått folk til å flytte seg fram, eller redusert antall plasser på timen og ikke slippet inn flere enn det er antall plasser. 

Anonymkode: 9870a...dbd

Ja, vurderer det. Eventuelt gå over til kun spinning og litt «roligere» timer der jeg ikke risikerer å bli slått eller sparket. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Skjønner ikke helt hvorfor du tror dette bare gjelder damer. Har opplevd det mange ganger med menn, for de skal i alle fall ikke stå foran! Han ene mente det sikkert bare kunne være «hyggelig om vi sto litt ekstra tett og kunne kose oss» 🙄

Anonymkode: 6231f...294

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 13.39):

Dette gjelder ikke bare damer. 

Anonymkode: 26f8d...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...