AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #1 Del Skrevet 19. mai 2024 På mitt treningssenter opplever jeg ofte at det nærmest blir kamp om plassene på gruppetimer. Det kommer alltid noen og stiller seg tett oppi meg, selv om jeg var der først, og når vi skal bevege oss mye (bokse, danse, sparke osv) så synes jeg det er ekstremt ubehagelig å få noen andre flaksende så tett innpå. Flere ganger har jeg blitt redd for å bli slått/sparket og må fokusere mer på det enn selve treningen. Er dette vanlig? Vurderer å droppe treningssenter pga dette. Anonymkode: 6231f...294 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 19. mai 2024 #2 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): På mitt treningssenter opplever jeg ofte at det nærmest blir kamp om plassene på gruppetimer. Det kommer alltid noen og stiller seg tett oppi meg, selv om jeg var der først, og når vi skal bevege oss mye (bokse, danse, sparke osv) så synes jeg det er ekstremt ubehagelig å få noen andre flaksende så tett innpå. Flere ganger har jeg blitt redd for å bli slått/sparket og må fokusere mer på det enn selve treningen. Er dette vanlig? Vurderer å droppe treningssenter pga dette. Anonymkode: 6231f...294 Har du angst? Da overdriver man sanse inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #3 Del Skrevet 19. mai 2024 Men har de ikke begrenset med antall plasser da? Sånn at man slipper det problemet? Hvis ikke og det blir for mange må man jo si ifra til instruktøren. Evt si det direkte til de som stiller seg oppi deg. Anonymkode: 2105e...292 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #4 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Men har de ikke begrenset med antall plasser da? Sånn at man slipper det problemet? Hvis ikke og det blir for mange må man jo si ifra til instruktøren. Evt si det direkte til de som stiller seg oppi deg. Anonymkode: 2105e...292 De som stiller seg oppi meg er som regel de som kommer seint, ofte etter at timen har startet. De vil ikke stå foran og derfor stiller de seg heller nærmest oppå noen andre. Det blir heller ikke sjekket om de har booket for da har jo timen startet. Men har flere ganger telt at vi er flere i salen enn maks antall. Jeg kan ikke gå til instruktør når timen er i gang? Anonymkode: 6231f...294 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #5 Del Skrevet 19. mai 2024 Men jeg lurer altså på om dette er vanlig? Anonymkode: 6231f...294 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #6 Del Skrevet 19. mai 2024 Du kan prøve å avtale med instruktøren om at når alle som har booket time har kommet, og timen skal starte, så låses døren? På mitt senter må alle som har forhåndsbooket (og det må man som regel gjøre, da timene oftest er fulle) sjekke inn/hente ut billett minst 15 minutter før timen skal starte, så problemstillingen med forsentkomming er ikke særlig relevant. Kun helt unntaksvis er det noen som henter ut billett for så å bruke veldig lang tid i garderoben, eventuelt at de "bare skal trene andre ting i ventetiden". Opplevde det på ukens mest populære spinningtime en gang, at en person som kom sent med billett i hånda ble stående rådvill fordi det ikke var noen ledige sykler i rommet - da var det åpenbart noen andre som hadde sneket seg inn uten billett. Instruktøren så ikke ut til å bry seg. Anonymkode: 69a0d...6a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #7 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): På mitt senter må alle som har forhåndsbooket (og det må man som regel gjøre, da timene oftest er fulle) sjekke inn/hente ut billett minst 15 minutter før timen skal starte, Sånn er det her også, men det er vanlig å hente billettten, så gå i garderoben. Det er ganske vanlig at folk kommer etter timen har startet. Å låse døra går ikke, det er ingen andre nødutganger og døra kan bare låses utenfra. Anonymkode: 6231f...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #8 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): De som stiller seg oppi meg er som regel de som kommer seint, ofte etter at timen har startet. De vil ikke stå foran og derfor stiller de seg heller nærmest oppå noen andre. Det blir heller ikke sjekket om de har booket for da har jo timen startet. Men har flere ganger telt at vi er flere i salen enn maks antall. Jeg kan ikke gå til instruktør når timen er i gang? Anonymkode: 6231f...294 Du kan si fra etter timen slik at det ikke skjer igjen. Anonymkode: f5f7b...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #9 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du kan si fra etter timen slik at det ikke skjer igjen. Anonymkode: f5f7b...0b5 Igjen, det jeg lurer på er om dette er vanlig. Anonymkode: 6231f...294 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #10 Del Skrevet 19. mai 2024 På mitt treningssenter er det prikker på golvet som markerer hvor du står, og dette minner instruktøren om hvis timen er full. Kanskje du kan prate med instruktøren om det hvis det er noe som skjer ofte. Anonymkode: 0fa5a...0fc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #11 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På mitt treningssenter er det prikker på golvet som markerer hvor du står, og dette minner instruktøren om hvis timen er full. Kanskje du kan prate med instruktøren om det hvis det er noe som skjer ofte. Anonymkode: 0fa5a...0fc Genialt! Men hvordan løses det når dere beveger dere på gulvet? Anonymkode: 6231f...294 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #12 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Genialt! Men hvordan løses det når dere beveger dere på gulvet? Anonymkode: 6231f...294 Det hender jo at man dulter litt inni, men det ville jo vært mye verre hvis vi i utgangspunktet stod for tett. Anonymkode: 0fa5a...0fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #13 Del Skrevet 19. mai 2024 På spinning er det hverfall kamp om plassene. Anonymkode: 4c1eb...9da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #14 Del Skrevet 19. mai 2024 Blåmonster skrev (1 time siden): Har du angst? Da overdriver man sanse inntrykk. Sanse inntrykk kan være kjempe sterke. Anonymkode: e6e83...3b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #15 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Igjen, det jeg lurer på er om dette er vanlig. Anonymkode: 6231f...294 Blir det bedre for deg om det er vanlig? Det som er vanlig er og si ifra om det er et gjentagende problem at noen sniker seg inn på en time som er full etter at den er i gang. Anonymkode: 3e2d4...254 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #16 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): På spinning er det hverfall kamp om plassene. Anonymkode: 4c1eb...9da Det er noe annet. På spinning står syklene på fast plass. Aldri opplevd at noen dulter borti meg på spinning. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Blir det bedre for deg om det er vanlig? Det som er vanlig er og si ifra om det er et gjentagende problem at noen sniker seg inn på en time som er full etter at den er i gang. Anonymkode: 3e2d4...254 Hvis det er vanlig, så må jeg avfinne meg med at sånn er det. Hvis det ikke er vanlig, kan jeg eventuelt prøve å finne et annet senter. Instruktørene vet om problemet her, men bortsett fra å be folk trekke fram (som ingen gjør), så skjer det ingenting. Ikke alle instruktører gidder ta inn lapper og det er vanlig at folk får delta uten lapp. Instruktøren ser jo også selv de som kommer for seint, det er ofte gjengangere. Anonymkode: 6231f...294 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #17 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Genialt! Men hvordan løses det når dere beveger dere på gulvet? Anonymkode: 6231f...294 Det er utgangsposisjonen. Der man starter, og kommer tilbake til, og setter en forventning om avstand. Så får man prøve å holde den avstanden som best man kan underveis. Det hindrer at det blir for mange tett i tett per rekke. Anonymkode: 66774...4de 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #18 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er noe annet. På spinning står syklene på fast plass. Aldri opplevd at noen dulter borti meg på spinning. Hvis det er vanlig, så må jeg avfinne meg med at sånn er det. Hvis det ikke er vanlig, kan jeg eventuelt prøve å finne et annet senter. Instruktørene vet om problemet her, men bortsett fra å be folk trekke fram (som ingen gjør), så skjer det ingenting. Ikke alle instruktører gidder ta inn lapper og det er vanlig at folk får delta uten lapp. Instruktøren ser jo også selv de som kommer for seint, det er ofte gjengangere. Anonymkode: 6231f...294 Vel, du kan jo finne et senter som er mindre populært eller gå på mindre populære timer? Om du har sagt i fra og de ikke vil gjøre noe med det er det vel det som er uvanlig. Anonymkode: 3e2d4...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 19. mai 2024 #19 Del Skrevet 19. mai 2024 Blåmonster skrev (2 timer siden): Har du angst? Da overdriver man sanse inntrykk. Trenger jo ikke ha angst for å synes det er slitsomt! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 19. mai 2024 #20 Del Skrevet 19. mai 2024 Sånn var det på mitt treningssenter før også, men nå har de hatt online booking i sikkert 10-15 år. De fleste treningssentre, også små desentraliserte sentre, har dette i dag, så det er rart dere ikke har det også. Du burde kontakte ledelsen og foreslå at de innfører det hos dere også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå