AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Del Skrevet 19. mai Skvatt skikkelig tidligere i natt. Ene barnet mitt har en lekekanin som kan gå og lage høye pipelyder. For å få den på så må man dra en bryter til siden under den. Satt og så på en film i stua i natt. Denne kaninen lå på en hylle i nærheten i stua, og plutselig startet den av seg selv. Skvatt da jeg plutselig hørte høye pipelyder. Den lå på siden, så beina bare beveget seg mens den lå. Måtte gå bort å skru den av. Det rare er at bryteren er normalt hard også, så ikke lett at den starter bare ved at noe kommer borti den. Forstår ikke hva som skulle kommet borti heller, da den bare lå rolig i ei hylle. Hva kan være en naturlig forklaring på det her? Anonymkode: c6940...e78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 19. mai #2 Del Skrevet 19. mai Naturlig forklaring må være at bryteren har hengt seg litt opp. Har den dog ligget i ro i timesvis og plutselig «får liv», ligner det mer på noe overnaturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #3 Del Skrevet 19. mai Dette får meg til å tenke på scenen i "Nærkontakt av tredje grad" der guttens leker begynner å leve sitt eget liv. Anonymkode: 41092...b91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Del Skrevet 19. mai Motelvibes skrev (1 minutt siden): Naturlig forklaring må være at bryteren har hengt seg litt opp. Har den dog ligget i ro i timesvis og plutselig «får liv», ligner det mer på noe overnaturlig. Den hadde ligget i ro i mange timer, om ikke hele dagen. Anonymkode: c6940...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 19. mai #5 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den hadde ligget i ro i mange timer, om ikke hele dagen. Anonymkode: c6940...e78 Skjedde det i 03-tiden om natten i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Del Skrevet 19. mai Motelvibes skrev (2 minutter siden): Skjedde det i 03-tiden om natten i tillegg? Nei, det skjedde rundt kl tolv i natt. Anonymkode: c6940...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #7 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skvatt skikkelig tidligere i natt. Ene barnet mitt har en lekekanin som kan gå og lage høye pipelyder. For å få den på så må man dra en bryter til siden under den. Satt og så på en film i stua i natt. Denne kaninen lå på en hylle i nærheten i stua, og plutselig startet den av seg selv. Skvatt da jeg plutselig hørte høye pipelyder. Den lå på siden, så beina bare beveget seg mens den lå. Måtte gå bort å skru den av. Det rare er at bryteren er normalt hard også, så ikke lett at den starter bare ved at noe kommer borti den. Forstår ikke hva som skulle kommet borti heller, da den bare lå rolig i ei hylle. Hva kan være en naturlig forklaring på det her? Anonymkode: c6940...e78 Dette brukte å skje med alle mine leker da jeg var liten har min mor fortalt meg. Lekene lå på stua, og når vi sov hørte man at de begynte å spille av lyder, og de også hadde harde brytere som man kunne skru de av og på med. Parallelt med dette hadde naboen et medium på besøk, fordi damen i huset hadde sett et fremmed menneske i vinduet dems når hun var ute for å luke etter å ha lagt babyen sin og naturligvis synes dette var ubehagelig. Etter mediumet var der sluttet lekene å spille på natta. Da jeg var rundt 7-8 år (og mamma hadde ikke fortalt meg noe, for hu ville aldri skremme oss ungene opp) fortalte jeg til min mor og far at jeg hadde en tilbakevendende drøm om et fremmed menneske som bare stod og stirra på meg. Beskrivelsen min var spot on med det naboen hadde sett i vinduet sitt så de grøsset litt av det jeg sa. 😂 I drømmene gjorde dette mennesket aldri noe, bare stirret på meg frem til nå nylig, jeg er forøvrig i 30-årene. Hadde et skikkelig ille mareritt en natt, og i den drømmen dukket da dette mennesket opp igjen for første gang på mange år og sa til meg "Her skal ikke du være" og kjørte meg vekk i en bil før jeg våknet. I etterkant gikk vi gjennom gamle albumer og slikt som var blitt tatt vare på av besteforeldrene mine, og da pekte jeg ut dette mennesket plutselig. Det viser seg da å være min tipp tipp oldemor, som døde i ung alder i forbindelse med fødsel. Så ja, det kan nok sikkert ha en helt naturlig forklaring på ett vis, og det er sikkert mest sannsynlig det, men det kan nok være noe annet også 😅 Anonymkode: 2cb0a...ba8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 19. mai #8 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dette brukte å skje med alle mine leker da jeg var liten har min mor fortalt meg. Lekene lå på stua, og når vi sov hørte man at de begynte å spille av lyder, og de også hadde harde brytere som man kunne skru de av og på med. Parallelt med dette hadde naboen et medium på besøk, fordi damen i huset hadde sett et fremmed menneske i vinduet dems når hun var ute for å luke etter å ha lagt babyen sin og naturligvis synes dette var ubehagelig. Etter mediumet var der sluttet lekene å spille på natta. Da jeg var rundt 7-8 år (og mamma hadde ikke fortalt meg noe, for hu ville aldri skremme oss ungene opp) fortalte jeg til min mor og far at jeg hadde en tilbakevendende drøm om et fremmed menneske som bare stod og stirra på meg. Beskrivelsen min var spot on med det naboen hadde sett i vinduet sitt så de grøsset litt av det jeg sa. 😂 I drømmene gjorde dette mennesket aldri noe, bare stirret på meg frem til nå nylig, jeg er forøvrig i 30-årene. Hadde et skikkelig ille mareritt en natt, og i den drømmen dukket da dette mennesket opp igjen for første gang på mange år og sa til meg "Her skal ikke du være" og kjørte meg vekk i en bil før jeg våknet. I etterkant gikk vi gjennom gamle albumer og slikt som var blitt tatt vare på av besteforeldrene mine, og da pekte jeg ut dette mennesket plutselig. Det viser seg da å være min tipp tipp oldemor, som døde i ung alder i forbindelse med fødsel. Så ja, det kan nok sikkert ha en helt naturlig forklaring på ett vis, og det er sikkert mest sannsynlig det, men det kan nok være noe annet også 😅 Anonymkode: 2cb0a...ba8 Det er mer mellom himmel og jord.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #9 Del Skrevet 9. juni I stua til bestemor kan man se skyggen av en gyngehest som beveger seg, men de har aldri hatt gyngehest i huset så lenge de har bodd der. Anonymkode: f162d...9ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #10 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 19.23): I stua til bestemor kan man se skyggen av en gyngehest som beveger seg, men de har aldri hatt gyngehest i huset så lenge de har bodd der. Anonymkode: f162d...9ea 😳 Så creepy.. Anonymkode: 332d0...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #11 Del Skrevet 5. august Jeg arvet en porselensdukke etter en grandtante, fordi jeg visstnok hadde lekt med den som liten hos henne. Jeg hadde den i bokhylla i ca 2-3 år, tilslutt donerte jeg den til gjenbruk. Jeg plasserte den alltid sittende, men utallige ganger kom jeg ned på morgenen og fant den stående i hylla. På det tidspunktet bodde jeg alene, så ingen som tullet med meg. Skjedde aldri noe verre, men jeg syntes det var ekkelt nok. Anonymkode: 25b70...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå