AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #1 Del Skrevet 19. mai 2024 Om jeg farger etterveksten med hårFARGE og lar resten av håret være bleket som det er fra før av? Vil ikke det slite mye mindre på håret og mest hodebunnen som er mitt problem, samtidig som håret holder seg ekstra lyst og med andre ord ser hel-bleket ut selv om det blir en blanding av dem 2? Vil det vises veldig at det er 2 nyanser ? Mener at etterveksten min blir bestående av farge og resten av lengda bleking ? Tenker at jeg isåfall må ta etterveksten med en gang det starter å komme hvis det ikke skal bli synlig ? Tenker jeg ikke kan vente for lenge ? Da blir vel resultatet at etterveksten blir altfor lang og at man kan se at det er farget øverst og bleket lengre ned. vil ikke kvitte meg med blekinga enda (hekta) men tåler ikke bleke hodebunnen særlig mer. Merket stor forskjell når jeg bare brukte farge på ettervekst, men den tiden hadde jeg alltid en laang ettervekst som gjorde at jeg kunne se i speielen at det ikke var bleking som var blitt brukt til å fjerne det mørke. … har er tykt og fint hår som tåler bleking men dessverre tåler ikke hodebunnen det mer. Må roe ned siden jeg har eksem i familie m.f ting som hersker 😞 får mye skryt for at jeg kler bleking som mange ikke gjør fordi håret får den barbie greia og med tanke på at mange har et bleket og slitt hår…men prøver å tenke ut noe som kan funke siden selveste håret ikke er problemet. Håper virkelig noen kan svare for jeg blir så stressa. Kler ikke særlig med andre farger heller. Anonymkode: f9d9c...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 19. mai 2024 #2 Del Skrevet 19. mai 2024 beste er å stripe etterveksten, hos frisøren. jevn farge og går ikke utover hodebunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #3 Del Skrevet 19. mai 2024 Natta1980 skrev (6 timer siden): beste er å stripe etterveksten, hos frisøren. jevn farge og går ikke utover hodebunn. Åja det trodde ikke jeg ble noe fint til bleket hår =P trodde det ble veldig stykt. Vet forresten at innlegget mitt virker langt i forhold til problemstillingen men jeg er ikke særlig flink å forklare så blir mer innviklet skrevet enn nødvendig😂 Takk for tips Anonymkode: f9d9c...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #4 Del Skrevet 21. mai 2024 Som en foreslo, striper er best, etterveksten blir ikke ille. Anonymkode: d448c...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå