AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #1 Skrevet 18. mai 2024 Ble sammen med en fyr for 7-8 år siden og vi hadde et ca. 2 år langt forhold. Vi hadde utrolig god sex og han er definitivt den beste sexpartneren jeg har hatt 🥺 vi var begge ganske unge da og han hadde kun et lengre forhold bak seg. Følte allerede når vi datet at han var langt over min standard. Jeg har slitt mye med dårlig selvbilde på grunn av mobbing og diverse andre ting/hendelser. Han er en super sosial fyr med god jobb, mange venner og utrolig kjekk. Han hadde barn med sin tidligere samboer, så jeg fant jo fort ut hvem hun var. Hun var utrolig pen, og jeg skjønte ikke hva han så i meg 😒 vi hadde det veldig fint sammen det første året, men så ble det komplisert og det ble etterhvert slutt. Etter bruddet fortsatte vi egentlig som før og traff hverandre jevnlig, sov hos hverandte og hadde sex. Jeg forgudet han enda. Plutselig merket jeg at han ble veldig stille og avvisende når jeg tok kontakt. Det viste seg han hadde begynt å date en annen. Aldri vært så knust før 😭 vi hadde nesten ingen kontakt det påfølgende året. Jeg fant selvfølgelig ut hvem den nye damen hans var og hun var enda penere enn hans første eks. Typ modellpen og silikonpupper, følte meg enda dårligere da. Han tok kontakt med meg når det ble slutt med den nye damen og vi har hatt mye kontakt av og på de siste årene. Han vil gjerne treffes igjen, men det har foreløpig ikke skjedd. Han vet at jeg er singel igjen nå og han er ekstra pågående, akkurat som han var forrige gang jeg ble singel. Men er så redd for å bli såret av han igjen 🥺 skjønner ikke helt hva han vil. Det var jo han som dumpet meg. Tror aldri jeg kom helt over han selv om jeg har vært i flere forhold etter han. Har vært igjennom mye dritt i ulike forhold både før og etter han. Tror det bør bearbeides før jeg eventuelt treffer han igjen. Jeg vet at han er snill og at vi har super god kjemi, men følte aldri at jeg var god nok for han. Men savner han så mye 😭 men han vet ikke om alt som har skjedd de siste årene og det er ikke lenge siden mitt forrige brudd. Hadde vært så trygt å ha han her nå av flere grunner 😔 takler ikke å være alene. Måtte bare få ut tankene mine. Vet ikke helt hva jeg vil det innlegget her. Men lurte på om det er noen her som har funnet tilbake til en tidligere kjærste og som forsatt er sammen? Anonymkode: 55ab1...260 9 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #2 Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ble sammen med en fyr for 7-8 år siden og vi hadde et ca. 2 år langt forhold. Vi hadde utrolig god sex og han er definitivt den beste sexpartneren jeg har hatt 🥺 vi var begge ganske unge da og han hadde kun et lengre forhold bak seg. Følte allerede når vi datet at han var langt over min standard. Jeg har slitt mye med dårlig selvbilde på grunn av mobbing og diverse andre ting/hendelser. Han er en super sosial fyr med god jobb, mange venner og utrolig kjekk. Han hadde barn med sin tidligere samboer, så jeg fant jo fort ut hvem hun var. Hun var utrolig pen, og jeg skjønte ikke hva han så i meg 😒 vi hadde det veldig fint sammen det første året, men så ble det komplisert og det ble etterhvert slutt. Etter bruddet fortsatte vi egentlig som før og traff hverandre jevnlig, sov hos hverandte og hadde sex. Jeg forgudet han enda. Plutselig merket jeg at han ble veldig stille og avvisende når jeg tok kontakt. Det viste seg han hadde begynt å date en annen. Aldri vært så knust før 😭 vi hadde nesten ingen kontakt det påfølgende året. Jeg fant selvfølgelig ut hvem den nye damen hans var og hun var enda penere enn hans første eks. Typ modellpen og silikonpupper, følte meg enda dårligere da. Han tok kontakt med meg når det ble slutt med den nye damen og vi har hatt mye kontakt av og på de siste årene. Han vil gjerne treffes igjen, men det har foreløpig ikke skjedd. Han vet at jeg er singel igjen nå og han er ekstra pågående, akkurat som han var forrige gang jeg ble singel. Men er så redd for å bli såret av han igjen 🥺 skjønner ikke helt hva han vil. Det var jo han som dumpet meg. Tror aldri jeg kom helt over han selv om jeg har vært i flere forhold etter han. Har vært igjennom mye dritt i ulike forhold både før og etter han. Tror det bør bearbeides før jeg eventuelt treffer han igjen. Jeg vet at han er snill og at vi har super god kjemi, men følte aldri at jeg var god nok for han. Men savner han så mye 😭 men han vet ikke om alt som har skjedd de siste årene og det er ikke lenge siden mitt forrige brudd. Hadde vært så trygt å ha han her nå av flere grunner 😔 takler ikke å være alene. Måtte bare få ut tankene mine. Vet ikke helt hva jeg vil det innlegget her. Men lurte på om det er noen her som har funnet tilbake til en tidligere kjærste og som forsatt er sammen? Anonymkode: 55ab1...260 Hvorfor mener du at du ikke er god nok for han? Det er ikke bare utseende som betyr noe. Er det bare derfor du mener du ikke er god nok for han? Er han så overfladisk? Anonymkode: 751b9...f71 9 6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #3 Skrevet 18. mai 2024 1. Skjønner ikke hvorfor så mange er så utseendefokusert. Utseendet forfaller uansett, så det viktigste må da være at man matcher med personlighet, verdier og hva man ønsker med forholdet? 2. Er det å begynne på mer noe igjen sammen med han til det beste for deg, med tanke på hvordan du føler ovenfor han og din egen verdi når du er sammen med han? 3. Om du tenker at det er til det beste for det, så må dere iallfall avklare forventninger først. Litt kjipt om han bare er ute etter sex, mens du legger noe mer i det. Og for all del; ikke la deg lure eller bli utnyttet. Anonymkode: 12452...7e9 1 9
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #4 Skrevet 19. mai 2024 Selv om du mener de er mye penere enn deg, betyr det ikke at alle tenker slik. Helt sikker på at i manges øyne ville du blitt kategorisert som penere enn dem. Vil tro han setter deg på lik linje med dem, men uansett så er det mere enn bare utsende ved en person, og han finner deg nok interessant ikke bare fordi han liker ditt utseende, men også din personlighet♥️ Anonymkode: 26522...869 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #5 Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor mener du at du ikke er god nok for han? Det er ikke bare utseende som betyr noe. Er det bare derfor du mener du ikke er god nok for han? Er han så overfladisk? Anonymkode: 751b9...f71 Handler nok en del om utseende for min del. Husker jeg fikk helt sjokk når jeg traff han første gang. For han var mye kjekkere i virkeligheten enn på bildene på tinder. Ble enda mer forundret over ta han ville treffe meg igjen etter første daten. De fleste finner jo noen som matcher seg selv utseendemessig. Han er også veldig utadvent og får lett venner. Jeg er introvert og har mindre nettverk. Derfor følte jeg at han kunne få noen som var mye bedre enn meg, i alle fall utseendemessig. Og det er jo begge de andre eksene hans klare beviser på. Mange av meldingene han sender er av seksuell art, og jeg er usikker på hva han egentlig vil. Har spurt han om det, men han svarer ikke ordentlig på det. Sist gang ville han at vi gå ut å spise middag, bare å få se hvordan det føltes. Vet veldig godt hvordan jeg vil føle deg. Han er den eneste eksen jeg har kontakt med og er så svak for. Vet bare ikke om orker å bli såret/dumpet av han en gang til. Anonymkode: 55ab1...260 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #6 Skrevet 19. mai 2024 Ut ifra det du skriver her høres det ut som at han bare er interessert i å ha sex med deg. Han kommer til å være med deg helt til en ny partner dukker opp. Om du ønsker det samme er det jo ikke noe problem. Men om du vil bli sammen med han igjen tror jeg du bare kommer til å ende opp såret. K30 Anonymkode: 137ed...402 18 2 13
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #7 Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): 1. Skjønner ikke hvorfor så mange er så utseendefokusert. Utseendet forfaller uansett, så det viktigste må da være at man matcher med personlighet, verdier og hva man ønsker med forholdet? 2. Er det å begynne på mer noe igjen sammen med han til det beste for deg, med tanke på hvordan du føler ovenfor han og din egen verdi når du er sammen med han? 3. Om du tenker at det er til det beste for det, så må dere iallfall avklare forventninger først. Litt kjipt om han bare er ute etter sex, mens du legger noe mer i det. Og for all del; ikke la deg lure eller bli utnyttet. Anonymkode: 12452...7e9 Ja, jeg vet ikke hva jeg vil. Er bare veldig forvirret og usikker. Har vært på nippet til å treffe han tidligere, men klart å la vær. Forrige bruddet mitt preger meg enda, og jeg er nok ekstra sårbar nå. Vet at det gjør at jeg blir mer tilgjengelig for kontakt, trygghet og trøst. Bør nok lære å stå på egne ben før jeg gjør noe mer, men det er vanskelig. Anonymkode: 55ab1...260 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #8 Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ut ifra det du skriver her høres det ut som at han bare er interessert i å ha sex med deg. Han kommer til å være med deg helt til en ny partner dukker opp. Om du ønsker det samme er det jo ikke noe problem. Men om du vil bli sammen med han igjen tror jeg du bare kommer til å ende opp såret. K30 Anonymkode: 137ed...402 Frykter at du har helt rett 😔 men en liten del av meg håper på noe annet. Anonymkode: 55ab1...260 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #9 Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Selv om du mener de er mye penere enn deg, betyr det ikke at alle tenker slik. Helt sikker på at i manges øyne ville du blitt kategorisert som penere enn dem. Vil tro han setter deg på lik linje med dem, men uansett så er det mere enn bare utsende ved en person, og han finner deg nok interessant ikke bare fordi han liker ditt utseende, men også din personlighet♥️ Anonymkode: 26522...869 Mulig det. Men tror ikke jeg skal ha så høye forventninger om at det blir noe mer enn sex. Selv om han er super snill, så fortsatte han å ligge med meg i et halvt år etter han dumpet meg. Helt frem til han fant en ny. Orker ikke det samme opplegget en gang til 😢 Anonymkode: 55ab1...260 4
Sannhetsøkende Skrevet 19. mai 2024 #10 Skrevet 19. mai 2024 Spør han hva han vil, rett ut? Du fortjener det beste og er langt bedre enn du tror om deg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #11 Skrevet 19. mai 2024 Skjerp deg litt, da. Dere møtes bare når han er singel og vil ha sex frem til han begynner å date noen andre? Hvor mye tydligere må han vise at han bare er ute etter sex og kanskje godt selskap? Det virker heller ikke som om du har tydelig satt rammer for hva du vil så det kan jo virke som om du er helt fornøyd med ordningen når du tar han tilbake hver gang. Han MÅ da ikke si rett ut at han ikke vil bli sammen for at du skal skjønne det? Jeg synes han gir veldig tydelige signaler, jeg. Anonymkode: 16e6d...f9d 4 1 6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #12 Skrevet 19. mai 2024 Ham bruker deg bare for sex virker det som. Ville holdt meg langt unna han. Anonymkode: 97a26...d2c 3 1 5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #13 Skrevet 19. mai 2024 Sannhetsøkende skrev (8 minutter siden): Spør han hva han vil, rett ut? Du fortjener det beste og er langt bedre enn du tror om deg selv. Jeg har spurt han, men han svarer ikke ordentlig på det. Han sier han vil bare treffes og se hvordan vi begge føler det nå og ta det derfra. Men jeg er ganske sikker på hvordan jeg kommer å føle det. Tror ikke han skjønner hvor sterke følelser jeg har for han enda. Men har sagt hvorfor jeg er skeptisk, så han vet at jeg er redd for å bli såret igjen. Vondt å ikke føle seg god nok 😔 Anonymkode: 55ab1...260 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #14 Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skjerp deg litt, da. Dere møtes bare når han er singel og vil ha sex frem til han begynner å date noen andre? Hvor mye tydligere må han vise at han bare er ute etter sex og kanskje godt selskap? Det virker heller ikke som om du har tydelig satt rammer for hva du vil så det kan jo virke som om du er helt fornøyd med ordningen når du tar han tilbake hver gang. Han MÅ da ikke si rett ut at han ikke vil bli sammen for at du skal skjønne det? Jeg synes han gir veldig tydelige signaler, jeg. Anonymkode: 16e6d...f9d Synes du er ganske hard her. Jeg har ikke hatt sex med han etter det halvåret vi holdt på etter bruddet. Det er ca. 5 år siden nå. Men vi har hatt mye kontakt av og på de 3-4 siste årene. Han vet at jeg er redd for å involvere meg med han igjen fordi jeg er redd for å såret på nytt. Men jeg bør nok innse at det aldri blir oss to igjen. Men det var den fineste tiden i mitt liv, og håpet kommer nok aldri til å bli helt borte. Når jeg vet hvor dårlig enkelte menn kan behandle meg blir han bare enda bedre i mine øyne. Anonymkode: 55ab1...260 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #15 Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Synes du er ganske hard her. Jeg har ikke hatt sex med han etter det halvåret vi holdt på etter bruddet. Det er ca. 5 år siden nå. Men vi har hatt mye kontakt av og på de 3-4 siste årene. Han vet at jeg er redd for å involvere meg med han igjen fordi jeg er redd for å såret på nytt. Men jeg bør nok innse at det aldri blir oss to igjen. Men det var den fineste tiden i mitt liv, og håpet kommer nok aldri til å bli helt borte. Når jeg vet hvor dårlig enkelte menn kan behandle meg blir han bare enda bedre i mine øyne. Anonymkode: 55ab1...260 Hvorfor syns du det var hardt? var ikke det ene året av forholdet deres dårlig? Det er godt mulig du setter han of forholdet deres på en pidestall fordi du har hatt dårligere forhold etterpå. Det kan faktisk bety at du kan oppleve noe enda bedre😊 var en fyr jeg var kjempe forelsket i. Vi var av og på i flere år. Hadde det helt FANTASTISK når jeg var med han. Han var veldig pen, for pen for meg. Han dumpa meg. Jeg var knust. Han fikk seg nye kjærester. Hadde sporadisk kontakt med han gjennom årene, møte han noen ganger når han var singel. Det var bare destruktivt for meg. Nå når det har gått maaaange år så ser jeg tilbake på alt med han i et annet lys. Jeg hadde det ikke så fantastisk med han, jeg har nå opplevd bedre og mer stabile forhold. Ja han er pen, men det har faktisk ingen betydning og jeg har skjønt at jeg er penere enn jeg trodde jeg var. Når jeg tenker tilbake på han og det vi hadde så skulle jeg virkelig ønske jeg ikke lot det gå så langt, skulle ønske jeg satt mer grenser og forvent mer. Jeg hadde fortjent å bli behandlet bedre. Jeg blir trist når jeg tenker på det. Om du fortsatt er interessert i han så syns jeg du skal være helt ærlig of si du ønsker å date. Dere må ta det langsomt og du må se om det føles rett. Nå virker det som du bare venter på han, om han svipper innom livet ditt. Gjør han noe for å vinne deg tilbake? Anonymkode: 1fbdb...f9d 2 3
Sannhetsøkende Skrevet 19. mai 2024 #16 Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har spurt han, men han svarer ikke ordentlig på det. Han sier han vil bare treffes og se hvordan vi begge føler det nå og ta det derfra. Men jeg er ganske sikker på hvordan jeg kommer å føle det. Tror ikke han skjønner hvor sterke følelser jeg har for han enda. Men har sagt hvorfor jeg er skeptisk, så han vet at jeg er redd for å bli såret igjen. Vondt å ikke føle seg god nok 😔 Anonymkode: 55ab1...260 Du må slutte å tenke og snakke ned deg selv. Dette fanger andre opp og de som ønsker å utnytte det bruker det i mot deg. De er ikke sååååå bra. Bra personer tar hensyn og får deg til å føle deg bra nok. Mennesker som utnytter deg er dritt. Veldig rart ingen av hans forhold funker hvis han er så fantastisk. Kanskje han blir fort lei damene han møter. Må alltid ha en ny. Du ER bra nok. Og du fortjener en som behandler deg deretter. Prøv å fokuser nå. Sett deg selv først her. Vil han ikke svare seriøst så dropp fyren. Han kjenner deg fra før, dere har god sex og han kan ikke si med sikkerhet om det blir mer seriøst mellom dere to? Hvis han var virkelig glad i deg så burde han faktisk vite det nå. For meg så høres det ut som det er sexen han er ute etter. 2 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #19 Skrevet 19. mai 2024 Du har nok et hekt på han, og han vet det. Pass på hjertet ditt kvinne, sjansen for St du blir skuffet igjen er stor dessverre🥹 Anonymkode: 7d180...471 4 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #20 Skrevet 19. mai 2024 Hei TS Gjør det i livet som gir deg glede. Hvorfor ikke la ham ta deg med ut på middag, kino, gåturer, osv? Og så holde igjen med sex? La ham bruke litt penger på deg 😉 Kjenn etter hvordan du føler deg da dere er sammen. Om han er interessert i å få deg til å føle deg vel og viser interesse for deg som person. Heng opp lapper på badet med fine affirmasjoner. Av typen: «Jeg er bra nok som jeg er». Tilgi deg selv for at du hadde sex når du egentlig ikke ville, og Finn ut egne grenser. (Jeg reiser i sommer til en 15 år yngre mann som behandler meg som ei dronning. Vakker, snill, smart, trent og betaler alt da vi treffes. Hadde jeg latt hodet mitt tulle det til for meg, hadde jeg gått glipp av dette. ) Anonymkode: d8a70...7cf 1 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå