Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vennene dine ikke likte? Hvis det kunne risikere at du mistet flere vennskap på grunn av forholdet?

Endte nylig et forhold. Det var flere grunner til det, men en av de var at flere av vennene mine ikke likte han. Er det verdt å miste flere vennskap for et forhold som kanskje ender?

Anonymkode: 32831...78f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som det er de riktige vennene for deg uansett.

Anonymkode: e2232...55f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vennene dine ikke likte? Hvis det kunne risikere at du mistet flere vennskap på grunn av forholdet?

Endte nylig et forhold. Det var flere grunner til det, men en av de var at flere av vennene mine ikke likte han. Er det verdt å miste flere vennskap for et forhold som kanskje ender?

Anonymkode: 32831...78f

Det kommer jo an på hvorfor de ikke likte han? Vandrende rødt flagg eller om de er sjalu på deg fordi du har fått deg kjæreste?

Anonymkode: 0bbd5...759

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva var det de ikke likte? Var han slem? Var han kjedelig? Nektet deg å være med venninner? Feil hudfarge? Ikke rik nok? Ikke pen nok?

Anonymkode: 94f88...665

• Liker 2
Skrevet

Kg politiet vil steng tråden grunnet feil overskrift.

AnonymBruker
Skrevet

Kunne vært sammen med en vennene ikke likte, ja. Men det kommer jo an på om vennene reagerer på kvaliteter en kjæresten absolutt ikkr skal ha, eller om de bare er sure fordi kjæresten ikke deler alle hobbier eller slikt.

Anonymkode: 77333...0a6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er merkelig at vennene dine skal legge seg opp i hvem du er sammen med. Litt spesielt at de ikke ønsker å være venn med deg pga. det!

Om du liker han og dere har et godt forhold, så er det jo det som betyr noe! Tror du må bytte venner 😅

Anonymkode: 4b756...e8a

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på grunnen og hvilke venninner det var som ikke likte han.

Dersom beste venninna mi ikke likte kjæresten min hadde jeg faktisk hørt på henne. Ikke som i at hun dikterer livet mitt, men jeg vet hun kun ønsker det aller beste for meg og hvis hun direkte mislikte kjæresten min hadde det vert fordi hun tenkte han ikke var bra for meg.

Det kunne jo hende jeg var så forelsket jeg overså veldig mange negative sider ved han?  

Anonymkode: d71fa...a3c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen til de ikke liker han? Jeg tror det er vennene dine som er dømmende.

Anonymkode: 1d4c1...cb2

AnonymBruker
Skrevet

Kun hvis det var en god grunn for at de ikke likte han. Hvis han var ufyselig, rasistisk, kontrollerende, slem etc. Hvis det var fordi de synes han var kjedelig, ikke kul nok, kledde seg feil, ikke hadde riktig jobb eller andre uvesentligheter hadde jeg byttet ut vennene i stedet. 

Anonymkode: 20ce1...37a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to ganger vært sammen med en vennene mine ikke likte, da jeg var 15 og når jeg var 25.
Jeg skulle så gjerne ønske jeg hadde hørt på vennene mine de gangene...

Nå har jeg venner som jeg vet unner meg det beste, som vil mitt beste, og som ønsker se meg lykkelig. Hvis de ser noe jeg ikke ser, så lytter jeg til dem. Hvis de virkelig ikke hadde likt daten min så hadde jeg avsluttet. Jeg stoler fullt og helt på vennene mine og jeg introduserer de alltid for potensielle typer før jeg går inn i forhold.

Anonymkode: 8f466...33b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med en som lager clickbait tråder? Nei takk. 

Anonymkode: d6bfc...11d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...