Gå til innhold

Skal man være snill og normal eller toxic for å tiltrekke jenter i dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har faktisk flere spørsmål som jeg har gått med i siste angående å bli kjent med ei jente og klare å tiltrekke henne til noe mer enn bare vennskap.

1- generelt er jeg snill, ærlig og omtenksom, flink til å prate om følelser og kommunikasjon generelt, men fortsatt sliter jeg med å få jentene til å være interesserte? Er det fordi i dag de fleste jenter går etter toxic folk eller?

2- jeg er litt sånn gammeldags at jeg liker ofte å møte folk og prate heller enn å chatte så jeg er faktisk dårlig på chatting, noen tips til chatting?

3- noen tips til å spille mer kostbar og være litt sånn "hard to get" uten å virke uinteressert?

Anonymkode: f5f98...7bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et forhold krever at dere passer sammen som de menneskene dere er, så jeg anbefaler deg å være degselv. Om det ikke er nok, så er det ikke deg hun ser etter. Men krysser fingrene for at det går bra :)

Anonymkode: 85d10...a1f

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Spiller du toxic tiltrekker du deg toxic kvinne, det sier seg selv. Spiller du med åpne kort tiltrekker du deg en kvinne du kan være deg selv med, som ikke liker psyke spill. Eneste jeg er enig med ang «spill» er å ikke være for pågående og intens, det kan skremme bort enkelte, dog ikke alle. De fleste kvinner liker at mannen liker dem og viser det. Både menn og kvinner som enten har issues eller ikke er interessert derimot liker at mannen er overlegen og hard to get, fordi da kan det aldri bli noe seriøst. 

Anonymkode: 47b8c...e90

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med toxic? Det at giftige menn tiltrekker seg mange kvinner er litt mer komplekst enn at det er den giftige oppførselen som er tiltrekkende. Ingen er 100% giftige i alt de gjør. Det den type menn jeg tror du tenker på har ofte sjarm, utstråler selvsikkerhet og trygghet og har god sosial kompetanse. Dette er egenskaper som ikke er giftige i seg selv, men som fort kan brukes til å utnytte andre personers sårbarhet. Det er egenskaper man kan finne hos både "snille" og "giftige" folk, og som du kan trene deg opp til å ha. Har du dem så kan du velge om du vil ha dem og være "snill" eller å ha dem og være "slem". Å være "snill" er en litt rar målestokk da. Jeg kjenner folk som kan være veldig snille i perioder men som samtidig er noen av de slemmeste jeg vet av når de har det kjipt. Jeg kjenner også snille menn som uten at de vet det selv har en giftig oppførsel fordi de har lav emosjonell kompetanse. Og så har jeg gjennom jobbsammenheng møtt en del menn som har vært veldig "slemme" tidligere i sitt liv, men som har vært snille og hyggelige menn å omgås. Verden er litt mer nyansert enn at man enten er snill eller toxic.

Anonymkode: 41412...057

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Om du ønsker å tiltrekke deg jenter som det faktisk er verdt å gå etter så er du nødt til å være snill, noen ganger blir det bare litt for mye av det gode.

Om du alltid er tilgjengelig, redd for å si noe feil / ikke tør å motsi henne osv. så vil du fort bli oppfattet som desperat (noe usikre og snille gutter/menn i realiteten ofte er). Det finnes ikke en større turnoff for jenter/kvinner. Og det er egentlig fullt forståelig. Desperate gutter/menn er jo ofte bare ute etter et forhold, ikke nødvendigvis selve jenta/kvinnen. Hun blir bare satt på en pidestall der hun blir automatisk blir tillagt kvaliteter de ønsker at hun har. 

Det å bare være seg selv er en klisje som man ikke kan tolke bokstavelig, men det ligger noe i det. Det å ikke være falsk og det å si dine egne meninger(ikke at du er Andrew Tate fan) er det viktige her, men man må holde tilbake tegn på desperasjonen. 

Speil henne i forhold til hvor kjapt hun svarer på meldinger, tar kontakt med deg, er tilgjengelig for å møtes osv.  Viser hun lite hensyn ovenfor deg, si ifra at du ikke syns det er greit. Oppfører/sier hun noe rart, ikke vær redd for å erte henne for det. Rett og slett bare "lur" henne til å tro at det ikke er noen big deal om hun ikke skulle ville være sammen med deg.

Jeg har ikke noen suksessoppskrift for å få henne til å like deg i utgangspunktet, men jeg tror det største problemet til usikre og snille gutter/menn er at de "skremmer" vekk jentene/kvinnene etter at de plukker opp tegn på desperasjon. Så får man fikset dette så tror jeg mye av problemet er løst.

Anonymkode: 4ffd5...0eb

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

...

Endret av Jackob
AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Hei, jeg har faktisk flere spørsmål som jeg har gått med i siste angående å bli kjent med ei jente og klare å tiltrekke henne til noe mer enn bare vennskap.

1- generelt er jeg snill, ærlig og omtenksom, flink til å prate om følelser og kommunikasjon generelt, men fortsatt sliter jeg med å få jentene til å være interesserte? Er det fordi i dag de fleste jenter går etter toxic folk eller?

2- jeg er litt sånn gammeldags at jeg liker ofte å møte folk og prate heller enn å chatte så jeg er faktisk dårlig på chatting, noen tips til chatting?

3- noen tips til å spille mer kostbar og være litt sånn "hard to get" uten å virke uinteressert?

Jeg er sammen med verdens skjønneste, snilleste, mest omsorgsfulle og gode franskmann. Han måtte jeg omtrent stalke i flere mnd før han fattet interesse for meg, fordi han er en innadvendt og rolig type.

Jeg har aldri like menn som leker leker, aldri vært interessert i menn som er "jegere" etter damer. Min eks samboer, som jeg har to barn med, er en fantastisk omsorgsfull og snill mann på alle måter, og jeg kan ikke tenke meg å date en mann som ikke har slike egenskaper. 

Å finne en med like interesser, som du kjenner samtalen flyter godt med og som du trives med er jo den beste måten. 

❤️ 

Anonymkode: 78c4f...47a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker en mann som er snill og omtenksom, men det er veldig viktig for meg at han også har egne meninger. Mange menn jeg har møtt som omtaler seg som snill og omtenksom er rett å slett selvutslettende, og det er ikke spesielt attraktivt.

Anonymkode: 8bbda...713

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Toxic, men noen ganger verdens snilleste, er tydeligvis veien å gå basert på hva jeg har lest her inne.

Anonymkode: 4c365...e5b

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvilke damer du vil tiltrekke deg. Det er litt greit å vite at damer er ikke en homogen gruppe, nå som du vurderer å skaffe deg en.

Anonymkode: de060...3bf

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjekk, snill, gentleman og «suksessfull» (som i ansvarsfull, pliktoppfyllende, ryddig, kontrollert og litt ambisiøs - uansett hva det er) for å tiltrekke sterke, pene kvinner med selvrespekt og god stil og utdannelse.

Mer sleip, cocky, brautende, uforutsigbar, ansvarsløs, impulsiv med penger OG litt kvinneundertrykkende … hvis du ønsker mer «instababes», Ex on the Beach og Love Island-damer. 

Anonymkode: e5a89...56b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kjekk, snill, gentleman og «suksessfull» (som i ansvarsfull, pliktoppfyllende, ryddig, kontrollert og litt ambisiøs - uansett hva det er) for å tiltrekke sterke, pene kvinner med selvrespekt og god stil og utdannelse.

Mer sleip, cocky, brautende, uforutsigbar, ansvarsløs, impulsiv med penger OG litt kvinneundertrykkende … hvis du ønsker mer «instababes», Ex on the Beach og Love Island-damer. 

Anonymkode: e5a89...56b

Hva med alle andre damer og menn da? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er pen, slank, trent, utadvendt, høy selvtillit, seksuelt frigjort og trygg på meg selv. Gråter sjeldent og kan banne som en sjømann i blandt.

Kjæresten min er varm, kjærlig, oppmerksom, i kontakt med følelsene sine, kommuniserer åpent og ærlig og kan lett gråte av en trist filmscene. Han har også høy selvtillit og trygg på seg selv. Og han står for meningene sine og ikke redd for konfrontasjoner.

Det er mange av grunnene til at jeg vil ha han.

«Alfamenn, bad boys og players» har ALDRI klart å sjarmere meg. Ser rett igjennom dem. En ekte kvinne vil ha en ekte mann.

Så ønsker du et sunt forhold med masse kjærlighet, intimitet og en partner som er din beste venn og elsker der du kan være 100% deg selv; Alltid vær tro mot den du er. 

Anonymkode: 5c7da...05b

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

God porsjon flaks og timing

Viktig å vise interesse, 

Damer er mye tregere enn menn til å føle tiltrekning er min erfaring. Så kjør på og vis interesse og la det modnes litt

Anonymkode: c5dc1...3a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er pen, slank, trent, utadvendt, høy selvtillit, seksuelt frigjort og trygg på meg selv. Gråter sjeldent og kan banne som en sjømann i blandt.

Kjæresten min er varm, kjærlig, oppmerksom, i kontakt med følelsene sine, kommuniserer åpent og ærlig og kan lett gråte av en trist filmscene. Han har også høy selvtillit og trygg på seg selv. Og han står for meningene sine og ikke redd for konfrontasjoner.

Det er mange av grunnene til at jeg vil ha han.

«Alfamenn, bad boys og players» har ALDRI klart å sjarmere meg. Ser rett igjennom dem. En ekte kvinne vil ha en ekte mann.

Så ønsker du et sunt forhold med masse kjærlighet, intimitet og en partner som er din beste venn og elsker der du kan være 100% deg selv; Alltid vær tro mot den du er. 

Anonymkode: 5c7da...05b

Enig, har heller aldri ønsket en type alfa toxic mann, passer ikke med min personlighet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er meningsløst å spørre om sånt. Se deg rundt i stedet. Hvilke menn ser du er populære blant damene?

Hint - det er ikke han sjenerte, empatiske fyren liksom.

Anonymkode: ec5ea...1e4

Gjest Lurven
Skrevet

Man bør være seg selv,  ingen vits i å late som man er noe man ikke er, det holder ikke i lengden

Skrevet

Du bør være ekte, ikke spille spill. Det går bare galt etterhvert. 

Toxic er nedbrytende, og et forhold skal aldri være nedbrytende. Da er det ikke verdt å være sammen med noen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 0.14):

Beste tips fra en annen fyr. 

Vær deg selv, ideelt sett den beste versjonen av deg selv. 

De fleste damer ser rett gjennom om du prøver å fake, eller forsøker å ha en fasade som egentlig ikke er deg. 

Anonymkode: c5b82...5e4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Toxic kan per definisjon aldri være bra. Jeg tror aldri man bør prøve å være noe annet enn man er. Man kan prøve å være den "beste versjonen av seg sjøl." (Uttalt med Grimstad dialekt)

Jeg tror noen tjener på å ikke ha overdreven respekt, men tørre å tulle med /erte kvinner på samme måte som man tuller med kompiser. Poenget er ikke å trekke henne ned, men å utfordre henne. Det er meningen hun skal erte tilbake.

Jeg oppfatter ikke det som toxic/negging, men det er en hårfin grense.

Det er ikke noe man skal prøve på hvis det ikke ligger naturlig. Det kan gå veldig galt hvis man ikke vet nøyaktig hva man driver med.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...