Gå til innhold

"Ta inn" andres sorg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tar inn andres smerte og sorg. Spesielt mine barns. Når de har det vondt så er det nesten uholdbart. Jeg føler smerten, som om den er min egen. Jeg er mest sensitiv i forhold til egne barn, men også andre. Jeg leser ofte "mellom linjene" og, og hører det usagte. Hvis noen forteller meg noe så kan jeg oppleve å høre noe annet. Dette får jeg alltid bekreftet etter en stund (og da har jeg på en måte visst om det allerede). 

Jeg ser ikke på meg som synsk eller noe, men kanskje sensitiv i forhold til andres energi. Flere som har det slik? 

Anonymkode: 4d0d4...ae9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg tror jeg bare et ekstremt ekstrovert, på denne måten. Tar inn altfor mye fra andre mennesker, og kan av og til mistolke (tro at andre er skuffet over meg) om de har en dårlig dag.

Tror ikke det er noe overnaturlig i dette. Jeg er også en person mange betror seg til eller åpner seg for om de sliter. Prøver å bli flinkere til å ta vare på meg selv, da det av og til kan virke tappende. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har det slik også. Jeg er veldig introvert. Er ikke synsk, men veldig var for andre sine følelser og kan «lese» et rom umiddelbart. Når folk har en tanke så er den knyttet til følelser, og desse følelsene tar jeg inn og kan kjenne/sense så tydelig at du liksågodt kan si høyt hva du tenker. Noe av grunnen til at jeg er sånn er barndomstraumer, jeg var nødt til å «lese» andre for å overleve rett og slett. Samtidig har jeg alltid vært «klarsynt», det var min bestemor også. Har lært meg å blokke ute andre sine følelser, men ofte er det så sterkt at jeg ikke klarer det.

Anonymkode: a6b05...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle er synsk, men har ulike måter å ta inn informasjon på. De fleste er klarfølte ;)

Anonymkode: 8cf3c...2c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...