AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #1 Skrevet 18. mai 2024 Overskriften sier sitt. Jeg sitter her og lurer på hva det er som egentlig feiler meg og hvorfor jeg er som jeg er. Hadde en hendelse senest i stad, og jeg sitter bare å skammer meg og tenker over denne situasjonen hundre ganger i hodet og klarer ikke slutte å tenke på det.. det er en ting som ofte skjer meg, spesielt hvis det er en eller ei jeg er litt betatt av, som tilfeldigvis er i nærheten av der jeg er og er med noen andre, så kan jeg bli ekstremt revet med i situasjonen jeg er i, og bli ganske høylytt av meg, samtidig som jeg titter mye mot denne personen. Akuratt som at jeg ubevisst prøver å få oppmerksomheten fra personen…i øyeblikket så tenker jeg ikke, ting bare skjer. Men etter på, så sitter jeg med en stor skam og er redd for å møte denne personen igjen. Tenker over hvordan ting så ut, hørtes ut og alt 100 ganger, og tenker bare «hva f feiler det meg egentlig», «ingen vil ha noen som er sånn», «jeg må jo være alvorlig psykisk syk som prøver meg på oppmerksomhet på denne måten», «kanskje jeg er en narsissist» osv. og der er så vondt. jeg er voksen nok; til at oppførsel ikke burde være et problem. Selvom jeg i øyeblikket koser meg og har det gøy, så angrer jeg etterpå for det blir så overdrevent. Gir dette mening for noen? Noen som har følt det samme? 😩 Anonymkode: aaf25...471 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #2 Skrevet 18. mai 2024 Alle tankene du har i ettertid er vel klassiske for angst, spesielt sosial angst. Å overanalysere alt man har sagt og gjort, og bekymre seg over hva andre tenker… Anonymkode: d9277...2b3 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #3 Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alle tankene du har i ettertid er vel klassiske for angst, spesielt sosial angst. Å overanalysere alt man har sagt og gjort, og bekymre seg over hva andre tenker… Anonymkode: d9277...2b3 Åja😅 jeg har diagnose sosial angst og unnvikende pf. det er bare at denne delen av meg som skjer, er ikke meg. Jeg er ikke glad i oppmerksomhet, men noen ganger får jeg et slags «innfall» og bare oppfører meg helt idiot.(ikke slemt, tydelig gøy for de jeg er med) men jeg skammer meg etterpå😅 var sammen med en som hele tiden rakket ned på min personlighet og det jeg gjorde. Så har tenkt kanskje det kan ha hatt en innvirkning. For før brydde jeg meg null..😅 Anonymkode: aaf25...471
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #4 Skrevet 19. mai 2024 Jeg synes og det høres ut som sosial angst. Det er nok mest bare du som føler at du har vært "idiot", jeg tipper du oppførte deg helt ok. Så blir du veldig streng mot deg selv etterpå. Du har lov til å eksistere, du og, vet du. Du har lov til å bli oppspilt, kose deg og snakke høyt, akkurat som alle andre. Det kan godt hende det er pga. han du var sammen med. Prøv å husk på det og ikke la et ekko av hans stemme få lov til å ha makt over deg nå. Anonymkode: 45653...ffc
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #5 Skrevet 19. mai 2024 Du er bare deg selv, det kan kjennes ubehagelig for oss unnvikende men det er faktisk helt lov for oss også å ha øyeblikk hvor vi tør stå frem. Anonymkode: dd300...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå