AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #1 Skrevet 18. mai 2024 Hei! Jeg har testet positivt på graviditetstest ❤️ jeg tror ikke jeg kan være mer enn 4 uker, kanskje 6, men er det vanlig at testen er så rød, altså det var to sterke rødfargede streker, det var ingen tvil❤️ men jeg leste at det kanskje kan være tegn på tvillinger? Vi har tvillinger i familien så det er kanskje ikke usannsynlig, eller er dette bare tull? 😅 Anonymkode: 5127f...18a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #2 Skrevet 18. mai 2024 Helt umulig å si basert på 1 positiv test - særlig når du ikke vet hvor langt du eventuelt er på vei. Anonymkode: 94f14...93d 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #3 Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt umulig å si basert på 1 positiv test - særlig når du ikke vet hvor langt du eventuelt er på vei. Anonymkode: 94f14...93d Jeg har tatt minst 10 tester og alle viser knall rød, tok også en fra clearblue som skal vise uker, men den gikk bare opp til 3+ som var det meste den kunne vise☺️ Anonymkode: 5127f...18a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #4 Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har tatt minst 10 tester og alle viser knall rød, tok også en fra clearblue som skal vise uker, men den gikk bare opp til 3+ som var det meste den kunne vise☺️ Anonymkode: 5127f...18a Du er ikke 4 uker. Mer sannsynlig 5-6 uker. Anonymkode: 54cbd...3da
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #5 Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har tatt minst 10 tester og alle viser knall rød, tok også en fra clearblue som skal vise uker, men den gikk bare opp til 3+ som var det meste den kunne vise☺️ Anonymkode: 5127f...18a Når den viser 3+ så er det vanlig med knall røde streker. Anonymkode: f441d...a36
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #6 Skrevet 19. mai 2024 Hvor røde strekene er - avhengiger av hvor høy hcg du har.. Får du 3+ på digital er du nok minst 5-6 uker på vei. Anonymkode: 94f14...93d
mommyaka Skrevet 19. mai 2024 #7 Skrevet 19. mai 2024 Ingen ting kan vise om du har tvillinger. Det må du finne ut på ultralyd
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #8 Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har tatt minst 10 tester og alle viser knall rød, tok også en fra clearblue som skal vise uker, men den gikk bare opp til 3+ som var det meste den kunne vise☺️ Anonymkode: 5127f...18a Jeg tok Clearblue sin (ikke digitale), hvor streken kom opp umiddelbart da jeg tisset på den. Den var knallblå. Digitale viste 3+, som med deg. Jeg tok ul senere i uken for å finne ut hvor langt jeg var på vei, og var da 6+6. Du er nok litt lenger på vei enn du tror! Anonymkode: 370ad...53d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #9 Skrevet 19. mai 2024 Jeg hadde ganske svake tester med mine tvillinger, i den grad at jeg trodde det ikke kom til å gå veien med svangerskapet. Bikket 6 uker før jeg fikk 3+, så sjokket var stort da de ikke bare fant ett bankende hjerte på tul, men i tillegg to som banket. Ellers fikk jeg vite under graviditeten at arveligheten ikke er så stor som man ofte tror. Det er kun toeggede tvillinger i nær oppadstigende relasjon som kan gi en noe økt sjanse/tvillinggen, men selv her er sjansen svært liten. Anonymkode: 32104...2cc 1
Hulderen Skrevet 19. mai 2024 #10 Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har tatt minst 10 tester og alle viser knall rød, tok også en fra clearblue som skal vise uker, men den gikk bare opp til 3+ som var det meste den kunne vise☺️ Anonymkode: 5127f...18a Hvorfor ta mer enn en test? Liker du å sponse de som lager testene? Er den positiv, så er den det. Antal barn får du vite på ultralyd.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #11 Skrevet 19. mai 2024 Du vil produsere mer hcg med tvillinger ja, men det vil ikke gi utslag som sterkere rødfarge på graviditetstesten er nok heller at du er lengre på vei enn du tror. Når det gjelder tvillinger i familien er det kun toeggede som er arvelige, jeg har også hørt at det ofte hopper over en generasjon men vet ikke om det er vitenskapelig dokumentert? Anonymkode: ecdc1...f75 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #12 Skrevet 19. mai 2024 Hulderen skrev (16 minutter siden): Hvorfor ta mer enn en test? Liker du å sponse de som lager testene? Er den positiv, så er den det. Antal barn får du vite på ultralyd. Fordi jeg ikke klarte og ta det innover meg etter laaaang tids prøving, bar helt i sjokk så ville ha det 100% bekreftet og mer enn det Anonymkode: 5127f...18a 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #13 Skrevet 19. mai 2024 Hulderen skrev (44 minutter siden): Hvorfor ta mer enn en test? Liker du å sponse de som lager testene? Er den positiv, så er den det. Antal barn får du vite på ultralyd. Høres ikke ut som du har vært langvarig prøver når du har så lite forståelse for at folk tar mange tester. Jeg (ikke TS) prøvde veldig lenge å bli gravid og lurte ofte på om jeg noen gang kom til å se to streker på graviditetstesten. Så da jeg endelig gjorde det, tok jeg sånn 20 strimmeltester over et par uker, og tre digitale. Anonymkode: 54cbd...3da 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #14 Skrevet 20. mai 2024 Slik så det ut hos meg da jeg tok test. Tror det var 5 dager etter uteblitt mens, og med to sterke, røde streker. Var da ca 5 graviditetsuker på vei. Altså ikke noe rart med det😊 Tipper at grunnen til at man ser så mange svake streker her inne er fordi mange tester veldig tidlig, ofte flere dager før forventet menstruasjon. Anonymkode: 34d56...f85
Hulderen Skrevet 21. mai 2024 #15 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 22.20): Høres ikke ut som du har vært langvarig prøver når du har så lite forståelse for at folk tar mange tester. Jeg (ikke TS) prøvde veldig lenge å bli gravid og lurte ofte på om jeg noen gang kom til å se to streker på graviditetstesten. Så da jeg endelig gjorde det, tok jeg sånn 20 strimmeltester over et par uker, og tre digitale. Anonymkode: 54cbd...3da Jeg er ufrivillig barnløs, og prøvde aktivt å få barn i ca 20 år, så jeg vil nok definere meg som langvarig prøver. Likevel tok jeg bare en test de få gangene jeg ble gravid (men mistet etter et par uker).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå