Gå til innhold

Jente på 22 og mann på 38 , er det lov å bli kåt på en yngre nær kjent jente

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
TomSawyer skrev (7 timer siden):

Ekkel?

Naivt syn etter min mening.

Vår seksualitet er på 24/ 7 fordi naturen skapte oss sånn gjennom minst 3000 generasjoner mennesker.. Hadde vi ikke vært sånn hadde menneskeheten dødd ut for lenge sia..

Merkelig hvordan menn ikke har utviklet seg på 3000 generasjoner… enda neandertalere… 

Anonymkode: 057ef...603

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Merkelig hvordan menn ikke har utviklet seg på 3000 generasjoner… enda neandertalere… 

Anonymkode: 057ef...603

Siden du er kvinne og har utviklet deg til å bli så smart. Kan du forklare dumme meg hvorfor menn over 3000 generasjoner skulle trakte mer etter kvinner på 38+ enn ei på 22. Eller hvorfor en singel mann på 50+ burde vært mer seksuelt tiltrukket ei på 50 som har utseende som skriker gammel/ikke fertil vs ei jente på 16 som er fullt utviklet og med kropp som skriker fertil som faen.

PS. Neandertalerne døde ut. Ble utkonkurrert av homo sapiens. Vi dominerer nå planeten.  Kanskje neandertalerene tente mest på gamle ufertile damer? Det hadde jo forklart hvorfor de døde ut. Mens homo sapiens tente mest på jenter / unge damer og derfor ble så suksessfulle? Ikke mitt felt, men artig å spekulere.

PS2. Jeg kjenner noen av de antatte grunnene til at neandertalerene døde ut. Du trenger ikke å gå i detalj på disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

123entotre123 skrev (6 minutter siden):

Du kan ikke skrive det du gjør og så komme med kjærlighet. Dere vet ikke hva å elske er. Trygghet? Det er da overhodet ikke trygt å være sammen med en mann? Han kan være utro når som helst, ofre hele familielivet kun for et ligg med en ung kvinne. Det er jo sykt. Men du mener at kvinner skal akseptere det og da vil de få trygghet og kjærlighet? Blir kvalm av dere...

Det er kun menn som ødelegger for kvinner, ingen andre. Unge kvinner bør vite hvem de har med å gjøre. 

Lurer seriøst på hva du har blitt utsatt for?

Du tar uansett feil fordi alle menn er ikke som skremmebildet du tegner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

123entotre123 skrev (1 minutt siden):

Jo, dere er alle like. Både du og han ene her skriver jo om det på forumet også. Dere liker bare unge jenter og that's it. Det er greit, men da syns jeg dere burde la være å holde voksne kvinner for narr. Det er utrolig slemt. Nå skal det sies at jeg tror ikke menn som henger på KG er noe særlig lykkelige, ei heller at de har sjansen på damer i det hele tatt. Men men. 

Jeg liker kvinner på 40+ og gjerne langt over det ..som jeg har skrevet på forumet her om og om igjen.

Tenner ikke på unge jenter bare på småfeite herlige norske damer på 40 +..

Slutt å dikte opp ting er du snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

123entotre123 skrev (7 minutter siden):

Jo, dere er alle like. Både du og han ene her skriver jo om det på forumet også. Dere liker bare unge jenter og that's it. Det er greit, men da syns jeg dere burde la være å holde voksne kvinner for narr. Det er utrolig slemt. Nå skal det sies at jeg tror ikke menn som henger på KG er noe særlig lykkelige, ei heller at de har sjansen på damer i det hele tatt. Men men. 

Er du hetero?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

123entotre123 skrev (Akkurat nå):

Dessverre.

Forstår du ikke at hvis alle vi menn var som du tror hadde samfunnet gått opp i liminga? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
123entotre123 skrev (20 minutter siden):

Du kan ikke skrive det du gjør og så komme med kjærlighet. Dere vet ikke hva å elske er. Trygghet? Det er da overhodet ikke trygt å være sammen med en mann? Han kan være utro når som helst, ofre hele familielivet kun for et ligg med en ung kvinne. Det er jo sykt. Men du mener at kvinner skal akseptere det og da vil de få trygghet og kjærlighet? Blir kvalm av dere...

Det er kun menn som ødelegger for kvinner, ingen andre. Unge kvinner bør vite hvem de har med å gjøre. 

Men alle menn gjør ikke det. Og mange kvinner er også utro og kåte på unge menn/gutter. Det er kaos der ute, men det finnes jo koslige fine mennesker som ikke sårer oss på den måten også.

Anonymkode: 6e9be...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
123entotre123 skrev (3 minutter siden):

Dessverre.

Di kan være uheldig å skremme vekk menn fra å vise deg hvem de er fordi du er i opposisjon mot dem. Om en mann missliker kvinner føler ikke jeg det er trygt å åpne meg for han. 

Jeg tror du kan komme over dette og møte mange snille menn.

Anonymkode: 6e9be...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Løgn fra ende til annen. 

Anonymkode: 0e35b...7f7

Og hvorfor i all verden skulle jeg lyve om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men du er jo virkelig ikke nødt til å imøtegå denne her…personen. 

Anonymkode: 767b3...4cc

Ikke nødt, men hun er et menneske som ikke er født med det her hatet mot menn.. Jeg tror hun har opplevd noe ingen ung kvinne burde oppleve og jeg synes hun er trådens mest interresante person..by far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
TomSawyer skrev (5 minutter siden):

Ikke nødt, men hun er et menneske som ikke er født med det her hatet mot menn.. Jeg tror hun har opplevd noe ingen ung kvinne burde oppleve og jeg synes hun er trådens mest interresante person..by far.

For all del. Men hvorfor ikke ta det på PM?

Anonymkode: 767b3...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 22.54):

Følg

Anonymkode: 4750d...ba0

Det er vel helt ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...