AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #1 Del Skrevet 18. mai 2024 Er i vurdering her. Vi er gamle venner fra tenårene og hadde en kort kjærlighetsaffære. Vi er veldig nære som venner og nå er vi begge voksne 45, ingen utroskap da vi begge er single, og ingen av oss er interessert i forhold- kun sex. Nå begynner det å bli hett på avtalefronten, men det rare er at jeg ikke lenger tenner på han fysisk så mye. Jeg synes han har blitt så gammel og grå. Har ikke sett han på lang tid så her snakker vi kun FaceTime osv. Det er det mentale som tenner meg veldig. For han er det tenning alle veier. At han er en god elsker er ingen tvil, men kan dette gå feil? Jeg kommer fra et ekstremt dårlig forhold selv. Lenge siden det er over nå, men jeg fikk dessverre dårligere selvbilde. Er 10 kilo for mye, men jeg er attraktiv og han som evt blir mon elsker sier jeg er kjempe pen og deilig ennå, bare at jeg ikke skjønner det selv. Vet knapt om jeg tør være helt naken ennå. Dette er kun på meg., men kan en fast elsker hjelpe meg eller gjøre det verre på noen måte? Jeg har faktisk aldri hatt ons. Kun lange forhold så dette er helt nytt for meg å tenke på en fast elsker. Anonymkode: d78b5...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #2 Del Skrevet 18. mai 2024 Her er der bare du som vet riktig svar. Kroppen din er helt flott for ham, ikke tenk på den. Det jeg derimot stusser over er at du sier du ikke tenner på ham? Hva er det du egentlig ønsker å få ut av den seksuelle relasjonen? Jeg tenker det blir det viktigste å finne ut av, tror du han klarer å gi deg det du har behov for? Vet du selv hva det er? Anonymkode: 13a58...5df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #3 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her er der bare du som vet riktig svar. Kroppen din er helt flott for ham, ikke tenk på den. Det jeg derimot stusser over er at du sier du ikke tenner på ham? Hva er det du egentlig ønsker å få ut av den seksuelle relasjonen? Jeg tenker det blir det viktigste å finne ut av, tror du han klarer å gi deg det du har behov for? Vet du selv hva det er? Anonymkode: 13a58...5df Ja, vi har jo hatt sex før så det er garantert ikke dårligere. Positive med at jeg synes han ser litt gammel ut nå er at jeg kanskje lettere kan skille ren sex og følelser? Han som person tenner meg og kroppen er ikke feil heller. Så ja han tenner meg mentalt. Jeg er litt pinglete siden dette er første gang jeg vurderer noe sånt. Så er jeg redd når vi møtes at dette blir feil. Anonymkode: d78b5...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #4 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er i vurdering her. Vi er gamle venner fra tenårene og hadde en kort kjærlighetsaffære. Vi er veldig nære som venner og nå er vi begge voksne 45, ingen utroskap da vi begge er single, og ingen av oss er interessert i forhold- kun sex. Nå begynner det å bli hett på avtalefronten, men det rare er at jeg ikke lenger tenner på han fysisk så mye. Jeg synes han har blitt så gammel og grå. Har ikke sett han på lang tid så her snakker vi kun FaceTime osv. Det er det mentale som tenner meg veldig. For han er det tenning alle veier. At han er en god elsker er ingen tvil, men kan dette gå feil? Jeg kommer fra et ekstremt dårlig forhold selv. Lenge siden det er over nå, men jeg fikk dessverre dårligere selvbilde. Er 10 kilo for mye, men jeg er attraktiv og han som evt blir mon elsker sier jeg er kjempe pen og deilig ennå, bare at jeg ikke skjønner det selv. Vet knapt om jeg tør være helt naken ennå. Dette er kun på meg., men kan en fast elsker hjelpe meg eller gjøre det verre på noen måte? Jeg har faktisk aldri hatt ons. Kun lange forhold så dette er helt nytt for meg å tenke på en fast elsker. Anonymkode: d78b5...6a0 Du løper en stor ridikp å miste en veldig god venn, om følsene ikke er i takt her. En ting er jo hva begge føler nå og at det kan endre seg på feks et par mnd Anonymkode: a89f4...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #5 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du løper en stor ridikp å miste en veldig god venn, om følsene ikke er i takt her. En ting er jo hva begge føler nå og at det kan endre seg på feks et par mnd Anonymkode: a89f4...aee Om den ene får følelser feks? Vi har snakket om det allerede. Tatt en analyse og vi er enige at vi kan risikere at en blir forelsket. At vi mister hverandre som venner tror jeg faktisk er lite sannsynlig. Vi er såpass voksne og reflektert der at vi kan snakke om det som skjer underveis og etter, tror jeg. Som person er han alt for energisk for meg å være i forhold med og det vet han . Så hadde det ikke stått på det rent utseendemessige og litt vel mye energi kunne han vært forholdstema. Person ellers er han jo fantastisk. Kravene han har hatt i forhold tidligere er nesten ikke til å kunne følge opp uansett, hadde nok følt meg utilstrekkelig. Så å ha han som elsker vil være det beste. Anonymkode: d78b5...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 19. mai 2024 #6 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er i vurdering her. Vi er gamle venner fra tenårene og hadde en kort kjærlighetsaffære. Vi er veldig nære som venner og nå er vi begge voksne 45, ingen utroskap da vi begge er single, og ingen av oss er interessert i forhold- kun sex. Nå begynner det å bli hett på avtalefronten, men det rare er at jeg ikke lenger tenner på han fysisk så mye. Jeg synes han har blitt så gammel og grå. Har ikke sett han på lang tid så her snakker vi kun FaceTime osv. Det er det mentale som tenner meg veldig. For han er det tenning alle veier. At han er en god elsker er ingen tvil, men kan dette gå feil? Jeg kommer fra et ekstremt dårlig forhold selv. Lenge siden det er over nå, men jeg fikk dessverre dårligere selvbilde. Er 10 kilo for mye, men jeg er attraktiv og han som evt blir mon elsker sier jeg er kjempe pen og deilig ennå, bare at jeg ikke skjønner det selv. Vet knapt om jeg tør være helt naken ennå. Dette er kun på meg., men kan en fast elsker hjelpe meg eller gjøre det verre på noen måte? Jeg har faktisk aldri hatt ons. Kun lange forhold så dette er helt nytt for meg å tenke på en fast elsker. Anonymkode: d78b5...6a0 Kjør på. Må jo være greit å ha en elsker som er en god venn. Da vet du hvor du har han, og så kan dere ha det hyggelig utenfor sengs også. Dessuten blir det ikke noe ONS om han blir en fast elsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 19. mai 2024 #7 Del Skrevet 19. mai 2024 Kjør på! Worst case kan det bli en litt klein samtale der dere legger sexen bak dere. Men best case vil du oppleve god sex med en fast person, som du kjenner og ellers virker veldig trygg på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. mai 2024 #8 Del Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 6.11): Ja, vi har jo hatt sex før så det er garantert ikke dårligere. Positive med at jeg synes han ser litt gammel ut nå er at jeg kanskje lettere kan skille ren sex og følelser? Han som person tenner meg og kroppen er ikke feil heller. Så ja han tenner meg mentalt. Jeg er litt pinglete siden dette er første gang jeg vurderer noe sånt. Så er jeg redd når vi møtes at dette blir feil. Anonymkode: d78b5...6a0 Da ville jeg møtt han, for å se hvordan det hadde vært...Så kan dere finne ut av det sammen ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #9 Del Skrevet 24. mai 2024 La oss ta dette stegvis. Det fysiske. Søk opp feminin_fysikk på instagram. Denne coachen har så gode resultater at storavisene har skrevet artikler om hvordan kvinner opplever å gjenvinne vektkontroll og føler økt velvære og funksjon. Jeg er selv terapeut/behandler, og har fulgt denne coachens arbeid og resultater. Det mentale. Det mentale og det fysiske går ofte hånd i hånd, enten det går oppover eller nedover. Det er derfor en god ting å reflektere alene eller sammen med noen kyndige om hvordan slippe deg fri og bare leve i et med dine lyster og kropp. Mentalisering av den livstilstand du vil leve vil kunne bidra til at du når det du ønsker. Det vil kunne bidra til at du slipper deg løs og prøver. Avstanden mellom hva du vil og hva du ønsker å gjøre gir deg like mye sorg og savn, som avstanden mellom hva du mener er rett og de dumme tingene du gjør gir deg uro/angst. Det er dette vakumet du må fjerne. Jeg håper du finner deg selv å slippe deg løs med en grei tilnærming til disse to grepene. La denne sommeren bli den fasen der du blir du og lar mulighetene slippe til. Ta deg selv tilbake. Ha en fin sommer. Anonymkode: 84428...943 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #10 Del Skrevet 24. mai 2024 Jeg vet ikke om min erfaring er relevant i forhold til hva ts spør om, men here goes: Hadde en god kompis i 20 år. Vi startet vennskapet med litt roting, men det gikk rett over til platonisk vennskap uten fysisk kontakt. Da vi plutselig befant oss begge single i 40-årene, hoppet vi til sengs sammen. Grei nok sex som begge nøt, og det kunne gjerne fortsatt slik dersom han ikke hadde fått følelser for meg. Men det gjorde han, og det ble VELDIG mye følelser fra en fyr som aldri har vist særlig med følelser til noen. For min del ble det feil å ligge med en som nærmest forgudet meg, når jeg selv ikke klarte å gi så mye som en smule av en følelse tilbake. Ble til at jeg sjekket ut av hele vennskapet, for han klarte ikke å bare være venn lenger. Så nå er jeg uten den kompisen, og det er kjipt. Anonymkode: b340f...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå