Jeg12345 Skrevet 18. mai 2024 #1 Skrevet 18. mai 2024 Hei. Jeg lurte på om det er flere her som har opplevd å få brystsmerter tidlig i første trimester? Det er akkurat som at det trykker i brystet og er så å si der hele tiden. Blir litt bedre av å legge seg ned. Det er veldig ubehagelig og har vart nå i 2 måneder.
Gjest Luksusbia Skrevet 18. mai 2024 #2 Skrevet 18. mai 2024 Jeg12345 skrev (35 minutter siden): Hei. Jeg lurte på om det er flere her som har opplevd å få brystsmerter tidlig i første trimester? Det er akkurat som at det trykker i brystet og er så å si der hele tiden. Blir litt bedre av å legge seg ned. Det er veldig ubehagelig og har vart nå i 2 måneder. Ring legevakten du
Jeg12345 Skrevet 18. mai 2024 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2024 Luksusbia skrev (19 minutter siden): Ring legevakten du Jeg har blitt sjekket for det meste, men ingen ting feil er funnet.
Gjest Luksusbia Skrevet 18. mai 2024 #4 Skrevet 18. mai 2024 Jeg12345 skrev (2 minutter siden): Jeg har blitt sjekket for det meste, men ingen ting feil er funnet. Da får du bare slappe av, grunnen til at jeg tenkte på lege er at jeg mistenker overdiagnostisering fra andre som utgir seg for å være leger
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #5 Skrevet 18. mai 2024 Jeg er ikke gravid nå men har dette ofte, hos meg så er det nok anspente muskler, kanskje noe lignende hos deg. Mye som skjer i kroppen når man er gravid. Anonymkode: 43e8f...631
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå