Gå til innhold

Føler vi aldri har "tid" til å ha sex - småbarnsforeldre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
T-AA skrev (3 timer siden):

At jeg ikke skriver om alle detaljer om vårt sexliv på et forum på internett gir ikke deg fullmakt til å fylle inn detaljene på en slik måte at det passer inn i fortellingen om ditt liv.

Jeg har et ganske bestemt inntrykk av hvordan du er som person og hvilket liv du har levd og hvilke problemer du har hatt, men jeg holder meg for god til å brette ut om det her. Nettopp fordi jeg ikke vet.

Du må bare huske på en ting. Mennesker som er fornøyd med livet og tilfredsstilt i senga, hyler ikke på nettforum og blir kjempesinna hele tiden. Sinne er et tegn på manglende tilfredsstillelse. Snakk med kona di og be henne om å skjerpe seg, siden du uansett er sjefen i huset. Hun gjør ikke jobben sin godt nok, gubben er jo sexfrustrert og sint.

Anonymkode: 8ecf7...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sett av tid i kalenderen til sex og kos.

Anonymkode: 12ac6...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her:  For noen sider siden så ba jeg om å få refleksjoner knyttet til å planlegge sex men ser det druknet i krangling.          Prøver meg derfor på nytt - jeg har skjønt at sex må prioriteres aktivt og for meg betyr det at vi planlegge det inn i hverdagen. Er det noen som erfaring med å enten ha konkrete dager man har sex på avtaleblokken, eller en løsere ordning der man skal ha sex x-antall ganger på mnd feks?

Anonymkode: 20dfc...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

. Er det noen som erfaring med å enten ha konkrete dager man har sex på avtaleblokken, eller en løsere ordning der man skal ha sex x-antall ganger på mnd feks?

Vi forsøkte en liten periode med faste dager vi liksom skulle ha sex. Tror ikke det skjedde en, eneste gang. De samme tingene vi prioriterte før vi skulle ha faste dager, ble fortsatt prioritert. Endte alltid med at vi enten trente, sov etc i stedet.

Dette var før vi falt til ro med at ingen av oss tross alt følte et behov for oftere sex, og at et forutbestemt antall dager sex blir meningsløst når man egentlig er fornøyd med status quo😃

Men vår erfaring trenger jo ikke å ha noe å si for deres del. Kanskje planlagte seksdager i kalenderen er akkurat det dere trenger for å ha det seksuallivet dere begge er fornøyd med. Hvordan det funket for andre en dere, er ikke så relevant liksom☺️

Anonymkode: 05add...d3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

TS her:  For noen sider siden så ba jeg om å få refleksjoner knyttet til å planlegge sex men ser det druknet i krangling.          Prøver meg derfor på nytt - jeg har skjønt at sex må prioriteres aktivt og for meg betyr det at vi planlegge det inn i hverdagen. Er det noen som erfaring med å enten ha konkrete dager man har sex på avtaleblokken, eller en løsere ordning der man skal ha sex x-antall ganger på mnd feks?

Du har jo fått mange slike tips. 👍 Av meg, hver kveld før leggetid. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvordan det funket for andre en dere, er ikke så relevant liksom

Så klart det kan være relevant. Noen har så klart utbytte av slike tips. Dessuten spør jo TS om tips. Hvis man ikke har tips, så lar man da være å svare, i stedet for å snakke ned ordningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjappiser i hverdagen og lengre økter av og til.

Et par minutter om dagen har dere tid til!

Kyss, kos og klyp hverandre i stumpen ofte!

Si pene ting til hverandre. Flørt!

Anonymkode: df9c7...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Topper og daler skrev (10 timer siden):

Du har jo fått mange slike tips. 👍 Av meg, hver kveld før leggetid. 

Jo takk, men nå er det i følge Norstat under 1 prosent av befolkningen som har sex hver dag. Så kanskje ikke et tips som passer til alle, men jeg setter pris på at du deler din erfaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jo takk, men nå er det i følge Norstat under 1 prosent av befolkningen som har sex hver dag. Så kanskje ikke et tips som passer til alle, men jeg setter pris på at du deler din erfaring

Poenget var ikke å ha sex hver dag, men tidspunktet. Det tror jeg også du forstod om du legger godviljen til. Du har fått mange forslag, og de fleste forslagsstillerne sier det samme som meg - dette har man tid til hvis man legger inn litt innsats og godvilje! Det er verken en kraftanstrengelse eller komplisert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...